وضعیت زیباترین دختر و مدلینگ جهان (تصاویر)

وضعیت زیباترین دختر و مدلینگ جهان (تصاویر)

زیباترین دختر و مدلینگ جهان thylane blondeau اکنون چه سرنوشتی دارد ؟

 

به گزارش نازوب، زمانی تیلان Blondeau ، مدل جوان فرانسوی، به عنوان “زیباترین دختر جهان” شناخته میشد. شاید با خودتان فکر کنید که خیلی هم چیز مهمی نیست، چرا که خیلی از مدلها چنان لقبی گرفته اند.

 

 

ولی نکته اینجاست که Blondeau واقعا یک دختر بچه بود، و وقتی که در عکسبرداری های مجله Vogue  شرکت کرد تازه سنش دو رقمی شده بود، که این باعث مطرح شدن پرسشهایی درباره استفاده از کودکان به عنوان مدل شد. ولی آن اتفاق در سال 2011 رخ داده بود، حالا وضعیت به چه صورت است؟

 

وضعیت زیباترین دختر و مدلینگ جهان (تصاویر)

Blondeau بلوندئو فرزند یک زوج مشهور فرانسوی است: پدرش پاتریک Blondeau ، ستاره فوتبال، است و مادرش هنرپیشه و مجری تلوزیون Véronika Loubry. ولی این دختر علاوه بر والدین مشهور خیلی هم زیبا بود.

 

مشخص بود که thylane Blondeau  وقتی بزرگ شد خیلی خوشگل خواهد شد. اول اینکه چشمهای آبی جذابی داشت، چیزی که همیشه در عکسها خوب از کار در می آید. ولی چنان دختر جوانی در واقع چقدر می توانست از کاری مانند مدلینگ لذت ببرد؟

 

وضعیت زیباترین دختر و مدلینگ جهان (تصاویر)

 

بعد هم این واقعیت وجود دارد که مدلینگ اغلب ممکن است یک شغل دشوار و پرفشار باشد، که در آن حتی افراد خیلی جوان ترغیب می شوند تا ظاهر فیزیکیشان را بر سلامتیشان تقدم دهند. در واقع، حقوق مدلهای خردسال تا همین اواخر چندان تحت حفاظت قانونی قرار نداشت.

 

با این حال، به نظر می رسید که Blondeau ، در سنین کودکی، از جنبه های تیره دنیای مد اجتناب می کند. مادرش در مراسمات عکسبرداری شرکت می کرد، و در کارش موفق بود، و بحث و جدل چندانی وجود نداشت. با این حال در سال 2011 همه چیز عوض شد.

 

وضعیت زیباترین دختر و مدلینگ جهان (تصاویر)

 

در آن سال، در سن ده سالگی، او در یکی از مطالب مجله Vogue شرکت کرد. این کار عاقبت خوشی نداشت. تقریبا همه موافق بودند که در این عکسها بیش از حد رشد یافته و با توجه به جنبه های جنسی به نظر می رسد، که این باعث بحثهای گسترده ای درباره رفتار با مدلهای خردسال شد.

 

در اکتبر 2016، او به همراه خیلی دیگر از مدلهای جوان خوش آتیه، از جمله لیلی رز دپ، در هفته مد پاریس شرکت کرد، و مصاحبه ای با مجله W  داشت. وقتی از او پرسیده شد که پس از پایان این مراسم چه کار خواهد کرد، پاسخ بسیار خردمندانه ای داد: “به خانه می روم تا کمی استراحت کنم و بعد به مدرسه می روم.”

 

وضعیت زیباترین دختر و مدلینگ جهان (تصاویر)

 

با نگاه به عکسهای تیلان Blondeau به راحتی ممکن است فراموش شود که او هنوز چقدر کم سن و سال است. او در 5 آوریل 2017 شانزده ساله خواهد شد، که در چنین سنی در اکثر اماکن اجازه نوشیدن الکل هم حتی نخواهد داشت. ولی به نظر می رسد که روی زیبایش قابل صرف نظر نباشد.

 

قاعدتا طولی نخواهد کشید که بحث و جدلها درباره کودک بودنش، که زمانی احاطه اش کرده بود، در سایه دستاوردهای دیگرش قرار خواهد گرفت.

 

وضعیت زیباترین دختر و مدلینگ جهان (تصاویر)وضعیت زیباترین دختر و مدلینگ جهان (تصاویر)وضعیت زیباترین دختر و مدلینگ جهان (تصاویر)وضعیت زیباترین دختر و مدلینگ جهان (تصاویر)وضعیت زیباترین دختر و مدلینگ جهان (تصاویر)وضعیت زیباترین دختر و مدلینگ جهان (تصاویر)وضعیت زیباترین دختر و مدلینگ جهان (تصاویر)وضعیت زیباترین دختر و مدلینگ جهان (تصاویر)وضعیت زیباترین دختر و مدلینگ جهان (تصاویر)وضعیت زیباترین دختر و مدلینگ جهان (تصاویر)

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir


برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان