حمله وحشتناک و عجیب جن ها به 80 دختر (تصاویر)

حمله وحشتناک و عجیب جن ها به 80 دختر (تصاویر)

حمله وحشتناک جن ها به 80 دختر (تصاویر)

 

 

به گزارش نازوب به نقل از  اکسپرس در پی انتشار تصاویر و کلیپ کوتاهی از تشنج گروهی دانش آموز دختر حدس و گمان ها در رابطه با نزدیکی و حمله جن به انسان تقویت شد.

ماجرای عجیب حمله جن به یک مدرسه دخترانه

 

حمله وحشتناک و عجیب جن ها به 80 دختر (تصاویر)

با گزارش مسئولان مدرسه “السا پریا فلورس” واقع در شمال پرو نیروهای امداد و تیم پزشکی برای انتقال دانش آموزانی که به حالت تشنج روی زمین افتاده بودند فورا به محل رسیدند !!

 

در آن شرایط پزشکان تنها علائمی شبیه به تشنج را شاهد بودند اما برخی از حرکات آنها را متفاوت با حالات بیمار تشنجی دانستند از این رو هنوز پاسخ روشنی به این مسئله نداده اند و هیچ نظر قطعی راجع به شایعاتی مبنی بر جن زدگی که میان مردم وجود دارد ارائه نشده است.

 

حمله وحشتناک و عجیب جن ها به 80 دختر (تصاویر)

متخصصان بهداشت و درمان نیز بر این باورند که علت این رویداد عجیب و غریب می تواند مسری است، و مردم محلی هشدار داده هوشیار باقی بماند.

 

“السا” مادر یکی از دانش آموزان گفت :دخترم در مدرسه غش کرده است ولی هنوز علت را هیچ کدام از پزشکان بیمارستان به من نگفته اند. دوستانش می گوید که او یکباره از هوش رفت و کف از دهانش بیرون ریخت.

 

دانش آموزانی که شاهد ماجرا بوده اند ادعا می کنند همکلاسی هایشان قبل از غش کردن گفته بودند که یک مرد قد بلند ریش دار با لباس سیاه و سفید در اطراف مدرسه می بینند در حالیکه دوستانشان قادر به دیدن آن مرد نبودند!!

 

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان