ramazan
ramazan

باربی شدن چاق ترین دختر دنیا برای شب زفاف (تصاویر)

مجموعه : جالب ترین ها
باربی شدن چاق ترین دختر دنیا برای شب زفاف (تصاویر)

باربی شدن چاق ترین دختر دنیا برای شب زفاف (تصاویر)

 

چاق ترین دختر جهان برای شب زفاف لاغر شد و به مانکن زیبا اندامی تبدیل شد. این دختر که در دوران نامزدیش 122 کیلو وزن داشت الان مثل مانکن ها شده است این دختر زیبا برای این که بتواند در مراسم عروسش زیبا باشد با اراده آهنین وزنش را کم کرده است و با این کار توانسته است در جهان مشهور شود.

 

پس اگر شما هم می خواهید این گونه وزنتان را کاهش دهید فقط اراده می خواهد پس با تمام وجود به هدفتان فکر کرده و اقدام به لاغری نمایید در ادامه جزئیات بیشتر و عکس های چاق ترین دختر جهان که در شب زفاف باربی شد را در سایت ناز وب خواهید دید. با ما همراه باشید.

 
عکس های کاهش وزن باورنکردنی زن جوان برای عروسی

پورتال نازوب: کم نیستند افرادی که نامشان به دلیل اراده بالا در کم کردن وزن و رسیدن به تناسب اندام در گوشه کنار دنیا برده می شود. این گروه افراد در حقیقت انگیزه بخش کسانی هستند که برای کاهش وزن و لاغری تلاش می کنند.

 

تا قبل از این زنان و مردان موفق در این زمینه را بارها به شما معرفی کرده ایم ، مردی که به خاطر دخترش لاغر شد و زنی که از لج همسرش بخشی از وزن خود را کم کرد حالا میخواهیم از دختری بگوییم که به خاطر ازدواج نیمی از وزن خود را کم کرده است.

 

باربی شدن چاق ترین دختر دنیا برای شب زفاف (تصاویر)

کاهش وزن باورنکردنی زن ۱۲۲ کیلویی

“جنیفر گلینلی” ۲۶ ساله اهل لیورپول این روزها تیتر یک وب سایت ها و مجلات مطرح دنیا را به خود اختصاص داده است ، دختری که وزن بالایی از دست داده است حالا برای ازدواج آماده شده .

 

 

عکس قبل و بعد از کم کردن وزن دختر ۱۲۲ کیلویی

او در مصاحبه خود با مجله PEOPLE میگوید در دوران دبیرستان و نوجوانی سایز و وزن متوسطی داشتم اما بعد از رفتن به دانشگاه سبک زندگی و عادات غذایی من به کل تغییر کرد تا جایی که یک آن به خودم آمدم و متوجه شدم ۱۲۲ کیلو و زن دارم.

 

باربی شدن چاق ترین دختر دنیا برای شب زفاف (تصاویر)

او در ادامه می گوید مدت ها بود که به دلیل اضافه وزن اعتماد به نفس خود را از دست داده بودم و به کاهش وزن و تناسب اندام فکر میکردم اما تصمیم و اراده قوی نداشتم تا وقتی که برای گذراندن تعطیلات سال ۲۰۱۵ به همراه خانواده ام سوار هواپیما شدم. سایز من متناسب با کمربند صندلی هواپیما نبود و باید یک رابط برای بزرگتر شدن کمربند صندلی من نصب می شد،خجالت کشیدم و متوجه وضعیت ناسالم خود شدم از همان روز تصمیم گرفتم تا برای لاغر شدند برنامه درستی داشته باشم.

 

 

باربی شدن چاق ترین دختر دنیا برای شب زفاف (تصاویر)

کم کردن باورنکردنی وزن در مدت یکسال

ماه می سال ۲۰۱۵ به کلینیک رژیم درمانی و کاهش وزن مراجعه کردم تا برنامه غذایی و رژیم لاغری خود را دریافت کنم. تا پیش از آن هرگز صبحانه نمی خوردم و وعده ناهار و شام من اغلب پر بود از اسنک و غذاهای آماده مضر ولی بعد از مشاوره با یک متخصص تغذیه همه چیز تغییر کرد و همان تغییر باعث شد تا من بیش از ۶۰ کیلو از وزن خود را کم کنم.

 

هرگز نمیتوانستم تصور کنم روزی به این زیبایی شوم و بتوانم به اندام ایده آل برسم. نامزدم مدام مراسم ازدواج را به تاخیر می انداخت اما حالا که من به تناسب اندام رسیده ام قصد داریم مراسم ازدواجمان را برگزار کنیم .

 

باربی شدن چاق ترین دختر دنیا برای شب زفاف (تصاویر)

جنیفر با خنده می گوید :یکی از دلایل اصلی لاغر شدن من این بود که بتوانم ازدواج کنم و یک عروس زیبا باشم.

 

مطالب جذاب و پیشنهادی

عکس های شوکه کننده باربی واقعی جهان همراه با خانواده منتشر شد

چهره واقعی و دیدنی عروسک باربی بدون آرایش!!

عکسهای جدید زیباترین دختر باربی با 200 عمل زیبایی

عکس های زیباترین پسر دخترشده باربی جهان!!

عکس های داغ والریای باربی ، معروف به عروسک پلاستیکی قاتل 8 بیگانه


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان