آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)

مجموعه : اخبار حوادث
آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)

آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)

 

 

به گزارش بخش خبری حوادث سایت نازوب، شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان گزارش داد آتش‌سوزی گسترده در غرب لندن به طور کامل یک برج مسکونی را فرا گرفته است.

 

 

بر اساس این گزارش، سازمان آتش‌نشانی لندن اعلام کرده است در حال تخلیه این برج 24 طبقه در منطقه لن کستر در شمال کنزینگتون است.

 

تصاویر این آتش‌سوزی نشان می‌دهد آتش تقریبا از همه طبقات و پنجره‌های این ساختمان در حال زبانه کشیدن است. در حال حاضر حدود 200 آتش‌نشان در صحنه حضور دارند و پلیس Police اعلام کرد 2 نفر به سبب استنشاق دود تحت درمان قرار گرفته‌اند.

 

گفته می‌شود این برج مسلمان‌نشین است. تصاویر حاکی از آن است که بخش‌هایی از ساختمان در حال فروریختن است.

 

با توجه به شباهت زیاد، قدمت، و طبقات این برج، نوع آتش سوزی و احتمال ریزش این برج پلاسکوی تهران در لندن تکرار شد .

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان در خبری فوری در ارتباط با آتش‌سوزی یک برج در غرب لندن گزارش داد با شدت گرفتن آتش‌سوزی، ساکنان این برج که در آن گیر افتاده‌اند در حال پریدن از این ساختمان به بیرون هستند.

 

پلیس لندن اعلام کرد چندین نفر بر اثر جراحات ناشی از این آتش‌سوزی تحت مداوا قرار گرفته‌اند.

 

راشاتودی اعلام کرد شمار نامشخصی از افراد در داخل این برج گیر افتاده‌اند و در حالی که هوا در لندن روشن شده است آتش‌سوزی همچنان ادامه دارد و تحت کنترل در نیامده است. پلیس از مردم خواسته است از این برج دور شوند؛ زیرا احتمال فروریختن آن وجود دارد.

 

40 ماشین آتش نشانی برای مهار آتش سوزی در این محل حاضر شده‌اند. صادق خان شهردار لندن شدت حادثه را بزرگ توصیف کرده است.

پلیس لندن در ساعت 4 صبح اعلام کرده کار تخلیه ساکنان ساختمان همچنان ادامه دارد.

 

بی‌بی‌سی گزارش کرده که برخی تکه‌های ساختمان درحال سوختن از آن جدا شده و به پایین پرتاب شده. طبق گزارش بی‌بی‌سی همچنین صدای انفجار و شکسته شدن شیشه‌ها از این ساختمان به گوش رسیده است.

 

این ساختمان ۲۴ طبقه دارای ۱۲۰واحد مسکونی است که بعد از چندین ساعت آتش سوزی چیزی از آن باقی نمانده است.

 

یک شاهد عینی آتش سوزی برج گرانفل در لندن در صحنه گفته است با وجود اینکه 100 متر از آتش سوزی فاصله داشتم اما تمام بدنم با خاکستر پوشیده شده است.

 

وی در ادامه گفت: شرایط وحشتناکی است. من کسی را در طبقات بالای ساختمان می‌دیدم که با نور علامت می‌داد اما بدیهی است که نمی‌توانست از ساختمان خارج شود..

 

این شاهد عینی گفته است فریاد میزده و از ساکنین میخواسته بیرون بیایند اما آنها با فریاد می‌گفتند نمی‌توانند و بین آتش و دود گیر افتاده‌اند.

 

 30نفر از مجروحان آتش سوزی برج گرانفل تا به این لحظه به 5 بیمارستان در لندن منتقل شده‌اند.

 

به نظر می‌رسد تعداد زیادی از خانواده‌های ساکن در این ساختمان مسلمان بوده‌اند.

 

گزارشگر اسکای نیوز حین گزارش زنده گفت از آنجایی‌که بسیار از این خانواده برای ماه رمضان در زمان شروع آتش سوزی بیدار بوده‌اند و بوی دود را حس کرده‌اند از ساختمان بیرون آمده‌اند اما در عین حال افرادی هم در برج گیر کردند که بیرون آمدن برای آنها بسیار سخت بوده است.

اکثر طبقات ساختمان دستخوش آتش‌سوزی شده و این نگرانی وجود دارد که ممکن است کل این برج مسکونی به زودی فرو بریزد.

هنوز هیچ گزارشی در مورد منشاء احتمالی این آتش‌سوزی در دست نیست.

شاهدان عینی: منظره رقت انگیزی است، مردم هنوز کنار پنجره ها دیده می شوند.

 

اعلام وضعیت فوق العاده درلندن

برج مسکونی بیست و هفت طبقه در غرب لندن همچنان در حال سوختن است و در این شهر وضعیت فوق العاده اعلام شده است.

 

آتش سوزی مهار ناشدنی در برج مسکونی گرانفل در غرب لندن به وقوع پیوست که این آتش سوزی از ساعت یک و سی دقیقه بامداد به وقت محلی از طبقه چهارم این برج آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

 

به گفته این شاهدان، شماری از ساکنان این برج را دیده اند که با جراحت ناشی از سوختگی و مسمومیت و شماری نیز مصدوم از ساختمان خارج شدند و یا خود را از پنجره ها به بیرون پرت کردند.

 

ظاهرا به علت احتمال فروریختن ساختمان نیروهای امدادی و آتش نشانان نتوانند درون ساختمان بروند./ ایرنا

 

مقامات آتش نشانی لندن: در آتش سوزی وسیع برج گرنفل در غرب لندن تعدادی کشته شده اند/اسکای نیوز

 

رابرت اتکینسون، عضو شورای محلی: در حادثه آتش سوزی گرنفل تا کنون ١٢٥ خانواده خانه ها و همه چیز خود را از دست داده اند/سی ان ان

 

آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر) آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)

آتش سوزی هولناک پلاسکویی که در لندن تکرار شد (تصاویر)

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان