فال و طالع بینی هفته اول تیر (1 تا 7 ماه)

فال و طالع بینی هفته اول تیر (1 تا 7 ماه)

فال و طالع بینی هفته اول تیر (1 تا 7 ماه)

 

 

نازوب، اولین هفته تیر ماه پیش بینی کائنات برای من چیست؟ این بخش جذاب و سرگرمی را دنبال کنید.

 

 

طالع بینی هفته اول متولدین فروردین

سفری براتون پیش می آد که برنامه ی آن را فرد دیگری براتون طراحی کرده است. در مورد کسی که براتون برنامه ریزی کرده یه مشکل وجود داره؛ به حرف دیگران گوش نکنید و حتما به برنامه خود دوباره نگاهی بیاندازید، حتی اگر گفتند این موضوع اهمیت چندانی ندارد شما به کار خود ادامه دهید.

 

 

اواسط هفته موقعیتی پیش می آید که صرفا مخصوص شماست. اما به خاطر داشته باشید زمان محدود است پس منتظر نمونید و به سرعت تصمیم بگیرید.

 

 

در انتهای هفته چه در مسائل مالی و چه عاطفی خود را در سیر بهبود خواهید یافت. اگر مسائل و مشکلات گذشته مرتبط با سفر باعث آشفتگی کنونی شما شده است، بهتر است در این هفته نگاه عمیق تری به آن بیندازید.

 

فال و طالع بینی هفته اول تیر (1 تا 7 ماه)

 

 

طالع بینی هفته اول متولدین اردیبهشت

در ابتدای این هفته عشق در هوای اطرافتان است. پنجره ای از فرصت با کسی که زمانی از هواپیما پیاده شده اید و او را دیده اید برای شما باز است.

 

در یک لحظه از این سفر چیز تکان دهنده ای زندگی شما را عوض خواهد کرد. و اینجا زمانی است که باید روح خود را تکامل بخشید. اتفاقات سرگرم کننده و جالب وقتی در حال شکل دهی ارتباط خود در سفر هستید و اصلا انتظارش را ندارید اتفاق می افتد. اینجاست که حس می کنید زندگی چقدر زیبا و شیرین است.

 

برخی اتفاقاتی که خیلی خوش آیند نیستند در سفرتان ممکن است روی دهد اما به آنها به دید یاد گیری و تجربه نگاه کنید و به یاد داشته باشد بد تر این ها را پشت سر گذاشته اید.

 

فال و طالع بینی هفته اول تیر (1 تا 7 ماه)

 

طالع بینی هفته اول متولدین خرداد
در این سفر نشان خواهید داد که چقدر آرام و صبور هستید و کسی که شما را در این سفر همراهی می کند از این موضوع شگفت زده خواهد شد. و از شما قدر دانی خواهد کرد.

 

 

در این سفر به دور دست ها نگاه داشته باشید و خود را به مسائل جزئی و پیش پا افتاده محدود نکنید. از غریزه خود استفاده کنید او به شما می گوید درست در این زمان چه چیزی مناسب تر و بهتر است. اگر در این سفر کودکان شما را همراهی می کنند بگذارید اتفاقات را تجربه کنند، شما هم تجارب نابی را با استفاده از خلاقیت خود برایشان به وجود آورید.

 

فال و طالع بینی هفته اول تیر (1 تا 7 ماه)

 

 

طالع بینی هفته اول متولدین تیر
در طول این هفته احساس می کنی امور سفر را از دست می دهی. نگذار این حس به درونت راه پیدا کند. با اعتماد به نفس جلو برو! از اول اهداف سفرت را مرور کن. یادت باشد بهترین برنامه ها با بازبینی بهبود پیدا می کنند. تا همه چیز با هم به بهترین نحو هماهنگ باشد .

 

 

الان باید متوجه شده باشی چه چیزی در حال حاضر بری تو اهمیت و اولویت دارد.
یک نفر باعث می شود کمی برنامه هایتان بهم بریزد و کنترل امور را از دست بدهید شما بهترین برنامه رو ریختین اما شاید بیش از حد روی این آدم حساب کرده اید. اما نگران نباشید این تغییرات می تواند اوضاع را به اولش برگرداند.

 

 

فال و طالع بینی هفته اول تیر (1 تا 7 ماه)

 

طالع بینی هفته اول متولدین مرداد
این فکر خیلی خوبی است که شما تصمیمات خود را از آغاز هفته دوشنبه و سه شنبه بگیرید! البته اگر می خواهید از هر گونه ناراحتی و بی برنامگی در طول هفته، به خصوص وقتی در حال سفر هستید، دوری کنید. قبل از این که به سراغ قرادادی بروید آن را به دقت بررسی کنید.

 

 

اگر ممکن است با یک مسافر با تجربه در مورد تصمیم او در این وضعیت مشاوره کنید. شما احساس هیجان و انرژی زیادی بعد از اواسط هفته می کنید. پس تفریحاتی را خارج از خانه تجربه کنید. برو جلو و زمینه را برای برای موفقیت آخر هفته آماده کن. تنظیم مهارت های زبانی به طریق های مختلفی هیجان بر انگیز است.

 

فال و طالع بینی هفته اول تیر (1 تا 7 ماه)

 

 

طالع بینی هفته اول متولدین شهریور
مفید ترین چیزی که شما می توانید برای سفرتان با خوتان ببرید خنده و لبخند است که در روز دوشنبه و سه شنبه با همه چیز جور است و به راحتی استفاده می شود. شما لازم نیست که حتما با گفتن جک به خنده بیفتید! بلکه می توانید به مسائل، با یک زاویه مثبت نگاه کنید تا از یک زاویه نامید کننده.

 

 

در پنج شنبه شما به این نتیجه می رسید که تلاش های شما بیهده بود است. صبور باشید. مطمئنا برای رسیدن به نتیجه دلخواهتان زمان لازم است. در در روز شنبه و یکشنبه وقت آن است که بیشتر از حد معمول فکر کنید!

 

 

این سفر فقط تکه از پازل بزگ تصویر زندگی شماست. اعتقاد داشته باشید که در زمان مناسب می توانید همه آن ها را در جای مناسب خود قرار بدهید. وقتی به خانه بر می گردید یک سورپرایز دوست داشتنی در انتظار شماست.

 

فال و طالع بینی هفته اول تیر (1 تا 7 ماه)

 

 

طالع بینی هفته اول متولدین مهر
در روز دو شنبه و سه شنبه سعی کنید احساس آرامش و راحتی کنید، وقتی شما احساس ثبات و امنیت می کنید، می توانید به خودتان اجازه اکتشاف بدهید! اگر در این هفته به سفر رفتید در اکتشاف تجربه های جدید جسارت داشته باشید.

 

 

شما می دانید که دارید شوخی می کنید آیا بقیه هم می دانند! این خط فکری منجر می شود که هر حرفی که شما می زنید مورد نقد واقع شود. سعی کنید به اندیشه طبیعی خود اعتماد کنید. و سعی نکنید هر بار که چیزی می گویید بقیه را بخندانید.

 

فال و طالع بینی هفته اول تیر (1 تا 7 ماه)

 

 

طالع بینی هفته اول متولدین آبان
مطمئنا سفر شما بسیار خوب به نظر می رسد ولی سفرتان نمی تواند در روز دوشنبه و سه شنبه بهتر باشد؟ مراقب تمایلات کمال گرای خود باشید.چیزی شما را آزار می دهد. باید بدانید دقیقا چه چیزی شما را ناراحت می کند و یا راه حل شما می تواند از خود مشکل شما بد تر باشد.

 

 

صحبت کردن در مورد آن با همسفران خود در روز سه شنبه می تواند باعث بشود شما احساس بهتری داشته باشید. همچنین باید بدانید چه موقع در مورد آن صحبت کنید، البته مکالمه بیش از حد در مورد یک موضوع می تواند باعث ایجاد ناراحتی بشود. ممکن است در آخر هفته احساس کنید تعادل زندگی از دستتان خارج شده اما صبر داشته باشید و خوب فکر کنید و زود دلسرد نشوید.

 

فال و طالع بینی هفته اول تیر (1 تا 7 ماه)

 

 

طالع بینی هفته اول متولدین آذر
غیر قابل انعطاف بودن معمولا ویژگی مورد علاقه شما نیست. ولی در روز دوشنبه و سه شنبه شما مجبور می شوید به این اعتراف کنید که با ثبات بودن احساس خیلی خوبی است! در واقع بر روی زمین بودن به شما آزادی بیشتری برای پرواز و اوج گرفتن می دهد! مخصوصا وقتی شما در یک مکان جدید هستید.

 

 

از وسط هفته به بعد فقط مراقب چیزهایی که می گویید نباشید؛ بلکه مراقب این باشید که چطور آنها را بیان می کنید، زبان بدن و تُن صدا پیغام شما را تحت تاثیر قرار می دهد. آخر هفته زمان بسیار خوبی برای افرایش میزان نفوذ حرفه ای و اجتماعی شما است. در واقع شما می توانید هر دوی آن ها را در یک زمان داشته باشید.

 

فال و طالع بینی هفته اول تیر (1 تا 7 ماه)

 

 

طالع بینی هفته اول متولدین دی
دور بودن از خانه در روزهای دوشنبه و سه شنبه باعث می شود که متوجه شوید که چقدر به سفر کردن علاقه دارید. تنها چیزی که لازم دارید یک مکالمه و یا همراهی و یا یک یادآوری از یک دوست برگزار کننده سفر است.

 

شما نور را خواهید دید! شما عاشق یاد گرفتن سنت ها و شیوه های جدید از وسط هفته به بعد می شوید. مطالعات خود را با علاقه بسیار دنبال کنید. پذیرفتن حقایق سفرتان با آن چه شما واقعا فکر می کردین ممکن است کمی برایتان عجیب باشد به خصوص اگر واقعیت از تخیل شما هیجان انگیز تر باشد! موفق باشید!

 

 

طالع بینی هفته اول متولدین بهمن
شما احیتاج به احتیاط بیشتری در روز دوشنبه و سه شنبه دارید. رفتار فردی باعث ناراحتی شما در وسط هفته می شود. به جای این که بر روی این تمرکز کنید چقدر این فرد آزار دهنده است به این فکر کنید که آن ها چه چیزی برای آموزش به شما دارند!

 

در روز دو شنبه به یک تعادلی می رسید اگر همان اندازه که به افکار خود توجه می کنید به قلب خود نیز توجه کنید. ممکن است عکس العمل های شما به شرایط وقتی در مکان جدیدی هستید بیش از حد باشد. به این مسئله در آخر هفته توجه کن! پس اختلافات کوچک را تبدیل به یک ناراحتی بزرگ نکنید.

 

 

طالع بینی هفته اول متولدین اسفند
آیا در روز دوشنبه و سه شنبه همه مدارک شما آماده هستند؟ احتمال بسیار کمی وجود دارد که در این سفر همه چیز خراب شود. مطمئنا ضرری نخواهد داشت که شما تمامی لوزام ضروری خود را دوباره چک کنید.

 

از چهارشنبه به بعد اسم بازی ما مودب بودن است! یک رفتارخوب، بسیار می تواند قدرتمند باشد. پس این مورد قبول نیست که به خاطر اینکه در حق شما بدی شده است متقابلا جبران کنید. اما بعضی اوقات اشتباهات می توانند شما را در مسیر سرنوشتان قرار دهند! بهتان خوش بگذرد و تجربه کنید و نترسید!

 

منبع:


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان