ناز و زیباترین زن زنده دنیا (تصاویر)

ناز و زیباترین زن زنده دنیا (تصاویر)

ناز و زیباترین زن زنده دنیا (تصاویر)

 

 

تصاویری از جذاب ترین زن زنده و معروف دنیا را در این بخش مشاهده می کنید.

 

اسکارلت جوهانسون متولد ۲۲ نوامبر ۱۹۸۴ در نیویورک بازیگر، مدل و خوانندهٔ آمریکایی دانمارکی تبار است. مادر او یک یهودی اشکنازی است و او خود را یک یهودی می‌داند. اسکارلت چهار بار نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر گوی طلایی شده‌است. به گزارش نازوب، او در سال ۲۰۰۶ و برای دومین بار در سال ۲۰۱۳ توسط مجله اسکوایر به عنوان جذاب‌ترین زن زنده دنیا انتخاب شده‌است (او تنها زنی است که دوبار در مجله اسکوایر این عنوان را دریافت کرده‌است). او برنده جایزه افتخاری سزار است.

 

ناز و زیباترین زن زنده دنیا (تصاویر)

 

اسکارلت در ۲۲ نوامبر ۱۹۸۴ در شهر نیویورک به دنیا آمد. پدر او یک معمار دانمارکی به نام کارستن جوهانسون (یوهانسون) بود که از شهر کپنهاگ به آمریکا رفته بود. مادرش، ملانی اسلون، یک یهودی اشکنازی اهل محلهٔ برانکس نیویورک بود. خانوادهٔ مادری او نسل‌ها قبل، از بلاروس به آمریکا مهاجرت کرده بودند. او یک خواهر بزرگ‌تر به نام وَنِسا، یک برادر بزرگ‌تر به نام آدریان، یک برادر دوقلو به اسم هانتر، و یک برادر ناتنی به نام کریستیان دارد که حاصل ازدواج اول پدرش است.

 

خانوادهٔ جوهانسون خانوادهٔ نسبتاً فقیری بودند. مادر خانواده عاشق فیلم بود. جوهانسون تمرینات تئاتریِ خود را با رفتن به مدرسهٔ حرفه‌ای کودکان در منهتن آغاز کرد. وی در سال ۲۰۰۲ از این مدرسه فارغ‌التحصیل شد.

 

ناز و زیباترین زن زنده دنیا (تصاویر)

 

جوهانسون بازیگری را از کودکی آغاز کرد. مادر جوهانسون او را به تستهای بازیگری می‌برد. جوهانسون اولین نقشش را در نه‌سالگی و در فیلم فانتزی شمال در نقش دختر جان ریتر آغاز کرد. پس از چند نقش کوتاه در سالهای ۱۹۹۵ و ۱۹۹۶، او در ”مانی و لو” در نقش آماندا ظاهر شد. این فیلم برای او نامزدی جایزهٔ روح مستقل بهترین بازیگر نقش اول زن و نقدهای مثبت فراوانی را به دنبال داشت.

 

نقش مهم بعدی او در نجواگر اسبان به کارگردانی رابرت ردفورد بود. او برای این فیلم نامزد جایزهٔ خوش‌آتیه‌ترین بازیگر از جامعهٔ منتقدان شیکاگو شد.

 

ناز و زیباترین زن زنده دنیا (تصاویر)

در سال ۲۰۰۱ وی در فیلم مردی که آنجا نبود به کارگردانی برادران کوئن ظاهر شد. سپس در همان سال در فیلم دنیای ارواح ایفای نقش کرد که جایزهٔ جامعهٔ منتقدان تورنتو برای بهترین بازیگر زن نقش مکمل را برایش به دنبال داشت. در سال ۲۰۰۲ اسکارلت در فیلمی کمدی ترسناک به اسم موجود عجیب هشت‌پا به همراه دیوید آرکت ظاهر شد.

 

او در فیلم‌های امتیاز کامل، در شرکتی خوب، و ترانه عاشقانه‌ای برای بابی لانگ نیز بازی کرد. بازی خوبش در این فیلم سومین نامزدی گلدن گلوب را برایش به ارمغان آورد. وی همچنین مدت کوتاهی را سر صحنهٔ فیلم مأموریت غیرممکن ۳ گذراند اما به دلیل تداخل برنامه‌هایش و همچنین اختلافات جزئی با ستاره اصلی فیلم تام کروز در این فیلم شرکت نکرد.

 

ناز و زیباترین زن زنده دنیا (تصاویر)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان