ramazan
ramazan

متوسل شدن رئیسی به تتلو برای رای جنجالی شد | فیلم

متوسل شدن رئیسی به تتلو برای رای جنجالی شد | فیلم

آقای رئیسی آیا این درست است که برای رای بیشتر به تتلو متوسل شوید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

به گزارش بخش خبری سایت نازوب دیدار و و انتشار فیلم ملاقات آقای رئیسی با تتلو هیاهوی زیادی به پا کرد در ادامه پس مطالعه این بخش خبری داغ فیلم ملاقات را مشاهده کنید.

 

 

۱-اصولا نگاهی به ادوار ده دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نشان می‌دهد رئیس‌جمهور مستقر دوباره مورد اقبال جامعه قرار گرفته است. آقایان خامنه‌ای، مرحوم هاشمی، سیدمحمدخاتمی و محموداحمدی‌نژاد پس ازحضور در دور دوم بازهم رای آوردند.

 

علاوه‌بر این در دیگر کشورها که انتخابات ریاست جمهوری چهارساله است کم و بیش رئیس‌جمهور مستقر این توفیق را داشته که دوباره انتخاب شود.

 

برای مثال در ایالات متحده آمریکا از بعد از جنگ جهانی دوم ۸ رئیس‌جمهور برای بار دوم هم انتخاب شدند. جانشین کندی بعد از ترور وی جانسون رای آورد و فقط دو مورد چهارساله داشتیم؛ کارتر و بوش پدر. در فرانسه هم به جز موارد معدود همین قاعده تکرار شده است.

 

۲-پرسش اساسی این است چرا جامعه در بیشتر جوامع به رئیس‌جمهور مستقر دوباره روی خوش نشان می‌دهد؟ به نظرم جامعه به رئیس‌جمهور مستقر زمان می‌دهد تا بتواند تمامی ایده‌ها و برنامه‌های پیشنهادی خود اجرا کند و ۴سال را برای تحقق این امر کوتاه می‌داند.

 

۳-اما این بار رقیب در انتخاب دوازدهم با این سناریو که حسن روحانی در دور اول رای لب مرزی داشته پس می‌توانیم با تخریب گسترده رای وی رابه زیرنصف برده و باحضور دو گزینه یعنی رئیسی و قالیباف آرا خاکستری را جذب و انتخابات را دومرحله‌ای کرده و برنده شوند پا به عرصه انتخابات گذاشتند.

 

متوسل شدن رئیسی به تتلو برای رای جنجالی شد | فیلم

 

اما هوشیاری روحانی که جهانگیری را باخود داشت و درایت وی و تیزهوشی او در مناظره سوم تمامی معادلات آقایان را به هم زد و به قول مولانا از قضا سرکنگبین صفرا فزود.

 

۴- و هم اکنون آقایان که در جذب رای خاکستری موفق نبودند در آخرین روزها آخرین تلاشها را انجام می‌دهند. پروپاگاندای انتخاباتی که به لطف تصاویر صداوسیما بزرگنمایی می‌شود خود اعتراف به یک شکست زودهنگام است. البته به قول مولانا. یار دوست می دارد این آشفتگی-کوشش بیهوده به از تنبلی

 

۵- این انتخابات هم پایانی دارد اماخوب است آقایان قبل از نقدکردن چک برجام نقدی به خود داشتند که آیا آمدن به صلاح است؟ آیا رای‌آوری دارم؟ آیا جامعه پس از ۴سال و به این زودی از رئیس‌جمهور مستقر روی برمی‌تابد؟ آیا به صرف دست گذاشتن برروی مشکلات اقتصادی رای خاکستری جذب می‌شود؟ آیا دست به دامن امثال تتلو برای رای ارزش داشت؟

 

۶- در پایان از رقبا می‌بایست تشکر هم کرد چراکه به قول معروف تا باد مخالف نباشد باد بادک به هوا نمی‌رود.حضورشان گرمای انتخابات بود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان