ramazan
ramazan

5 کاری که نباید قبل از رابطه جنسی انجام دهید

5 کاری که نباید قبل از رابطه جنسی انجام دهید

5 کاری که نباید قبل از رابطه جنسی انجام دهید ! چرا نباید کارهای ذکر شده را قبل از شروع رابطه جنسی انجام داد؟ برای بهبود رابطه جنسی در این بخش از سایت نازوب این 5 کار را بخاطر بسپارید و از انجام دادن آن قبل از شروع معاشقه خودداری کنید.

 

حتی افرادی که در رابطه جنسی خود تجربیات موفقی دارند نیز ممکن است قبل از انجام آن دچار اشتباهاتی شوند. برخی از این اشتباهات منجر می‌شود رابطه خوبی با همسرتان نداشته باشید. در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم.

 

خوردن آنتی هیستامین:

آنتی هیستامین‌ها می‌توانند احتقان بینی را کمتر کند. با اینحال استفاده از این دارو می‌تواند سایر قسمت‌های بدن به خصوص واژن را خشک کند. در این حالت رابطه جنسی راحتی نخواهید داشت. پس به یاد داشته باشید که قبل از رابطه جنسی، از خوردن داروهایی همچون آنتی هیستامین خودداری کنید.

 

مصرف غذاهای تند:

غذا نیز می‌تواند بر روی بوی واژن تاثیر بگذارد. غذاهای بسیار تند باعث ایجاد گاز و نفخ معده خواهد شد. بنابراین قبل از رابطه جنسی از مصرف غذاهای تند پرهیز کنید.

 

مصرف بسیار زیاد نوشیدنی‌های الکلی:

مصرف نوشیدنی‌های الکلی می‌تواند حس و حال شما را به طور کلی از بین ببرد. از آنجایی که الکل به عنوان یک ماده افسرده کننده شناخته شده است، نوشیدن آن می‌تواند لذت واقعی یک رابطه جنسی را به طور کلی از بین ببرد. در حقیقت، مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که ۱۱ درصد از مصرف کنندگان الکل، در رسیدن به ارگاسم مشکل دارند.

 

استفاده از مسواک‌های برقی:

اگرچه این موضوع به نظر عجیب می‌رسد اما استفاده از مسواک‌های برقی و دهانشویه‌های حاوی الکل، ممکن است شما را در معرض بیماری‌های مقاربتی قرار دهد. اینگونه مسواک‌ها باعث ایجاد زخم‌های کوچک در لثه می‌شود و می‌تواند مخاط را تحریک و حساس نماید. همین امر موجب ایجاد بیماری‌های آمیزشی می‌شود.

 

اصلاح کردن:

اگر شما دوست دارید موهای ناحیه شرمگاهی را قبل از رابطه جنسی اصلاح کنید، بهتر است اینکار را شب قبل انجام دهید. اصلاح کردن می‌تواند لایه بالایی پوست را بردارد و آن ناحیه را حساس‌تر نماید. همچنین اینکار منجر می‌شود فولیکول‌های مو تحریک شود و زخم‌های کوچک صورتی رنگ بر روی پوست این ناحیه پدیدار گردد. در نهایت، ناحیه واژن مستعد عفونت‌های مختلفی خواهد شد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان