ramazan
ramazan

رابطه غیراخلاقی فوتبالیست معروف با دختر جودکار در تهران

رابطه غیراخلاقی فوتبالیست معروف با دختر جودکار در تهران

رابطه غیراخلاقی فوتبالیست معروف با دختر جودکار در تهران و محاکمه این فوتبالیست در دادگاه تهران. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این بخش خبری را تا پایان مطالعه کنید.

 

 

فوتبسالیست معروف در دادگاه تهران محاکمه شد

به گزارش نازوب، آبان ماه امسال بود که بک زن جوان با حضور در دادگاه کیفری استان تهران از یک حادثه غم انگیز پرده برداشت.این زن جوان در حضور قاضی پرونده مدعی شد یکی از فوتسالیست ‌ها با عنوان «س» وی را یک شب در خانه‌اش محبوس کرده و به وی تجاوز کرده است. این زن مدعی شد این فوتسالیست مدتهای مدید با من ارتباط تلفنی و پیامکی و تلگرامی داشت و ادعا می‌کرد که قصد ازدواج با من را دارد.

 

وی افزود: متهم شب حادثه با وعده یک دیدار کوتاه و ملاقاتی مختصر من را به خانه خود در تهران کشید و سپس از 11 شب تا هشت صبح فردا در خانه‌اش زندانی کرد و در نهایت مرا مورد تجاوز قرار داد.

 

وکیل این زن جوان به فارس عنوان کرد: براساس اظهارات موکلم در تاریخ 4 شهریور ماه این فوتسالیست با خوراندن یک نوشیدنی موکلم را بی هوش می‌کند و بعد از آن باعث می‌شود بکارت موکلم از بین برود.

 

این وکیل گفت: متهم بارها مطالب خلاف واقعی را مطرح کرد و مدعی شد که شاکی به عقد موقت وی درآمده اما دادگاه زمانی که از این فرد صیغه نامه کتبی درخواست کرد این فرد نتوانست ادعای خود را ثابت کند.

 

وکیل شاکی گفت: امروز دادگاه تشکیل شد و سرانجام پس از شنیدن اظهارات موکلم و همچنین دفاعیات متهم و وکیلش از وی اخذ دفاع آخر شد.

 

وی افزود: به نظر می‌رسد تا هفته دیگر باید منتظر صدور رأی باشیم.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان