ramazan
ramazan

زشت ترین و شکم گنده ترین میمون دنیا را ببینید

زشت ترین و شکم گنده ترین میمون دنیا را ببینید

شکم گنده ترین و زشت ترین میمون دنیا (عکس)

 

ماجرا و تصاویری از شکم گنده ترین و چاق ترین میمون دنیا را در بخش زیر از وب سایت نازوب دنبال کنید.

 

یک میمون چاق در تایلند، که به خاطر پرخوری از غذاهایی که توریستها برایش می انداختند به دو برابر وزن نرمالش رسیده است، به یک کمپ چاقی فرستاده می شود.

 

این میمون که با دم دراز 15 کیلویی  لقب “عمو چاقه” به خود گرفته است با خربزه شیرین، کوکتل های شیری، ذرت و رشته فرنگی تغذیه شده که گردشگران از یک بازار آبی شناور در بانکوک به او داده¬اند.

 

شکم این میمون خیلی بزرگ شد تا اینکه مسئولان حیات وحش، که توسط افراد محلی نگران از این قضیه مطلع شده بودند، هفته پیش وی را یافتند.

 

زشت ترین و شکم گنده ترین میمون دنیا را ببینید

 

عمو چاقه نجات یافت و برای چک سلامتیش به “کمپ چاقی” برده شد تا تلاش شود که وزنش  به حدود 8 کیلوگرم رسانده شود که برای گونه او وزن نرمالی محسوب می شود.

 

گروه حفاظت از میمون سانان که با عنوان “دوستداران میمونها” شناخته می شود امروز گفت که “عمو” بدحال نیست فقط چاق است  و خواستار این شدند که به پیش دوستانش برگردد.

 

زشت ترین و شکم گنده ترین میمون دنیا را ببینیدزشت ترین و شکم گنده ترین میمون دنیا را ببینید

به گزارش وب سایت ناز وب، یکی از سازماندهندگان به نام Kawinoat MongKholtechaphat گفت که: “عمو به این خاطر چاق شده بود که هر چیزی که افراد به او داده بودند را خورده است.

 

“او بدحال نیست، فقط نیاز به کمک دارد. او خوردن را دوست دارد و بازدیدکنندگان و گردشگران بسیاری هستند که در تمام طول روز به او غذا می دهند.”

 

زشت ترین و شکم گنده ترین میمون دنیا را ببینیدزشت ترین و شکم گنده ترین میمون دنیا را ببینید

کاوینوات گفت که عمو نقشی مهم در جامعه میمونهایی ایفا کرده است که آزادانه برای خودشان در اطراف بازار منطقه بانگخون تیان پرسه می زنند.

 

زشت ترین و شکم گنده ترین میمون دنیا را ببینیدزشت ترین و شکم گنده ترین میمون دنیا را ببینیدزشت ترین و شکم گنده ترین میمون دنیا را ببینیدزشت ترین و شکم گنده ترین میمون دنیا را ببینیدزشت ترین و شکم گنده ترین میمون دنیا را ببینید

    
مترجم: سعید رمضان پور

منبع: naturalremedyideas.com


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان