ramazan
ramazan

زیبا و شگفت انگیز ترین مجسمه های برفی (تصاویر)

زیبا و شگفت انگیز ترین مجسمه های برفی (تصاویر)

زیبا و شگفت انگیز ترین مجسمه های یخی و خلاقانه را در این بخش به تماشا بنشینید.

 

تصاویر شگفت انگیز از ۱۶ مجسمه برفی که تاکنون کمتر دیده اید را برای شما کاربران عزیز در حالی آماده کرده ایم که ساخت آدم برفی معمولا برای ما بسیار هیجان انگیز بوده و در این بین نیز بعضی از فراد در این زمینه دارای استعداد و خلاقیت بالایی بوده و گاهی دست به ساخت مجسمه های برفی می زنند که با دیدنشان کاملا متعجب می شوید. در ادامه برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با میهن پست همراه شوید.

 

بسیاری از ما فصلی که زمین  پیراهن سفید خود را بر تن می کند دوست داریم در این فصل سنگ ها از به خود  لرزیدن  می شکنند و اشک شوق ابر ها مانند گلوله های آبی بر زمین می افتند و رفت و آمد را بر مردم کمی سخت می کنند، خوردن یک فنجان چای داغ در هوا سر زمستان می چسبد.

 

نازوب، آری فصل سفید هر ساله که می آید سیاهی ها را از هوا  ناپدید می کند و هنگامی که ابر های سیاه پوش و آبستن برف و باران او نیستند آسمان مانند چلچراغی روشن می شود ، بعضی ها از فصلی که درختان مو های بلند و سرسبز دارند خوششان می آید، بعضی ها هم فصلی که درختان در آن به خواب می روند را آنچنان نمی پسندند ، همه ی این ها نشانه هایی هستند از نقاشی ماهر و زبردست که این ها را بر تابلوی طبیعت نقش کرده ، پس چه خوب است که ما با چشم دل به این اثر زیبای خداوند نگاه کنیم و از آن لذت ببریم.

 

زمستان با تمام سردی و بی رنگی اش، مهربان است آمدن این فصل سرد با خود موهبت های فراوانی به همراه دارد. برف بازی های کودکانه و قهقهه های نشاط آور موهبتی است که یادآور جریان داشتن زندگی می باشد و فرصت خوبیست برای ساخت آدم برفی های بامزه ای که می توانید با وجود آن ها از برف زمستانی لذت ببرید. در این بین برخی هنرمندان نیز از این فرصت زمستانه استفاده کرده و مجسمه برفی می سازند که با تماشای آن ها بهت زده خواهید شد و حتی دهنتان باز خواهد ماند.

 

زیبا و شگفت انگیز ترین مجسمه های برفی (تصاویر)زیبا و شگفت انگیز ترین مجسمه های برفی (تصاویر)زیبا و شگفت انگیز ترین مجسمه های برفی (تصاویر) زیبا و شگفت انگیز ترین مجسمه های برفی (تصاویر) زیبا و شگفت انگیز ترین مجسمه های برفی (تصاویر)زیبا و شگفت انگیز ترین مجسمه های برفی (تصاویر)

زیبا و شگفت انگیز ترین مجسمه های برفی (تصاویر) 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان