خبر فوری: حمله داعش به سیستان بلوچستان ساعاتی پیش

خبر فوری: حمله داعش به سیستان بلوچستان ساعاتی پیش

خبر فوری: حمله داعش به سیستان بلوچستان ساعاتی پیش

 

 

حمله تروریست های تکفیری به منطقه قصر قند را در ادامه همین بخش خبری دنبال کنید.

 

 

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: تیم تروریستی که از چند روز پیش در منطقه قصرقند با آنها درگیر شده بودیم امروز با کشته شدن ۵ نفر دیگر از عناصر آنها به طور کامل منهدم شد.

 به گزارش ناز وب ؛سردار محمد پاکپور با اشاره به عملیات چند روز اخیر در جنوب شرق کشور و منطقه قصرقند سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تیم تروریستی که از روز پنجشنبه در منطقه قصرقند با آنها درگیر شده بودیم امروز به طور کامل منهدم شد.

 

وی افزود: باقی مانده این تیم پس از تعقیب توسط تیم های اطلاعاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ظهر امروز در محاصره افتادند و پس از درگیری به هلاکت رسیدند. در این عملیات 5 نفر از تروریست ها کشته شدند و کسی از آنها زنده نماند.

 

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه پس از عملیات مقابله با آنها در روز پنج شنبه و کشته شدن 2 نفر از عناصر این تیم تروریستی، باقی مانده آنها به کوه ها متواری شده بودند که امروز پس از تعقیب و گریز در نزدیکی منطقه قصرقند به هلاکت رسیدند.

 

پاکپور با بیان اینکه هویت این تروریست ها هنوز مشخص نشده است، گفت: تروریست ها اعضای گروهک تروریستی انصارالفرقان هستند و هویت آنها در حال بررسی است. وی در پایان اعلام کرد که سپاه در این عملیات شهید و زخمی نداشته است.

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان