ramazan
ramazan

فستیوال دیدنی پرتغال زنی زن و مرد به یکدیگر در ایتالیا

فستیوال دیدنی پرتغال زنی زن و مرد به یکدیگر در ایتالیا

فستیوال دیدنی و هیجانی پرتغال زنی زن و مرد به یکدیگر در ایتالیا؛ به گزارش نازوب، مردم شهر 25 هزار نفری ایوریا در شمال ایتالیا امسال هم به رسم هر سال در جشنواره جنگ پرتقال شرکت کردند و افسانه ی کهن سرزمین خود را بازسازی نمودند.

 

در این مراسم، شرکت کنندگان در جنگ با صدای طبل در محل مقرر جمع شده و آماده آغاز نبرد می شوند. سپس ویولتا، ملکه ی جشن با کالسکه ی خاص خود از میان جمعیت گذشته و با عبور وی، جنگ آغاز می شود.

 

بر اساس افسانه ی شایع میان مردم، در قرن دوازدهم میلادی، دختر یک آسیابان در مقابل زیاده خواهی یک کُنت ظالم که قصد کرده بود به تمام دختران مجرد شهر تعرض کند، ایستادگی کرده و در درگیری با وی سر او را از تنش جدا ساخته و با این عمل خود، شهر ایوریا را از ظلم و استبداد نجات داد. از زمان جنگ جهانی دوم به بعد، این جشنواره با قوانین سختگیرانه ای به اجرا درآمده است.

 

فستیوال دیدنی پرتغال زنی زن و مرد به یکدیگر در ایتالیافستیوال دیدنی پرتغال زنی زن و مرد به یکدیگر در ایتالیافستیوال دیدنی پرتغال زنی زن و مرد به یکدیگر در ایتالیافستیوال دیدنی پرتغال زنی زن و مرد به یکدیگر در ایتالیافستیوال دیدنی پرتغال زنی زن و مرد به یکدیگر در ایتالیافستیوال دیدنی پرتغال زنی زن و مرد به یکدیگر در ایتالیافستیوال دیدنی پرتغال زنی زن و مرد به یکدیگر در ایتالیا

 

پیشنهاد می شود از مطالب زیر هم دیدن کنید ?????


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان