پیوند زدن ابرو چگونه است

پیوند زدن ابرو چگونه است

پیوند زدن ابرو … برترین روش کاشت ابرو، بهترین روش پیوند ابرو، پرپشت کردن ابرو، زیباتر کردن ابرو

 

 

متفرفه های آرایش و زیبایی وب سایت نازوب،  پیوند زدن در علم پزشکی  یکی از روش هایی بوده که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد یکی از حوزه هایی که پیوند زدن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد حوزه زیبایی بوده که خواهان و مراجعین زیادی هم دارد.

 

 

بسیاری از خانم ها برای پیوند ابرو به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند، به همین بهانه آسمونی در این مقاله برای شما عزیزان به ویژه آن دسته از کسانی که قصد انجام پیوند ابرو دارند اطلاعات کاملی در مورد پیوند ابرو تهیه کرده است که در ادامه می خوانید.

 

پیوند زدن ابرو چگونه است

از انواع پیوند ها در زیبایی می توان به پیوند ابرو اشاره کرد ریزش ابرو متاسفانه درمان قطعی و واحدی از قبیل مصرف قرص ها ، دارو ها و … ندارد علاوه بر این اگر فردی در ناحیه ابروهای خود ریزش داشته باشد در درجه اول اعتماد به نفس خود را از دست داده و سپس ریزش ابروها در دید عموم جلب توجه می کند.

 

بهترین و جدیدترین روش پیوند ابرو چیست؟

نازوب، برترین، بهترین و جدیدترین روش پیوند ابرو که تا به حال معرفی شده و همچنین در سطح دنیا مورد استفاده قرار می گیرد پیوند ابرو با تکنیک FUE می باشد روش کاشت ابرو FUE معایب و مضرات روش های قبلی را از بین برده است

 

پیوند زدن ابرو چگونه است

 

و آن ها را به نقطه قوت تبدیل کرده در تکنیک پیوند ابرو به روش FUE شما هر مدل ابرویی که دوست دارید را می توانید داشته باشید و دیگر نگران دوران نقاهت پس از کاشت ابرو و همچنین عوارض های جانبی آن نباشید چرا که در این روش تمامی عیوب برطرف سازی شده است

 

از دیگر مزیت های پیوند ابرو به روش FUE می توان به خواب منظم مو اشاره کرد که باعث شده امروزه به عنوان محبوب ترین روش کاشت ابرو به شمار رود.

 

پیوند زدن ابرو چگونه است

آیا شما داوطلب کاشت ابرو هستید؟

بطور کلی اغلب بیماران مراجعه کنند، کیس های مناسبی ب کاشت ابرو هستند. مهیا بودن شرایط خوب و منطقی برای یه حداقل رساندن خطر عوارض جانبی بسیار اهمیت دارد.

 

بیمارانی که موهای ابروی خود را به دلیل مسایل ژنتیکی، استفاده بیش از اندازه از موچین و یا بر اثر زخم یا آسیبی از دست داده اند؛ اصولا کیس های خوبی برای کاشت ابرو هستند.

 

افرادی که به دلیل امراض پوستی   alopecia areata،  frontal fibrosing alopecia و یا شرایط دیگری، ریزش ابروهای خود را  تجربه کرده اند می توانند کیس های مناسبی برای کاشت مو باشند

 

می توانند کیس های مناسبی نیز نباشند که این امر به واسطه خطر رشد غیر قابل قبول موها است.

 

 

پیوند زدن ابرو چگونه است

اینکه شما کیس مناسبی بای کاشت ابرو هستید یا نیستید توسط پرشک شما تعیین می شود که ممکن است بافت برداری از ناحیه ای خاص توسط پزشک متخصص امراض پوستی توصیه شود.

 

انتظاراتی که از عمل کاشت ابرو داریم اصولا بسیار برای ما حیاتی است و عمدتا هدف مان از این عمل، بهبود ابروها و ایجاد بهترین نتیجه ممکن است اما رسیدن به کمال بهبود ابرو اغلب خواسته ای غیر منطقی است.

 

سوالات متداول در مورد پیوند ابرو

در پایان پرسش هایی عنوان می شود که معمولا افرادی که برای کاشت ابرو به مامراجعه می کنند این پرسش ها را مطرح می کنند. بد نیست شما نیز به عنوان یک متقاضی کاشت ابرو ازپاسخ این پرسشها آگاه شوید.

 

طول مدت انجام عمل چقدر است؟

طول مدت انجام این روش به این بستگی دارد که چه تعداد مو کاشته می شود. اگر عمل کاشت در انتهای سمت پایین ابرو صورت می گیرد معمولا 2 تا 3 ساعت به طول می انجامد.

 

و اگر در انتهای سمت بالای ابرو کاشت شود، بین 3 تا 5 ساعت طول می کشد. علت این تفاوت زمانی این است که هر مو بایستی به دقت و به صورت تک تک درون ابرو قرار داده شود.

 

بعد از انجام این روش باید منتظر چه پیامدهایی باشیم؟

اصولا زمان بهبود این روش 5 تا 7 روز است. در حالی که ناحیه های کوچک در اطراف هر مو در طول اولین هفته بصورت صورتی رنگ نمایان می شود و پس از ریزش موهای این نواحی، این رنگ صورتی نیز در طول هفته های بعد محو می شود و بتدریج این نواحی طبیعی به نظر می رسد.

 

پس از چه مدتی می توانیم به سرکار برگردیم؟

بطور کلی، می توان گفت شما می توانید 3 روز پس از انجام عمل کاشت به کار خود برگردید. اگرچه این امکان وجود دارد که اگر دراین 3 روز، همه علامت هایی که بر اثر عمل کاشت روی ابروی شما بجا مانده است به طور کامل محو نشده باشد ، شما ترجیح بدهید که 5 تا 7 روز دیگر نیز استراحت و از حضور در محل کار خود امتناع کنید.

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان