ramazan
ramazan

مد جدید لاکچری پولدارها (عکس)

مجموعه : جالب ترین ها
مد جدید لاکچری پولدارها (عکس)

مد جدید لاکچری پولدارها (عکس)

 

به گزارش نازوب گاهی پولدارها با مد کردن ظاهر های متفاوت و گران قیمت ، تفاوت طبقاتی خود را با سایر طبقه های اجتماعی به رخ میکشند . استفاده از البسه و کالاهای لوکس و لاکچری از جمله رفتارهای برخی افراد برای نمایش ثروتمندیشان است .

 

اگر می خواهید از مد جدید ثروتمندان آگاه شوید مشاهده این گزارش را از دست ندهید.کفش طلای ثروتمندان , این کفش ها که با طلای 24 عیار ساخته شده اند، قیمتشان از 30 هزار یورو به بالاست.

 

مد جدید لاکچری پولدارها (عکس)

طراح این مجموعه کفش ها یک مرد ایتالیایی است که قبلا در بازار بورس کار می کرده است.این طراح می گوید: همه مشتری های من آدم های معروف اما بسیار محتاط هستند که اغلبشان اهل کشورهای خاورمیانه مثل عربستان سعودی، قطر و عمان هستند. من کسب و کارم را دائم گسترش می دهم سفارشهای بسیاری نیز از کشورهای آسیای دور شانگهای، روسیه یا حتی آمریکا هم داشتم.

 

مد جدید لاکچری پولدارها (عکس)

 

کلکسیون این طراح که مدل های متنوعی را در بر می گیرد موقع بسیار خوبی به بازار آمده، زیرا بازار کفش ایتالیا به شدت کساد شده وسال گذشته تولید کفش ایتالیا 2% کاهش داشته به خصوص اینکه تقاضای داخلی این کشور هم بسیار پایین آمده است اما صادرات تقریبا به همان میزان قبلی باقیمانده است.

 مد جدید لاکچری پولدارها

مد جدید لاکچری پولدارها (عکس)

ساخت این کفش ها به این صورت است که ورقه های نازک طلا به دقت با چرم تنیده شده و پا کردن این کفشها آسیبی به طلا ها نمی زند. این کفش ها با طلای 24 عیار، مثال خوبی برای هنر دستی ایتالیا هستند آنها نشان می دهند که محصولات ایتالیا چطور می توانندعلاقمندان به اجناس تجملاتی را شیفته خودشان بکنند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان