ramazan
ramazan

جزئیات داغ ربودن ناصر محمدخانی از زبان دوستش

مجموعه : اخبار ورزشی
جزئیات داغ ربودن ناصر محمدخانی از زبان دوستش

جزئیات داغ ربودن ناصر محمدخانی از زبان دوستش

 

 

خبری که در این روزها سوژه رسانه های خبری شده ماجرای ربوده شدن پیشکسوت پرسپولیس توسط خانواده همسر صیغه ایش است ! اما حقیقت و جزئیات ماجرا چه بوده ؟ به گزارش نازوب خبر ربوده شدن ناصر محمد خانی از فرودگاه سوژه داغ این روزها بود .

 

سالها پیش از این ماجرای قتل همسر اول ناصر محمد خانی یعنی خانم لاله سحرخیزان و اعدام همسر صیغه ایش شهلا جاهد بسیار سروصدا کرده بود.حالا باز خبر ربوده شدن ناصر محمد خانی توسط خانواده همسر صیغه ایش بمب خبری رسانه ها شد.

 

به گزارش نازوب ماجرا ازین قرار است که فوتبالیست سابق مدعی‌ است که وابستگان همسر موقت سابقش او را ربوده بودند اما تحقیقات نشان می دهد ماجرا مربوط به یک اختلاف خانوادگی است.

 

ناصر محمدخانی، فوتبالیست سرشناس کشور با گذشت 14 سال از کشته شدن همسر اولش، اکنون درگیری پرماجرایی با همسر موقتش و خانواده او پیدا کرده است.

 

یکی از نزدیکان وی که تلفن همراه ناصر را در اختیار داشت، گفت: «شامگاه سه‌شنبه افراد وابسته به خانواده همسر موقتش،او را ربوده بودند تا با زور و تهدید از او امضا و اثر انگشت گرفته و اموالش را به نام خود کنند.» وی ادامه داد: اوایل هفته گذشته برای حضور در مسابقه فوتبال بین تیم پیشکسوتان پرسپولیس و منتخب تیم شهدای «چوار» به ایلام رفته بودیم که مسابقه بعداز ظهر روز سه‌شنبه نوزدهم بهمن برگزار شد.

 

پس از مسابقه اعضای تیم با هواپیما به تهران برگشتند و ناصر در فرودگاه مهرآباد سوار خودروی یکی از دوستانمان شد تا به خانه برگردد. نیمه شب بود که در بزرگراه آزادگان، سرنشینان دو پراید و دو موتورسیکلت راه را بر خودروی آنها بستند و با تهدید و فحاشی ناصر را سوار خودروشان کرده و بردند. بدین ترتیب سناریوی آدم ربایی ناصر محمدخانی کلید خورد و او به ناچار سوار بر خودروی پرایدی شد که تمامی سرنشینانش و راکبان موتورسیکلت‌ها را بخوبی می‌شناخت.

 

زمانی که ناصر را با خود بردند، راننده خودرویی که او سوارش بود خیلی سریع ماجرا را به من خبر داد. زمانی که از موضوع با خبر شدم، 10 دقیقه بعد، با کلانتری 152 خانی آباد نو تماس گرفتم. بدین ترتیب مأموران اداره آگاهی و بازپرس جنایی وارد عمل شدند.

 

دوست محمدخانی که خوب می‌دانست عاملان این ماجرا چه کسانی هستند و او را به کجا برده‌اند، به همین دلیل اطلاعات خوبی در اختیار پلیس قرار داد. این فرد آشنا در رابطه با اختلاف ناصر و افرادی که او را با زور برده بودند، گفت:

 

حدود یک سال قبل ناصر با خانمی آشنا شد و او را به عقد موقت خود درآورد. اما بعد از آن رابطه‌شان تمام شد، اما همسر موقتش و خانواده او دست‌بردار نبودند. مدام از او پول می‌خواستند و ناصر به خاطر اینکه دلش نمی‌خواست بار دیگر اسمش درافکارعمومی و رسانه‌ها مطرح شود و از حاشیه‌سازی ناراحت بود، سعی می‌کرد هر چه را که آنها می‌گویند قبول کند.

 

آنها به بهانه‌های مختلف از ناصر پول‌های زیادی گرفتند در حالی‌که او برای هیچ کدامشان مدرک و سندی ندارد. مدتی قبل هم آنها 7 چک در مجــموع به ارزش 35 میلیون تومان از ناصر گرفتند تا چک‌ها را خودشان وصول کنند. اما این اتفاق نیفتاد و ناصر سه چک اول را پاس کرد و جلوی 4 چک دیگر را بست، چهارمین چک به بانک رفت و برگشت خورد.

 

اما این تمام ماجرا نبود چراکه حدود یک ماه قبل، در حدود 17 نفر از اقوام همسر موقتش به خانه ناصر آمدند و آنجا را به تصرف خودشان درآوردند و او را هم به زور نگه داشتند تا اینکه ناصر به بهانه‌ای از خانه بیرون آمد و دیگر برنگشت. اما آنها دست‌بردار نبودند و زمانی که متوجه شدند ناصر برای بازی به ایلام رفته، تصمیم گرفتند او را در راه فرودگاه با تهدید و فحاشی با خود ببرند. آن‌طور که راننده خودروی ناصر می‌گفت آنها فحاشی می‌کردند و می‌گفتند او کلاهبردار است.

 

به دنبال شکایت در باره ربوده شدن فوتبالیست پیشکسوت و انجام تحقیقات مأموران، محل نگهداری او شناسایی شد. سپس کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی با حکم قضایی به خانه ناصر که در تصرف همسر موقتش و خانواده‌اش بود، وارد شدند.

 

و ناصر را با خود بردند. یکی از آشنایان محمدخانی گفت: آنها می‌خواستند از ناصر امضا و اثر انگشت بگیرند و اموالش را از آن خود کنند که با حضور بموقع مأموران در انجام نقشه‌شان ناکام ماندند. مأموران بامداد چهارشنبه ناصر محمدخانی را از آن خانه که تحت نظر چند نفر بود نجات دادند و 8نفر از ساکنان خانه مورد نظر نیز بازداشت شدند.

 

افرادی که دستگیر شدند همسر موقت ناصر، دو خواهرش، شوهران آنها و پسران‌شان بودند. آنها تعهد دادند که در فاصله 72 ساعت آن خانه را به ناصر برگردانند و تکلیف چک‌ها را نیز مشخص کنند. به گفته این فرد آشنا، همسر موقت ناصر هنوز در خانه اوست.چنانچه در عرض 72 ساعت این عده به تعهداتشان عمل نکنند، بار دیگر ناصر پرونده را به جریان خواهد انداخت.

 

مطالب مرتبط

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان