فال و طالع بینی هفته (22 تا 28 خرداد)

فال و طالع بینی هفته (22 تا 28 خرداد)

فال و طالع بینی هفته (22 تا 28 خرداد)

 

 

فال هفته متولدین فروردین

از این هفته سیاره زحل در طالع متولدین فروردین ظاهر خواهد شد و به این ترتیب این افراد در زندگی حرفه ای خود از اکنون برای رسیدن به اوج در سال آینده آماده خواهند شد. حال چه از این مطلب آگاه باشید یا نه، شما در حال حاضر با آموختن چیزهای جدید خودتان را برای رسیدن به لحظه نهایی آماده می کنید.

 

چراکه شما قصد دارید در آینده از کاشت امروز خود به خوبی برداشت داشته باشید، هر آنچه در چند سال آینده برداشت می کنید همه تحت تاثیر کارهایی است که شما در سال جاری انجام می دهید. فال هفته ؛ به طور مثال:

 

اکنون اگر شما در حال مطالعه و ادامه تحصیل هستید یا دوره های آموزشی جدیدی را می گذرانید و یا برای آموختن چیزهای جدید به سفر می روید در نتیجه این کارها فردی با تجربه تر و با مهارت تر خواهید شد، بنابر این هنگامی که زمان برداشت فرا می رسد شما به خوبی می دانید چگونه از این زمان به نحو احسنت بهره ببرید.

 

 

 

فال و طالع بینی هفته (22 تا 28 خرداد)

 

فال هفته متولدین اردیبهشت

از سال 2012 متولدین اردیبهشت در روابط خود با خواسته های بسیاری رو به رو شده اند. ( هر چند خوب است بدانید بر آوردن همه این نیازها و کسب رضایت از سوی دیگران غیر ممکن است.) با این حال در این چند سال اخیر در زمینه امور مالی چالش اصلی شما حفظ بقا یا به اصطلاح تلاش برای غرق نشدن قایقتان بوده است.

 

 

چراکه در این مدت حمایت های مالی مورد اعتماد شما، کسب درآمد و دریافت مساعدت از منابع مالی دیگران همه و همه کاهش یافته یا به طور کامل قطع شده اند. به همین دلیل در این مدت شما به طور کامل بر منابع مالی خود متکی شده اید. خب در اینجاست که شما می توانید بگویید که واقعا به خودکفایی رسیده اید.

 

 

حالا حضور سیاره زحل در طالعتان به صورت محکم و مصمم قصد دارد به شما کمک کند تا بتوانید مستقل بر روی پاهای خودتان بیاستید و از اکنون خودتان را برای زمان برداشت در سال 2020 آماده کنید. برای رسیدن به این زمان تنها چند سال فاصله است. پس بیایید از زمان استفاده کرده و برنامه ریزی کنید.

 

 

فال و طالع بینی هفته (22 تا 28 خرداد)

 

فال هفته متولدین خرداد

از سال 2015 تا کنون متولدین خرداد روابط سختی را تجربه کرده اند، چراکه از آن زمان تا به حال سیاره زحل بر خلاف طالع این افراد قرار گرفته است. این بدان معناست که در این دوران مشارکت ها و روابط نزدیک و صمیمی شما به گونه ای خاص مورد امتحان بوده است.

 

در واقع شما روابطی دارید که به هیچ وجه قصد خاتمه بخشیدن به آنها را در سر ندارید. در این صورت بسیاری از روابط شما با داد و فریاد بسیار باقی خواهند ماند. اکنون سیاره زحل شما را مجبور می کند که فراتر از آشتی قدم گذاشته و چگونگی حل و فصل کردن مسائل با نزدیکان خود را بیاموزید.

 

حال به محض اینکه از این شرایط جان سالم به در ببرید، شما در روابط خود با این افراد چیزهای بسیاری آموخته و روابطتان عمیق تر نیز خواهد شد.

 

 

فال و طالع بینی هفته (22 تا 28 خرداد)

 

فال هفته متولدین تیر

در این دو سال اخیر سیاره زحل برای متولدین تیر کارفرمایی سخت گیر و عبوس بوده است. در این مدت زندگی برای شما سخت و دشوار پیش رفته است. گاهی اوقات شما احساس می کنید که در حال غرق شدن هستید و دیگر نمی توانید ادامه دهید. اما تا کنون توانسته اید ادامه دهید، اینطور نیست؟

 

در این مدت شما تقریبا بعد از این مشقت و سختی ها توانایی های خودتان را به عنوان یک انسان امتحان کرده اید. چراکه بعد از این دوران شما قصد دارید به جهانی بزرگتر وارد شوید. شما در وسط صحنه قرار خواهید گرفت و همگان شما را برای سخت کوشی و تلاشتان مورد تشویق و تایید قرار خواهند داد و به افتخار شما کف خواهند زد.

 

بله زحل شاید کارفرمایی سخت گیر و ظالم باشد اما براستی که کارفرمایی وفادار است که همیشه تا رسیدن به نتایج خوب همراهی تان می کند.

 

فال و طالع بینی هفته (22 تا 28 خرداد)

 

 

فال هفته متولدین مرداد

این هفته برای متولدین مرداد خبرهای خوب و بدی وجود خواهد داشت. خبر بد آنکه این هفته تحت تاثیر حضور سیاره زحل در طالعتان مسئولیت های شما در زندگی در ارتباط با بچه ها افزایش خواهد یافت. علاوه بر این پرداختن به این مسئولیت ها در شرایط سیر و سفر و خوشگذرانی نیز برایتان سخت تر خواهد بود.

 

 

این هفته شما در زمینه عشق و روابط رمانتیک نیز دیگر خیلی رفتاری عاشقانه نخواهید داشت. چراکه حضور سیاره زحل در طالعتان به شما شخصیتی جدی خواهید بخشید. در این میان خبر خوب آنکه سیاره زحل همچنان برایتان نشانه آتش خواهد بود.

 

 

این بدان معناست که این سیاره با قدرت، تمرکز و سرسختی شما را حمایت و پشتیبانی خواهد کرد. بنابر این این هفته شما فردی خوش شانس خواهید بود. این هفته با وجود محدودیت های زحل شما از حمایتی سخت و قاطعانه برخودار می باشید که در به انجام رساندن کارها کمکتان خواهد کرد. “می توانید کوه ها را جا به جا کنید!”

 

فال و طالع بینی هفته (22 تا 28 خرداد)

 

 

فال هفته متولدین شهریور

این هفته متولدین شهریور در کانون توجه افراد خواهند بود. این هفته شما قصد دارید برای تفریح و خوشگذرانی به سفر بروید. علاوه بر این این هفته ممکن است رقابت های فیزیکی با دوست یا گروهی از افراد نیز برایتان اتفاق افتد.

 

 

اما در نگاهی وسیع تر از سال 2015 تا کنون تحت تاثیر حضور سیاره زحل در طالعتان شما بر بهبود وضعیت ظاهری منزلتان متمرکز بوده اید. در این دوران مسئولیت های شما ممکن است در منزل نیز زیاد شده باشد. اما در این شرایط شما مجبور هستید که با تعمیرات در منزل نیز رو به رو شوید.

 

 

شاید هم دوباره نقل مکان کنید؟!اما حداقل شما قصد دارید فضای محل زندگی خود را بهبود ببخشید و در این صورت احساس داشتن پناهگاهی امن و راحت خواهید داشت. خوشبختانه امسال افزایش درآمدتان نیز در انجام این کارها به شما کمک خواهد کرد.

 

فال و طالع بینی هفته (22 تا 28 خرداد)

 

 

فال هفته متولدین مهر

امسال برای متولدین مهر سال خوش شانسی و اقبال خواهد بود، چراکه حضور سیاره مشتری موجب حس رضایتمندی و خشنودی این افراد خواهد شد. این هفته بسیاری از شما اوقات فراغت زیادی دارید.

 

علاوه بر این این هفته فرصت های خوبی برای رفتن به سفر و همنشینی با دوستان نیز نصیبتان خواهد شد. با این وجود این هفته سیاره زحل نیز در طالعتان قرار گرفته است، اینطور نیست؟

 

در واقع این هفته سیاره زحل لحنی جدی به زندگی روزمره شما خواهد بخشید. بنابر این این هفته بسیاری از شما تغییر در شغل یا محل سکونت یا در برخی موارد هر دو را تجربه خواهید کرد.

 

از هر آنچه برایتان اتفاق می افتد نگران و آشفته نشوید، چراکه سیاره مشتری بر طالع شما در نقطه پول و ثروت قرار گرفته است. بنابر این به طور قطع اموال و دارایی، جریان نقدینگی و در اکثر موارد درآمدتان نیز افزایش خواهد یافت.

 

 

فال و طالع بینی هفته (22 تا 28 خرداد)

 

 

فال هفته متولدین آبان

از سال 2010 تا کنون متولدین آبان چیزهای بسیاری را رها کرده و تسلیم شده اند. بسیاری از این افراد روابط، اموال و دارایی، شغل و محل زندگی خود را رها کرده اند، چون زمان رها کرده چیزهای نامربوط در زندگیشان فرا رسیده بود.

 

از سال 2012 تا کنون سیاره زحل شما را در موقعیت سخت مالی قرار داده است که در این شرایط افزایش درآمد نیز برایتان سخت و دشوار می باشد. در واقع در این اوضاع و احوال حفظ درآمد نیز برایتان کمی سخت است.

 

اما در این اوضاع شما از حسن نیت سیاره زحل نیز بهره خواهید برد، چراکه قصد دارد ارزش هایتان را به شما یاد بدهد یا آنها را برایتان آشکار سازد. ارزش های ما همان راهبردهای ما در زندگی است.

 

ارزش های ما به ما نشان می دهند چرا و چگونه در زندگی تصمیم بگیریم. خب براستی که مهم است آنچه واقعا در زندگی برایتان اهمیت دارد را درک کنید و در این میان سیاره زحل نیز به شما کمک خواهد کرد.

 

فال و طالع بینی هفته (22 تا 28 خرداد)

 

 

فال هفته متولدین آذر

از سال 2012 تا کنون متولدین آذر چیزهای بسیاری را از دست داده اند و از سال 2015 سیاره زحل به طالع این افراد وارد شده است و تا ماه دسامبر سال جاری در این موقعیت برقرار خواهد بود. این موقعیت برای شما تجربه ای جدی است که هر 30 سال یکبار برایتان اتفاق می افتد و برای حدود دو سال و نیم به طول می انجامد.

 

به طور کلی این دوران زمان رشد است. در این دوران شما ممکن است کمی احساس تنهایی و انزوا کنید. اما به طور کلی تحت تاثیر سیاره زحل شما در مسیرهای جدیدی قرار خواهید گرفت و بنابر این شما سعی می کنید خودتان را از نو بسازید.

 

 

خوشبختانه حضور سیاره مشتری در طالعتان برخی از این تاثیرات را تعدیل می کند و موجب جذب دوستان و گروهی افراد به سمت شما خواهد شد.

 

 

فال و طالع بینی هفته (22 تا 28 خرداد)

 

فال هفته متولدین دی

این هفته سیاره مریخ آتشین برخلاف طالع متولدین دی قرار گرفته است و به همین دلیل است که این افراد نسبت به دیگران احساس رنجیدگی و دلخوری می کنند. در این چند هفته آینده سیاره مریخ در طالعتان حرکت خواهد کرد و همه چیز بهبود می یابد.

 

در این میان تحت تاثیر حضور سیاره زحل در طالعتان شما در مرحله خاصی از زندگیتان قرار خواهید گرفت که این موقعیت هر 30 سال یکبار برایتان اتفاق می افتد. این مرحله خاص شما را به کم کردن اضافه وزن زندگیتان دعوت می کند. بنابر این شما با افراد، مکان ها و اموال و دارایی های خود خداحافظی می کنید.

 

روابط، شغل، دوستان و خانه – همه اینها چیزهایی هستند که شما آنها را کنار می گذارید چراکه یا شما باید برخی از آنها را انتخاب کنید و یا اینکه باید همه را بپذیرید. با این جریان جدید زندگی همراه و جاری باشید. به هیچ وجه به این دوران به عنوان زمان از دست دادن نگاه نکنید. اکنون زمان سبک شدن و آماده شدن برای آینده ای جدید است.

 

 

فال و طالع بینی هفته (22 تا 28 خرداد)

 

 

فال هفته متولدین بهمن

این هفته متولدین بهمن افرادی خوش شانس هستند، چراکه حضور سیاره زحل در طالعشان خاص و دشوار نیست. البته این سیاره تلاش می کند چیزهای جدیدی به شما بیاموزد، چراکه اصلا حضور زحل به معنی آموختن است. اما این سیاره حمایت و پشتیبانی خوبی نیز برایتان فراهم خواهد کرد.

 

بنابر این این سیاره شما را استوار و محکم ساخته و برای حل و فصل کردن مسائل زندگیتان اقتداری راستین در اختیارتان قرار خواهد داد. در نمای وسیع تر زحل می خواهد شما بر روی پاهای خود بیاستید و از حقوق و نظرات خود دفاع کنید. زحل می خواهد اجازه ندهید دیگران شما را نادیده گرفته و حقوقتان را ضایع کنند.

 

 

شما در این 5 سال اخیر از موفقیت و به انجام رساندن کارها لذت برده اید و به همین دلیل است که دلتان می خواهد همه چیز را برای دیگران فراهم کنید. اما حواستان کجاست؟ شما در این سناریو کجای داستان قرار گرفته اید؟ چه کسی به نیازهای شما پاسخ می دهد؟؟؟ بله خوب است به خواسته های دیگران توجه کرده و پاسخ داد اما به علایق و نیازهای خودتان احترام گذاشته و آنها را در الویت قرار دهید.

 

 

فال و طالع بینی هفته (22 تا 28 خرداد)

 

 

فال هفته متولدین اسفند

این هفته برای متولدین اسفند زمان مساعد و مطلوبی خواهد بود، چراکه این هفته زندگی برای این افراد حمایت های مالی و روحی خوبی از سوی دیگران با خود به همراه دارد. به همین دلیل است که اکنون شما فرصت های خوبی برای بهبود و غنی سازی زندگی خود در اختیار دارید.

 

 

این دوران یکی از زمان هایی است که سیاره زحل در بالاترین حد خود در طالع شما قرار گرفته است. این بدان معناست که برای شما اکنون زمان برداشت محصول است. بله، دانه هایی که در 5 سال گذشته کاشته اید اکنون در حال به ثمر رسیدن می باشند. جایی که به خوبی کاشته اید – به خوبی نیز برداشت خواهید کرد و در جایی که ضعیف کاشته اید با شکست رو به رو خواهید شد.

 

 

اکنون زمان ساکن و ایستا بودن نیست حرکت کنید. این دوران برایتان بسیار قدرتمند و مهم است، چراکه شما می دانید زمان برداشت فرا رسیده است!

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان