ramazan
ramazan

سیلی دوم پیشکسوت استقلال به منصوریان !

مجموعه : اخبار ورزشی
سیلی دوم پیشکسوت استقلال به منصوریان !

سیلی دوم پیشکسوت استقلال به منصوریان !

 

مدیرعامل اسبق استقلال :من جواب زیردستم را نمی دهم

 واکنش تند و دوگانه علیرضا منصوریان در قبال مدیران عامل سابق استقلال باعث شد تا نه‌تنها آنها نسبت به این مربی جوان و ناپخته موضع بگیرند بلکه کار به جایی رسید که منصوریان مجبور شد از تک تک آنها جز علی فتح الله زاده عذرخواهی کند.منصوریان طی گفتگو با دوربین باشگاه استقلال گفته بود: «مدیران سابق استقلال باعث رسوایی شکایت عادل شیحی شده‌اند تا ما نتوانیم قرارداد جباروف و آندو را ثبت کنیم!»

در حالی که نامه فیفا بیش از یک ماه پیش به دست افتخاری رسیده و منصوریان به‌جای آنکه توپ را به زمین مدیران سابق استقلال بیندازد، بهتر بود مدیرعامل فعلی استقلال را بازخواست می‌کرد.

این ماجرا باعث شد تا فتح الله زاده احساس کند منصوریان نیاز به یک سیلی دارد که به خودش بیاید و منصوریان هم در جواب گفت بعد از بازی با پیکان جواب فتح الله زاده را خواهد داد و از سایر مدیران باشگاه استقلال عذرخواهی کرد. فتح الله زاده گفت دیگر جواب منصوریان را نمی‌دهد و سیلی دوم را پیشکسوتان به او خواهند رد.

 

اظهارات فتح الله زاده را در ادامه می خوانید:

* شما جزو حامیان منصوریان از ابتدای فصل بودید و همواره می‌گفتید اگر من مدیرعامل استقلال بودم، منصوریان را می‌آوردم.

– به قول یک نویسنده بزرگ که می‌گفت منتظر باشید به کسی که محبت می‌کنید، یک روز از او ضربه بخورید. حرف‌های من درباره استقلال و منصوریان حرفه‌ای بود و حرف بدی نزدم که چنین جوابی از آنها بشنوم. اصلا پرونده عادل شیحی به دوران مدیریتی من چه ربطی دارد. مگر استقلال را به‌خاطر من محروم کردند یا عادل شیحی؟ تیمی که 25 میلیارد بودجه داشته، واقعا نداشتند پول عادل شیحی را بپردازند؟ ما هر چقدر هم بدهی داشتیم، کاری نمی‌کردیم که آبروی استقلال این گونه برود.

 

* منصوریان با مدیران سابق استقلال تماس گرفته و گفته فقط منظورش شما بودید

– به بقیه هم زنگ نزده بلکه برخی‌ها جلسه بودند و به او گفتند که وقت نداریم با او صحبت کنیم و بعضی از دوستان هم جوابش را ندادند. یک نفر هم که جوابش را داده گفته کار بدی کردی که به این شیوه مصاحبه انجام دادی. مدیران استقلال آنقدر بزرگ هستند که ملعبه دست منصوریان نشوند. او بهتر است به جای این کارها برای تیم وقت بگذارد. یکی دیگر این خریدها را کرده و بدهی بالا آورده او کاسه داغ‌تر از آش شده است.

 

* اینکه از ابتدای فصل منصوریان را حمایت می‌کردید، پشیمان نیستید؟

– من هوادار استقلال هستم و وظیفه‌ام حمایت کردن است. اینکه آنها قدرشناس نیستند به خودشان مربوط است. خیلی از هواداران از ابتدای فصل به من می‌گفتند چرا از منصوریان حمایت می‌کنی؟ حالا فهمیدم که دستم نمک نداشت.

 

* به‌نظر شما چرا باشگاه استقلال توپ را به زمین مدیران سابق و دیگر عوامل انداخت به جای اینکه اشتباهش را بپذیرد؟

– حرف ما هم همین است. یک ماه است نامه آمده و بی‌احتیاطی کرده‌اند آن وقت به جای اینکه بپذیرند اشتباه کرده‌اند و بابت آن عذرخواهی کنند، حرف‌های نامربوط می‌زنند. اگر آقایان با اصول فوتبال و قوانین فیفا آشنا بودند و می‌دانستند این نامه چه عواقبی دارد، حداقل کاری که می‌توانستند انجام بدهند این بود که دو بند به قرارداد بازیکنان جدیدشان اضافه می‌کردند. اول اینکه این قرارداد زمانی لازم‌الاجرا است که در TMS ثبت شود و دوم اینکه ITC صادر گردد. اینگونه دیگر خسارتی از نظر مالی به استقلال وارد نمی‌شد. حتما این ندانم‌کاری‌شان هم مقصرش من بودم.

 

* منصوریان قرار است جواب سیلی شما را امروز بدهد.

– در خدمت منصوریان هستم. من اگر گفتم او نیاز به سیلی دارد به خاطر این بود که باید بیدارش می‌کردم وگرنه من جواب زیردستم را نمی‌دهم. او سرمربی است و من مدیرعامل باشگاه بودم. اگر قرار به جواب باشد، جوابش را یکی از معاونانم خواهد داد.

 

* یعنی جواب سیلی منصوریان را خودتان نمی‌دهید؟

– در این چند روز اخیر، خیلی از پیشکسوتان با من تماس گرفتند و خواستند که جواب او را بدهم. چرا که این مربی جوان در باشگاه هم یک بار برخورد بدی با جباری، بزرگ استقلال داشت. اگر لازم شود یکی از پیشکسوتان که خودش از من درخواست کرد، سیلی دوم را به منصوریان خواهد زد. خیلی از پیشکسوتان خواهش کردند که آنها جواب منصوریان را بدهند.

 

* با شما درباره مدیرعاملی استقلال صحبت شده؟

– در شرایط فعلی در این باره صحبت نشود بهتر است. استقلال نیاز به آرامش و کمک دارد. اگر حرفی هم می‌زنم به خاطر این است که افراد حد و حدودشان را بدانند. همه ما باید به استقلال کمک کنیم.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان