ramazan
ramazan

آموزش تصویری کانتور کردن انواع مدل بینی (کوچک کردن)

مجموعه : آرایش صورت
آموزش تصویری کانتور کردن انواع مدل بینی (کوچک کردن)

آموزش تصویری کانتور کردن انواع مدل بینی

 

شکل بینی در زیبایی و فرم صورت بسیار تأثیر گذار است. مثلاً اگر شما بتوانید فرم صورتتان را درست تشخیص دهید، می توانید مدل مویی را انتخاب کنید که مناسب فرم صورتتان باشد. در مورد بینی هم همین طور است. با تشخیص درست فرم بینی، می توانید روش مناسب کانتور کردن آن ها را نیز پیدا کنید.

 

عکس انواع بینی

با تشخیص درست فرم بینی، می توانید روش مناسب کانتور کردن را نیز پیدا کنید

 

 

بینی تخت

اگر بینی تختی دارید، پل بینی شما نیز تخت یا نامشخص به نظر می رسد. برای مشخص کردن آن یا برای این که این توهم را ایجاد کنید که بینی شما ساختار استخوانی و تراشیده مانند دارد، روی هر دو طرف پل بینی، با استفاده از سایه ی کانتور، دو خط صاف بکشید.

 

 

بینی مثلثی

بینی های مثلثی در قسمت سوراخ های بینی پهن تر از بالای بینی هستند. برای ایجاد تعادل فقط نوک بینی را کانتور کرده و برای زیر گوشه های داخلی ابروهایتان از هایلایتر استفاده کنید.

 

آموزش تصویری کانتور کردن انواع مدل بینی (کوچک کردن)

 
در این نوع بینی ها، خطی که از ابروها به سمت لب پایین می آید صاف نیست و کمی کج به نظر می رسد. برای اصلاح این فرم، با استفاده از سایه ی کانتور، یک خط صاف روی هر دو طرف پل بینی بکشید و برای قسمت وسط از هایلایتر استفاده کنید.

 

آموزش تصویری کانتور کردن انواع مدل بینی (کوچک کردن)

 

بینی پیازی

اگر بینی شما پیازی شکل است، (با پل باریک و سوراخ های پهن)، بالاترین قسمت و پایین ترین قسمت بینی خود را کانتور کنید و در مرکز پل بینی از هایلایتر استفاه کنید.

 

 

بینی بی قاعده یا غیر معمولی

این نوع بینی ها اغلب یک فرورفتگی کوچک در یک طرف مرکز پل بینی دارند. برای اصلاح این قسمت از هایلایتر استفاده کنید تا هر گونه سایه غیر عادی و نامنظم را اصلاح کنید.

 

آموزش تصویری کانتور کردن انواع مدل بینی (کوچک کردن)

 

بینی سنگین

این فرم بینی پیشانی یا خط ابرو را برجسته و یا سنگین نشان می دهد و سایه ای روی پل بینی ایجاد می کند. بین ابروهایتان از هایلایتر به شکل مثلثی استفاده کنید تا از نظر بصری این قسمت را طوری نشان دهید که انگار به سمت بالا کشیده شده است.

 

 

بینی باریک

بینی های باریک پل بسیار باریک و نازکی دارند. با استفاده از هایلایت در دو خط صاف روی هر دو طرف پل بینی، ضخامت آن را کمی بیشتر کنید.

 

مطالب مرتبط

آموزش تصویری کوچک کردن بینی گوشتی بدون جراحی

 

آموزش کوچک کردن بینی با نحوه آرایش

 

راه جادویی چاق شدن صورت

 

کوچک کردن بینی با تکنیک های آرایشی

 

آموزش کوچک کردن بینی با کرم پودر


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان