نتیجه ی حماقت آمریکا علیه ایران !!

نتیجه ی حماقت آمریکا علیه ایران !!

نتیجه حماقت آمریکا علیه ایران، دریافت یک سیلی محکم است !

 

به گزارش نازوب، ابوالفضل حسن بیکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به سفر هفته گذشته ترامپ به غرب آسیا اظهار کرد:

 

اگر امروز ترامپ به خلیج فارس آمده و به ریاض رفته، دلیلی برای نگرانی ایران وجود ندارد چرا که اجلاس برگزار شده در ریاض به هیچ وجه بار نظامی، امنیتی و سیاسی نداشت.

 

 
وی افزود: احیای کارخانه جات تولید سلاح و زرادخانه‌های آمریکا، بلعیدن سرمایه‌های موجود در عربستان و کمک فکری به عربستان برای خروج از بحران یمن، اصلی‌ترین دلایل حضور ترامپ در خاک عربستان بود.

 

 
وی با بیان اینکه امروز جهان اسلام علیه سلمان و ریاض است چراکه دست آن‌ها در دست رژیم صهیونیستی و اسرائیل است، عنوان کرد: در جریان این سفر و پس از پرواز مستقیم ریاض تل‌آویو، همه روابط پشت پرده رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی آشکار شد.
 

 

حسن بیکی در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت: خود آمریکایی‌ها امروز به این نتیجه رسیده اند که اگر بخواهند با تمام توان خود در خصوص ایران حماقتی را انجام دهند، سیلی محکمی را دریافت خواهند کرد.

 

 
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با بیان اینکه کشورهای منطقه غرب آسیا نسبت به جمهوری اسلامی ایران کشورهای ذره‌ای محسوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: امروز ۲۲۲ کشور عضو سازمان ملل اذعان دارند که اصلی‌ترین دلیل اقتدار جمهوری اسلامی ایران، وجود رهبری مقتدر در راس آن است.
 
 

منبع: میزان

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان