ramazan
ramazan

آخرین وضعیت حساس پرسپولیس به روایت سید جلال حسینی

مجموعه : اخبار ورزشی
آخرین وضعیت حساس پرسپولیس به روایت سید جلال حسینی

 آخرین وضعیت حساس پرسپولیس به روایت سید جلال حسینی

 

 

امیدهای سیدجلال حسینی کاپیتان سرخ پوشان در لیگ قهرمانان آسیا

در بین 11 بازیکن برتر انتخابی جام جهانی 2018 که از سوی فرانس فوتبال فرانسه اعلام شد سید جلال حسینی تنها نمایده قاره آسیا است.مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس ، آمار شگفت انگیزی از خود در تیم پرسپولیس به جای گذاشته است.با حضور او در تیم پرسپولیس تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر شانزدهم پرسپولیس تنها 5 گل دریافت کرده است .کاپیتان باتجربه پرسپولیس از امیدواری های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا صحبت می کند.

 

سیدجلال حسینی که عملکرد فوق العاده ای در دیدارهای اخیر در جمع پرسپولیس و تیم ملی داشته امیدوار است در لیگ قهرمانان آسیا نیز به همراه سرخپوشان به موفقیت دست یابد.

 

او در در خصوص شرایط اخیر این تیم و همچنین دیدار با الهلال به عنوان جدی ترین رقیب آسیایی پرسپولیس صحبت کرد که در ادامه آن را می خوانید.

 

کاپیتان شماره 4 پرسپولیس در خصوص دیدار با سپاهان گفت:بازی فوق العاده ای از بازیکنان پرسپولیس شاهد بودیم و آنها توانستند علیرغم تمام مشکلاتی که داشتیم 3 امتیاز حیاتی کسب کنند. بعد از دربی بازی با سپاهان از همه نظر اهمیت زیادی برای ما داشت و باید با پیروزی در مسیری که قرار داشتیم به کار خودمان ادامه می دادیم و توانستیم به این خواسته برسیم.

 

وی ادامه داد:بعد از بازی با تراکتور و استقلال این تیم سخت ترین رقیب ما بود و انتظارات از ما زیاد است و ما هم نشان دادیم لایق انتظارات بالا هستیم. با این حال همانطور که گفتم مشکلاتی داشتیم و در زمین هم با محرومیت کمال و خودم شرایط سخت بود اما بازیکنان نشان دادند برای موفقیت تمام توان خود را به کار می گیریم و اینگونه شخصیت قهرمانی مان را حفظ کردیم.

 

آخرین وضعیت حساس پرسپولیس به روایت سید جلال حسینی

 

سیدجلال حسینی در خصوص پنالتی عجیب رامین رضائیان و مهدی طارمی به شیوه مسی و سوارز گفت:والله من از پنالتی عادی هم می ترسم و معمولا چشمانم را می بندم چه برسد به این پنالتی عجیب. این کار سختی بود و بچه های ما به خوبی از عهده آن برآمده اند و نشان دادند کاملا هماهنگ شده این حرکت را انجام داده اند.

 

وی درباره محرومیت محمد انصاری، حسین ماهینی و کمال کامیابی نیا به عنوان مهره های اصلی خط دفاعی برای دیدار با نفت گفت:مسلما کار ما سخت شده است و با این محرومیت سخت تر هم به نظر می رسد. این بازیکنان جز عوامل تاثیرگذار ما محسوب می شوند و اکنون تمام تمرکز ما این است که به سلامت و موفقیت از دو جدال آسیایی خارج شویم و در بازگشت به بازی نفت و این خلأ هم فکر می کنیم.

 

کاپیتان پرسپولیس درباره شرایط این تیم برابر الهلال گفت:الهلال تیمی با شخصیت آسیایی است و آنها همیشه یکی از قدرت های آسیا محسوب شده که برای رقبای شرق نیز دردسرساز بوده اند. برنامه ریزی و سرمایه گذاری خوبی برای موفقیت داشته اند و ما تمام تلاش و توانمان را به کار خواهیم گرفت تا نماینده موفق و شایسته ای باشیم.

 

سیدجلال حسینی در پایان گفت:در لیگ قهرمانان تمام بازی ها حساس است و نباید هیچ اشتباهی صورت گیرد. الهلال همانطور که گفتم تیم قدرتمند و با بازیکنان تاثیرگذار و گرانقیمت برابر ما قرار می گیرد و مسلما بازی سختی برای ما خواهد بود و تلاش می کنیم با یک بازی منطقی به نتیجه لازم برسیم.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان