تعبیر خواب گوشواره

مجموعه : تعبیر خواب
تعبیر خواب گوشواره

تعبیر خواب گوشواره

 

 گوشواره, گوشواره میخی, گوشواره بخیه ای, گوشواره نقره, گوشواره طلا, مدل گوشواره, خواب گوشواره , عکس گوشواره , گوشواره جدید , تعبیر گوشواره , تعبیر خواب گوشواره , مدل گوشواره طلا, خرید گوشواره

 

وب سایت تفریحی nazweb.ir تعبیر خواب گوشواره گوشواره ها در رویا نشانه خوبی از ثروت و رفاه هستند. همچنین، چون آن ها به گوش متصل می شوند، می توانند توجه را به جنبه های شنوایی جلب کنند و بنابراین در دنیای بیداری به چیزهایی که گفته می شود، شایعات احتمالی، و نیاز به گوش دادن در دنیای بیداری اشاره خواهد داشت.

 

کلّا زمانی که شما خوابِ گوشواره می بینید اکثر اوقات این یک علامت مثبت است. گوشواره ها، مخصوصا گوشواره های گرانبها نشانگر ثروت هستند. اگر گوشواره ها یاقوت سرخ یا الماس یا یاقوت کبود باشند گران بها هستند، پس شما می توانید منتظر باشید که اطلاعات خوبی در مورد پول به دست آورید.

 

این ممکن است یک نکته در مورد سهام یا یک راهنمایی کاری خوب باشد. معمولا این یک نشانه خوب برای فرصت های قریب الوقوع اقتصادی خواهد بود. این مساله مخصوصا اگر یک جفت گوشواره ای که به شما داده می شود گران بها و خیلی عالی باشند، صحیح است.

 

در این رویا شما ممکن است …

    گوشواره های کهنه داشته باشید.
    به شما به عنوان هدیه گوشواره داده شود یا دریافت کنید.
    یک گوشواره شکسته داشته باشید.
    یک گوشواره را گم کرده باشید.
    یک گوشواره پیدا کرده باشید.
    بدنبال یک گوشواره بگردید.
    یک جفت گوشواره بخرید.
    یک جفت گوشواره قرض گرفته یا قرض داده باشید.
    یک جفت گوشواره ی خاص را بخواهید.

 

تغییرات مثبتی در جریان هستند اگر…

    یک گوشواره ی گم شده را پیدا کنید.
    گوشواره دریافت کنید.
    همسرتان را ببینید درحالیکه گوشواره های مروارید پوشیده است.
    گوشواره های گران و نفیس بپوشید.

 

جزییات معنای رویا…
دادن یک جفت گوشواره به کسی دیگر نشان دهنده ی فطرتی خوش بین است. در صورتی که شما این گوشواره ها را به زن مورد علاقه یا به شریک زندگی خود می دهید این نشانه ی خوبی از رابطه ای که هر دو شما به آن خوش بین هستید، است و جایگاه عاطفی خوب شما با آن شخص را نشان می دهد.

 

اگر شما یک مرد هستید و همسر خود را در حالی که گوشواره به گوش دارد در خواب ببینید این ممکن است معانی متفاوتی داشته باشد. در تعبیر خواب سنتی نوع گوشواره تفاوت ایجاد می کند. به عنوان مثال، گوشواره های نقره می تواند بر بیماری جسمی یا مشکلات در حال توسعه در رابطه ای که توسط شایعات یا سو تفاهم ایجاد شده است، دلالت داشته باشد.

 

گوشواره های آویزان و پر زرق و برق همسر نشانگر بی وفایی او می باشد. گوشواره های طلای همسرتان می تواند نشان دهد که او به شما وفادار است. وقتی شما گوشواره های مروارید همسرتان را می بینید این می تواند نشان دهنده باروری و زایمان باشد.

 

زمانی که شما در خواب خواهان یا در جستجوی گوشواره ها هستید، این زمانی است که شما باید نسبت به آنچه دیگران درباره ی شما می گویند، هشیار باشید. این نشان دهنده این است که شما بخشی از اطلاعات حیاتی را از دست می دهید.

 

در عوض، پیدا کردن گوشواره های گمشده اشاره به اطلاعات آینده در راهتان دارد که فهمیدن و دانستن آن ها در دنیای بیداریتان ضروری است.

 

این رویا با وقایع زیر در زندگیتان ارتباط دارد…

    احتمال پیشرفت مالی.
    باروری و زایمان.
    نیاز یا از دست دادن اطلاعات.

 

احساساتی که ممکن است شما در طول رویای گوشواره ها با آن ها برخورد کنید…
خرسندی. رضایت. تاثیرگذاری. زیبایی. خوب بودن. همدلی. دوست داشتنی بودن. بزرگواری. وقار. درماندگی. آشفتگی. مصمم بودن. آزردگی. ناراحتی. نا امیدی.

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان