ramazan
ramazan

فال روز شنبه 9 اردیبهشت 96

فال روز شنبه 9 اردیبهشت 96

فال و طالع بینی امروز شنبه 9 اردیبهشت سال 96 امروز بر اساس پیش بینی کائنات چه اتفاقاتی برای من روی می دهد ؟ با سایت نازوب و بخش فال و طالع بینی همراه باشید.

 

 

فال روزانه در روز 9 اردیبهشت 1396 برای متولدین فروردین ماه

     شما امروز از نظر احساسی در آرامش کامل به سر می‌برید! شاید قبلا به اندازه کافی نگران بوده‌اید و الان وقت این است که ناراحتی‌هایتان را فراموش کنید. حتی اگر به طور کامل آماده نیستید که به راه خود ادامه بدهید، ولی هنوز هم بهترین کار این است که نگرانی‌هایتان را پیش خود نگه دارید. درهرصورت افراد دیگر نگاه بی‌تفاوتی به شما دارند و این موضوع می‌تواند توانایی‌های معنوی شما را بالاتر ببرد.

 

 

فال روز شنبه 9 اردیبهشت 96

 فال روزانه در روز 9 اردیبهشت 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

     شما تازه بر مشکلات مالی خود غلبه کرده اید، که یک مشکل تازه پیدا می کنید. این سخن بدین معنی نیست که مشکلات مالی شما خیلی زیاد هستند، بلکه معنی اش این است شما از کاری که مدتها خودتان را با آن درگیر کرده اید، فقط به طور موقت سود می برید. شما باید سخت کار کنید تا این سود و منفعت را ثابت و دائمی کنید، پس منتظر معجزه نباشید.

 

فال روز شنبه 9 اردیبهشت 96

 

 فال روزانه در روز 9 اردیبهشت 1396 برای متولدین خرداد ماه

    شما امروز انقدر به توانایی‌های خود مطمئنید که می‌دانید حتماً به رویاهای خود می‌رسید و دیگران هم شیفته این خصلت شما شده‌اند. با وجود اینکه شما توانایی این را دارید که قبل از برنامه‌ریزی کردن دست به کار شوید، ولی این نوع کار کردن با خصلت فکورانه شما که امروز هم خیلی برجسته است تناقض دارد. شما نباید این تجزیه و تحلیل هوشمندانه را نادیده بگیرید. برای اینکه حتی بعد از اینکه دست به عمل زدید می‌تواند بهتان کمک کند که تیرتان را به هدف بزنید.

 

فال روز شنبه 9 اردیبهشت 96

 

 فال روزانه در روز 9 اردیبهشت 1396 برای متولدین تیر ماه

    هم اکنون راه‌های خیلی زیادی برای خلاقیت وجود دارد و این امکان برای شما به وجود آمده که برخی از این روش‌ها را امتحان کنید. امروز تلاش شما برای متفاوت بودن بهتان کمک می‌کند تا در جمع بدرخشید، چرا که شما به روش‌های مختلفی ایده‌های خود را مطرح می‌کنید. اما اگر دیگران فکر کنند یکی از ایده‌های شما باز همه بهتر است شما به دردسر خواهید افتاد، چرا که آن وقت از شما می‌خواهند روی همان یک ایده تمرکز کنید. خوشبختانه شما توانایی این را دارید که حرف خود را به کرسی بنشانید و همین توانایی اجازه تغییر کردن را به شما می‌دهد.

 

فال روز شنبه 9 اردیبهشت 96

 

فال روزانه در روز 9 اردیبهشت 1396 برای متولدین مرداد ماه

     شما امروز نسبت به روزهای قبل حال و حوصله بیشتری دارید و به راحتی با شخصی که به حرفه شما وارد شده است به رقابتی حساس می‌پردازید. حتی اگر نیت شما هم خوب باشد، وضعیتی اتهام‌آمیز داشتن باعث می‌شود که دیگران تحریک شوند تا علیه شما وارد عرصه شوند. آگاه بودن از نگرشهای خودتان اعم از نگرشهای منفی و نگرشهای مثبت درحالیکه به شما اجازه می‌دهد که قبل از اینکه شرایط سخت و دشوار گسترش پیدا کنند از آنها بگذرید، می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.

 

 

فال روز شنبه 9 اردیبهشت 96

فال روزانه در روز 9 اردیبهشت 1396 برای متولدین شهریور ماه

    برنامه ریزی کردن برای آینده احتمالا بارزترین کاری است که شما امروز انجام می‌دهید. با این وجود شما ممکن است اجازه دهید اکنون دیگران برنامه ریزی و مدیریت کنند و  ترجیح می‌دهید خودتان بیشتر کارها را  انجام دهید. متاسفانه برای تان سخت است که مثل مربی روی نیمکت و بیرون از ماجرا بنشینید. پس مطمئن شوید که قادرید کارهای بیشتری اکنون انجام دهید زیرا شما وظیفه  دارید که یک مشاور باشید به جای اینکه یک مشارکت کننده فعال باشید.

 

 

فال روز شنبه 9 اردیبهشت 96

 

فال روزانه در روز 9 اردیبهشت 1396 برای متولدین مهر ماه

     شما نمی‌توانید آرام بنشینید؛ اگر خوشی و لذت در نزدیکی شما باشد وسوسه می‌شوید که به هر طریقی که شده بهش برسید. امروز آرزوهای شما غیر قابل انکارند. هرقدر بیشتر میل و رغبت نشان می‌دهید، آرزوهایتان نیز بزرگتر می‌شوند. وقتی به یکی از خواسته‌هایتان می‌رسید، یک آرزوی دیگر دوباره در ذهن شما پرورانده می‌شود. اما فراموش نکنید که نباید رضایت را در دنیای بیرون از خودتان جستجو کنید. درعوض خودشناسی در متعادل کردن نیازهایتان بهتان کمک می‌کند.

 

 

فال روز شنبه 9 اردیبهشت 96

فال روزانه در روز 9 اردیبهشت 1396 برای متولدین آبان ماه

    بلندپروازی شما بسادگی می‌تواند شما را از راه تان منحرف کند ولی شما قادرید که با تغییر مقداری از عوامل جایگزین شرایط خود را تغییر دهید. طبیعتا زندگی بسیار پیچیده است بنابراین سعی نکنید تا خود را حتی در جزیی ترین امور استاد بدانید و بخواهید که به تنهایی گلیم خود را از آب بیرون بکشید. فقط روی بخش‌های مهم تمرکز کنید.خوشبختانه بقیه چیزها به خودی خود حل خواهند شد.

 

 

فال روز شنبه 9 اردیبهشت 96

 فال روزانه در روز 9 اردیبهشت 1396 برای متولدین آذر ماه

    امروز بهترین راه برای شما شاد بودن است و باید بخشی از انرژی‌هایتان را برای تفریح کردن ذخیره کنید. فکر نکنید که این سخن بدین معنی است که شما باید از انجام دادن وظایفتان اجتناب کنید، اما باید آن را برای مدتی از ذهنتان دور کنید. اگر شما در تفریحات لذت‌بخش شرکت کنید، می‌توانید بهتر روی وظایف شغلی که باید حتماً انجامشان دهید تمرکز کنید.

 

 

فال روز شنبه 9 اردیبهشت 96

 فال روزانه در روز 9 اردیبهشت 1396 برای متولدین دی ماه

     امروز اصلاً اهمیتی ندارد که قصد و نیت شما خوب است، به خاطر اینکه مرزهایی که برای خودتان تعیین کرده‌اید خیلی قابل تغییر هستند، و موقعیت سختی برای شما پیش آمده است. شما محدودیتهای خودتان را می‌شناسید اما ممکن است که باز هم از دست دیگران عصبانی شوید. از جلو رفتن و اقدام کردن هراس نداشته باشید و به دیگران اجازه بدهید که جایگاه شما را بشناسند.

 

فال روز شنبه 9 اردیبهشت 96

 

 فال روزانه در روز 9 اردیبهشت 1396 برای متولدین بهمن ماه

    شما امروز در محیط طبیعی خود قرار دارید، اما تقاضاهایی که از شما می‌شود زمان شما را محدود کرده و بهتان اجازه نمی‌دهند آنگونه که دوست دارید زندگی کنید. شاید شما مسئولیت مالی را قبول کرده‌اید و این موضوع اکنون زندگیتان را آشفته کرده است. یا شاید موفقیت شما به واسطه رویدادهایی که خارج از حیطه کنترل شما هستند به تعویق افتاده است. هرقدر مشکل هم که جلوی راهتان باشد شما فقط باید با آنها روبرو شده و یکی یکی به آنها بپردازید تا بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید. همه آنها تا آخر هفته سر و سامان پیدا می‌کنند.

 

 

فال روز شنبه 9 اردیبهشت 96

 

 فال روزانه در روز 9 اردیبهشت 1396 برای متولدین اسفند ماه

    امروز رشک و حسادت داشتن می‌تواند مسائل عاشقانه و رمانتیک را تحت تاثیر قرار داده و بهشان لطمه بزند و شما هم هدایت کننده اصلی این شرایط هستید! از یک طرف اوضاع خیلی ساده است، شما می‌دانید که چه می‌خواهید و برای رسیدن بهش برنامه‌ای نیز دارید. اما عشق همیشه از قوانین تبعیت نمی‌کند. فقط به خاطر هیچ و پوچ به خودتان سخت نگیرید. عجیب اینکه خود جوش بودن زمانی کاربرد دارد و برایتان مفید است که حواستان و فکرتان روی آینده متمرکز باشد.

 

منبع: namnak.com


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان