ramazan
ramazan

عکس های جدید پشت صحنه پایتخت 5

عکس های جدید پشت صحنه پایتخت 5

عکس های جدید پشت صحنه پایتخت 5

وب سایت نازوب، سریال محبوب پایتخت 5 بالاخره کار خود را از شیرگاه آغاز کرد . مردم به دلیل علاقه ای که به این سریال دارند هر روز جزئیات این سریال را پیگیری میکنند ، به همین دلیل جدیدترین تصاویر از پشت صحنه سریال پایتخت 5 را برایتان گردآوری کرده ایم.

 

عکس های جدید پشت صحنه پایتخت 5

تصویربرداری سریال تلویزیونی “پایتخت 5 ” در شیرگاه ادامه دارد و هم اکنون احمد مهران فر و علیرضا خمسه جلوی دوربین هستند.

 

فصل پنجم سریال تلویزیونی “پایتخت” حدود یک هفته قبل در استان مازندران جلوی دوربین رفت. این سریال هم اکنون در شهر شیرگاه و با حضور بازیگران و عوامل تصویربرداری می شود.

 

عکس های جدید پشت صحنه پایتخت 5

 
در سریال “پایتخت 5 ” بازیگرانی همچون علیرضا خمسه، احمد مهران فر، محسن تنابنده، ریما رامین فر و هومن حاجی عبداللهی به ایفای نقش می پردازند.

 

عکس های جدید پشت صحنه پایتخت 5

سیروس مقدم کارگردان و الهام غفوری تهیه کننده این اثر تلویزیونی است.

 

 
الهام غفوری تهیه کننده سریال تلویزیونی “پایتخت” گفت:در این چند ماه بیکار نبودیم و در مراحل پیش تولید و گرفتن مجوز به سر می بردیم.

 

 
وی ادامه داد:همچنین با توجه به اینکه یکسری از مجوز ها برای خارج از کشور باید دریافت می شد و یکسری از متن ها نیز باید ترجمه می شد، در این مدت مشغول برنامه ریزی برای این موارد بودیم.

 

عکس های جدید پشت صحنه پایتخت 5

غفوری تصریح کرد:سریال تلویزیونی “پایتخت 5 ” در تهران، شمال و جنوب ایران و همچنین در قبرس تصویربرداری می شود.

 

 
وی اظهار کرد:تاکنون بازیگر جدیدی به سری جدید سریال “پایتخت” اضافه نشده، اما بهرام افشاری که در سریال “پایتخت 2 ” به ایفای نقش می پرداخت، در سری پنجم این اثر نمایشی حضور پر رنگ تری دارد.

 

تهیه کننده سریال تلویزیونی “علی البدل” توضیح داد:با توجه به اینکه سریال “علی البدل” یک اثر جدید است و با سریال “پایتخت” تفاوت دارد، طبیعی است که برای ذائقه تماشاگر جدید باشد و او تفاوت را احساس کند.

 

 
هومن حاجی عبدالهی بازیگر سریال تلویزیونی “پایتخت” در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت:با آغاز تصویربرداری سریال “پایتخت”، امکان حضور در برنامه “خندوانه” را در بخش مربوط به عروسک های برنامه نخواهم داشت.

 

 
وی خاطرنشان کرد:در سریال “پایتخت 5 ” نقش مقابل مرا بهرام افشاری ایفا می کند.

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان