ramazan
ramazan

حمله وحشتناک موجود نامرئی به یک پسر بچه ! فیلم

مجموعه : کلیپ و ویدئو
حمله وحشتناک موجود نامرئی به یک پسر بچه ! فیلم

حمله وحشتناک موجود نامرئی به یک پسر بچه ! فیلم

به گزارش نازوب فیلم حمله ی یک موجود ناشناخته و فرازمینی به پسر نوجوان باعث ترس و وحشت زیادی در بین کاربران فضای مجازی شد ! این فیلم جنجالی تبدیل به سوژه داغ رسانه ها گردیده است

 

به گزارش ناز وب حمله موجود نامرئی به یک پسر جوان جنجالی شد .  این اتفاق هولناک دقیقا لحظاتی پس از اینکه پسر جوان کتابی را باز و شروع به خواندن آن کرد رخ داد، هنگامیکه او کتاب به دست پشت به کمد ایستاده بود، ناگهان درب کمد باز شد و هاله ای سیاه رنگ از کمد خارج شد و پسر را گرفت و با خود روی زمین کشید

 

این اتفاق عجیب که در مکانی نا معلوم رخ داده و توسط دوربین مدار بسته ضبط شده است تا به حال بیش از 30000 بازدید در یوتویوب داشته است که با واکنشهای مختلفی از سمت کاربران مواجه شده است.

 

یکی از کاربران معتقد است که این نیز مانند 99% ویدئوی های یوتیوب جعلی و ساختگی است و دیگری گفته چرا او به محض شنیدن صدای درب کمد هیچ واکنشی نشان نداده است.تقریبا یک سوم از کسانی که این فیلم را مشاهده کردند شک و تردید کمتری داشتند و از تماشای آن ترسیده بودند.

 

این اولین بار نیست که مردم جلوی یک دوربین مدار بسته به حمله موجودات عجیب گرفتار می شوند.ماه گذشته هم در فیلمی مردی نشان داده شد که از روی تخت توسط یک روح پرتاب شد به زمین و مورد حمله قرار گرفت و کمی قبل تر مردی دیگر در راه پله ها مورد هجوم واقع شد.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان