ramazan
ramazan

سرنوشت پسر 2 ساله ای که روزی 40 نخ سیگار می کشید (تصاویر)

مجموعه : جالب ترین ها
سرنوشت پسر 2 ساله ای که روزی 40 نخ سیگار می کشید (تصاویر)

به گزارش وب سایت نازوب ماجرای پسری که 7 سال پیش با تصاویر خود جنجال بپا کرد پسر دو ساله ای که معتاد به سیگار بود و روزی 40 نخ سیگار و خیلی حرفه ای می کشید!

 

اکنون در سن 9 سالگی چه سرنوشتی پیدا کرده است؟ تصاویر و ماجرای این پسر را در ادامه همین بخش از وب سایت نازوب بخوانید.

 

این کودک دو ساله پس از آن توجهات جهانی رو به خود جلب کرد که در حال سیگار کشیدن در یک روستای دورافتاده دیده شده بود این عادت را کنار گذاشت، کاهش وزن داد و اکنون “قهرمان” مدرسه ابتدائیش است.

 

سرنوشت پسر 2 ساله ای که روزی 40 نخ سیگار می کشید (تصاویر)

 

عدلی ریزال پس از آن با عکسهایش در سال 2010 به شهرت رسید که در یک روستای فقیر در سوماترای اندونزی در حال روزی 40 سیگار دود کردن در حین سه چرخه سواری دیده شد.

 

در فاصله دو سال بعد از آن، این پسربچه توانست به کمک دولت اندونزی، که امکانات توانبخشی ویژه ای را در اختیار قرار داده بود، این عادت را ترک کند، ولی غذا جایگزین اعتیادش به سیگار شد و به شدت اضافه وزن پیدا کرد.

 

سرنوشت پسر 2 ساله ای که روزی 40 نخ سیگار می کشید (تصاویر)

 

حالا این پسربچه دو ساله (که در تصویر نشان داده شده است) پس از آن توجهات جهانی رو به خود جلب کرد که در حال سیگار کشیدن در یک روستای دورافتاده دیده شده بود این عادت را کنار گذاشت، کاهش وزن داد و اکنون “قهرمان” مدرسه ابتدائیش است.

 

عدلی ریزال، در نه سالگی، توانست از سیگار خود را دور نگه دارد، وزن خود را کاهش دهد و در مدرسه رتبه ممتاز کسب نماید.
دیانه ریزال، مادر 32 ساله عدلی، در سال 2013 گفت که “ابتدا وقتی که ما عدلی را از سیگار کشیدن ترک دادیم بعضا بدخلقیهای وحشتناکی می کرد”.

 

این خانواده توانست از طریق یک برنامه توانبخشی از سیگار جدا کند، ولی بعدا او به غذا معتاد شد !!

 

ادامه تصاویر را مشاهده کنید :

 

سرنوشت پسر 2 ساله ای که روزی 40 نخ سیگار می کشید (تصاویر)سرنوشت پسر 2 ساله ای که روزی 40 نخ سیگار می کشید (تصاویر)سرنوشت پسر 2 ساله ای که روزی 40 نخ سیگار می کشید (تصاویر)سرنوشت پسر 2 ساله ای که روزی 40 نخ سیگار می کشید (تصاویر)سرنوشت پسر 2 ساله ای که روزی 40 نخ سیگار می کشید (تصاویر)سرنوشت پسر 2 ساله ای که روزی 40 نخ سیگار می کشید (تصاویر)سرنوشت پسر 2 ساله ای که روزی 40 نخ سیگار می کشید (تصاویر)سرنوشت پسر 2 ساله ای که روزی 40 نخ سیگار می کشید (تصاویر)سرنوشت پسر 2 ساله ای که روزی 40 نخ سیگار می کشید (تصاویر)سرنوشت پسر 2 ساله ای که روزی 40 نخ سیگار می کشید (تصاویر)سرنوشت پسر 2 ساله ای که روزی 40 نخ سیگار می کشید (تصاویر)سرنوشت پسر 2 ساله ای که روزی 40 نخ سیگار می کشید (تصاویر)

سرنوشت پسر 2 ساله ای که روزی 40 نخ سیگار می کشید (تصاویر)

 

مترجم: سعید رمضان پور

منبع: imgur.com


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان