فال روزانه روز دوشنبه 2 اسفند 95

فال روزانه روز دوشنبه 2 اسفند 95

فال روزانه در روز 2 اسفند 1395 برای متولدین فروردین ماه
 حتی اگر شما اخیرا در محل کارتان اوقات سخت و دشواری را تجربه کرده باشید امروز احتمالا در رابطه با آن چه اتفاق افتاده احساس بهتری دارید. متاسفانه تغییر احساسات درونی شما ممکن است توسط این افکار شما که از اشتباه دوری کنید تاثیر گرفته باشد. مطمئن شوید که به اشتباه انکار و تکذیب دچار نشوید و بدین ترتیب میتوانید تمام روز خود را از نگرانی و اضطراب رهایی بخشید. بهتر است که کنترل فشارها و استرس‌های خود را در دست بگیرید و به جای اینکه وانمود کنید همه چیز مرتب است این وضعیت را مدیریت کنید.

 

 فال روزانه در روز 2 اسفند 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

  امروز حتی اگر همه چیز ظاهرا همانطوری که باید باشد به راه خود ادامه بدهد، شما کمی احساس ناراحتی می‌کنید. این سخن به این معنی نیست که شما آدم بدبین و منفی بافی هستید؛ بلکه معنی آن این است که شما می‌توانید مشکلاتی که پیش رویتان قرار دارد را ببینید و به خاطر آن ناراحتید. با همه این احوال شما واقعا نباید با بها دادن به افکار منفی و شک کردن به توانایی خود انرژی تان را هدر دهید. شرایط جدید خود را تجزیه و تحلیل کنید، تغییرات لازم را ایجاد کرده و سپس حرکت کنید. شما وقتی برای تلف کردن  ندارید!!

 

 فال روزانه در روز 2 اسفند 1395 برای متولدین خرداد ماه

 ممکن است امروز نسبت به روز قبل احساس پریشانی و نگرانی بیشتری کنید چرا که به نظر می‌رسد اوضاع به پایداری و ثبات دیروز نیستند، اما این به معنی این نیست که هر چیز کوچکی ناپایدار به نظر می‌رسد؛ فقط به این معنی است که شما امکان تغییر و تحول را در فضا می‌بینید و این شما را نگران می‌کند. به جای اینکه مدام سعی کنید تا  از شرایط غیر قابل اجتناب  جلوگیری به عمل آورید،‌ تصور کنید که اگر نتوانید شرایط به روال گذشته برگردانید، باید چه بکنید.

 

فال روزانه در روز 2 اسفند 1395 برای متولدین تیر ماه

     شما امروز نسبت به همیشه اجتماعی تر شده اید، اما شاید این کار روش شما برای مخفی کردن احساساتتان باشد. البته دلیلی برای پنهان کاری وجود ندارد؛ شما مجبور نیستید چیزهایی که فکر می‌کنید خوب نیستند را با دوستانتان در میان بگذارید. خیلی خوب است که محدودیتهایتان ر ابرای آنها شرح دهید و بعد مرزهایی که برای خود تعیین کرده اید را رها نکنید.

 

 فال روزانه در روز 2 اسفند 1395 برای متولدین مرداد ماه

    امروز چیزی وجود ندارد که شما را مشغول کند و بدوینوسیله شما را از پیشرفت باز دارد مگر اینکه درانجام وظایف خانه و خانواده تان کوتاهی کرده باشید. مهم نیست که در مرحله بعدی چقدر می توانید تفریح کنید مهم این است که قادر نیستید که کارتان را ترک کنید تا زمانیکه تمام مسئولیت هایتان را انجام داده باشید. اما بعد از اینکه وظایف تان را انجام دادید ممکن است هر چیزی پیش بیاید. تا زمانیکه این کار را به عنوان یک تفریح و ماجراجویی ببینید؛ مطمئن باشید که برای انجام این گونه کارها در آینده داوطلب خواهید شد.

 

 

 فال روزانه در روز 2 اسفند 1395 برای متولدین شهریور ماه

     حتی اگر از نظر پیشرفت در مسیر یکنواخت و ثابتی قرار گرفته‌اید، فراموش نکنید تا موقعی که کار نکنید هیچ مزدی دریافت نخواهید کرد. معمولاً شما فرد خوش شانسی هستید و فرصت‌های زیادی پیش رویتان قرار می‌گیرد، ولی امروز لازم است بیشتر تلاش کنید. انجام دادن وظایف کاری و افتخار کردن به شغل خود شانس موفقیت شما را افزایش می‌دهد.

 

 فال روزانه در روز 2 اسفند 1395 برای متولدین مهر ماه

    امروز ممکن است کمی به هم ریخته به نظر برسید و احساس کنید که هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید. با همه این احوال وقتی یکی از دوستان صمیمی‌تان شما را به یک گپ دوستانه دعوت می‌کند همه چیز عوض می‌شود. اگر شما به عدم تمرکز خود اعتراف کنید، مطمئناً این کار خیلی به نفعتان خواهد بود. اگر شما شروع به صحبت کردن در مورد شکستهایتان کنید، کارهایی که باید دفعه بعد انجام دهید برایتان خیلی واضح‌تر خواهد شد. اما به داشته هایتان زیاد اکتفا نکنید، چون تمرکز و دقت شما مدت زمان زیادی دوام نخواهد داشت.

 

فال روزانه در روز 2 اسفند 1395 برای متولدین آبان ماه

    شما امروز به خصوص اگر همکارانتان را دوست داشته باشید برای رفتن به سر کار اشتیاق دارید. اما هنوز بخشی از وجود شما هنوز دوست دارد در خانه بماند. تعادل ایجاد کردن بین روابط خانوادگی و فعالیتهای حرفه‌ای‌تان از آن چیزی که به نظر می‌رسد راحت تر است. بدون اینکه بیشتر درگیر یکی از این آنها بشوید به هر دو بخش زندگی تان توجه کافی داشته باشید.

 

 فال روزانه در روز 2 اسفند 1395 برای متولدین آذر ماه

    امروز اصلا وقت مناسبی برای برنامه ریزی کردن نیست، بنابراین شما می‌کوشید که تا جایی که می‌توانید خودجوش باشید. این تاکتیک باید خوب کار کند، مگر اینکه افراد دیگر در مورد توانایی و مهارتهای‌تان ازتان بپرسند و شما تصمیم به عقب نشینی کردن بگیرید. با همه این احوال مجادله کردن هیچ چیز را حل نمی‌کند. شما می‌توانید با تمرکز کردن بر اهدافتان و بی توجه بودن به حرفهای مردم از مجادله‌های بی‌خودی دوری کنید.

 

 فال روزانه در روز 2 اسفند 1395 برای متولدین دی ماه

    ممکن است امروز احساسات شما باعث شوند که کمی‌از حالت طبیعی خود خارج شوید. در این حالت شما به سختی می‌توانید تشخیص دهید که باید چه کار بکنید و اصلا چه کاری درست است؟! اما به یکباره شما آماده بیرون آمدن از این حالت شده و می‌توانید با آنچه که باعث شده بود تا شما دچار این حالت شوید، فاصله بگیرید. ولی ناگهان لحظه‌ای بعد درمی‌یابید که کار کردن برایتان سخت شده و نمی‌توانید تا همه کارها را بدرستی انجام دهید. با وجود اینکه به نظر می‌رسد باید برای این موقعیت برای تصمیم گیری‌هایتان از قانون ” همه یا هیچ” استفاده کنید، اما شاید بهتر باشد که کمی‌بیندیشید و نقطه میانی را که برای تان بهترین نتیجه را دارد اتخاذ کنید.

 

فال روزانه در روز 2 اسفند 1395 برای متولدین بهمن ماه

     اگر امروز کارهایتان خیلی کند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی که سرعت خودتان را بیشتر می‌کنید از کار کردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی کنید که خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب کنید ممکن است ناامید بشوید، برای اینکه در عین حال که احساس خستگی می‌کنید انرژی‌تان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی کنید که نکات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به کارهایتان برسید.

 

فال روزانه در روز 2 اسفند 1395 برای متولدین اسفند ماه

    سخت است که بفهمید به اندازه کافی برای یادگرفتن آنچه که مورد نیاز است جستجو کرده اید یا نه؛ تا به عمق حقیقت دست یابید. به هر حال، بعضی اوقات، بهتر است تا دست از بررسی‌های خود بکشید و آنچه را که تا حالا یاد گرفته اید را به عمل درآورید و از آن استفاده کنید. یک باره شما می‌پذیرید که رسیدگی‌ها و تحقیقات شما یک چاله نامحدود است،‌ و می‌خواهید چرخ‌های فکری خود را از چرخیدن بازدارید و به کار برگردید،‌ و ارزش اطلاعات و آگاهی را در حل مشکل درک می‌کنید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان