ramazan
ramazan

کلیپ کتک خوردن زن بیمار توسط پزشک لو رفت

مجموعه : کلیپ و ویدئو
کلیپ کتک خوردن زن بیمار توسط پزشک لو رفت

کلیپ کتک خوردن زن بیمار توسط پزشک لو رفت

 

وب سایت نازوب، جزئیات انتشار کلیپی از کتک زن بیمار توسط پزشک در بیمارستان

 

انتشار فیلمی از رفتار عجیب یک پزشک برای معاینه بیماری که ظاهرا بیهوش شده است باعث کنجکاوی کاربران برای دانستن واقعیت ماجرا شد ، واقعیتی که پزشک آن را رد کرده و کاملا ساختگی دانسته است!! کلیپ را در پایان این خبر مشاهده کنید

 

زن جوانی که احتمال می رود اهل کشور هند یا پاکستان باشد بیحال روی تخت افتاده است و پزشک برای معاینه کنار او می آید ، رفتار پزشک کاملا با رفتار یک پزشک معمولی برای معاینه فرق دارد و بیشتر مشابه کسانی است که با شکنجه سعی در گرفتن اعتراف دارند. پزشک با گرفتن موهای سر زن بیمار سر او را بلند کرده و چندین بار سیلی محکمی روی صورت او می زند.

 

عکس لحظه کتک زدن بیمار زن بیهوش توسط پزشک دیوانه

 

کلیپ کتک خوردن زن بیمار توسط پزشک لو رفت

این لحظات پای پلیس را به ماجرا کشاند اما پزشک کاملا این ماجرا را رد کرد و گفت :من هیچ چیز در این مورد به یاد نمی اورم و هرگز چنین رفتاری با بیمارم انجام نداده ام.

 

زن بینوا دو روز پیش بعد از آنکه در حین آشپزی ناگهان غش کرده بود به این بیمارستان منتقل شد اما مردم روستای “بهمر” ادعا می کردند که او جن زده شده است و ارواح به او حمله کرده اند.

 

پزشک در حضور چندین دانشجوی پزشکی به اتاق آمده و شروع به معاینه عجیب و غریبش می کند ، فیلم کوتاهی که توسط گوشی موبایل یکی از حاضرین در اتاق ضبط شده است بعد از انتشار به دست رئیس بیمارستان رسید و ادعاهای دروغین پزشک را باطل کرد و رسیدگی به این پرونده را به طور قانونی وارد مرحله رسیدگی کرد.

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان