ramazan
ramazan

عکس تجاوز به دختر 7 ساله آتنا اصلانی در پارس آباد + جزئیات

عکس تجاوز به دختر 7 ساله آتنا اصلانی در پارس آباد + جزئیات

عکس تجاوز به دختر 7 ساله آتنا اصلانی در پارس آباد + جزئیات

 

 

تکان دهنده و تاسف بارترین خبر اجتماعی دوباره ایران را تکان داد. اینبار فقر فرهنگی، حیوان بود برخی از افراد جامعه ایران را می رساند . جزئیات تجاوز وحشیانه و سپس قتل این دختر 7 ساله را درادامه همین بخش خبر می خوانید.

 

عکس تجاوز به دختر 7 ساله آتنا اصلانی در پارس آباد + جزئیات

 

اولین عکس از قاتل آتنا اصلانی/ او در روز حادثه پدر آتنا را دلداری می‌داد/در پرونده قاتل،فوت مشکوک و قتل سر به مهر هم هست/آتنا در خاک آرام گرفت/تصاویر

 

عکس تجاوز به دختر 7 ساله آتنا اصلانی در پارس آباد + جزئیات

 

 

به گزارش نازوب به نقل از گیل نگاه:سناریوی تجاوز و قتل آتنا اصلانی می‌توانست برای همیشه سر به مهر بماند اگر دوربین‌های مداربسته دست اسماعیل رنگرز را رو نمی‌کردند.

 

 

شروع یک ماجرای دردناک و تاسف بار از زبان متجاوز و قاتل

ظهر ۲۸ امین روز خرداد ماه سال جاری بود که آتنا دختربچه پارس آبادی به طرز مرموزی گم شد. (بیشتر بخوانید)
اسماعیل، یکی از کسبه محل که رنگرز بود در همان روز حادثه به منظور دلداری به پدر آتنا برای او نوعی ترشی محلی برد و سعی در التیام دردهای او داشت.

 

اسماعیل همواره سعی می‌کرد تا ظن پدر آتنا را نسبت به دیگران برانگیزد، تا جایی که وقتی مرد ۳۵ ساله که اهل همان محل بود خودکشی کرد و خود را حلق آویز کرد، اسماعیل سعی کرد تا ماجرایگم‌شدن آتنا را به گردن این مرد ۳۵ ساله بیندازد.

 

 

دست قاتل این گونه رو شد
به گزارش رکنا، مرد جنایتکار بسیار خوب نقش خود را بازی کرد تا سناریوی جنایت هولناک خود را پنهان کند. اما در نهایت هیچ‌ کس نمی ‌دانست چه اتفاقی برای دختربچه رخ داده و او کجاست اما با گذشت زمان، وقتی هیچ ردی از وی به ‌دست نیامد فرضیه اینکه او قربانی سرقت شده باشد، قوت گرفت؛

 

 

چرا که آتنا آن روز ۶النگو، انگشتر و گوشواره همراه خود داشت و احتمال می‌رفت که قربانی دزدان طلا شده باشد. در حالی ‌که خبر گم شدن دختربچه در شهر پیچیده و همه را نگران کرده بود، تیمی از کارآگاهان پلیس Police آگاهی وارد عمل شدند.

 

عکس تجاوز به دختر 7 ساله آتنا اصلانی در پارس آباد + جزئیات

 

 

در محلی که پدر آتنا دستفروشی می ‌کرد، چند مغازه و بانک وجود داشت که مجهز به دوربین‌های مداربسته بودند. مأموران به بازبینی فیلم‌های ضبط‌ شده توسط این دوربین‌ها پرداختند.

 

 

دوربین یکی از مغازه‌ها لحظه‌ای که آتنا قدم‌زنان در پیاده‌ رو می‌رفت و از بساط پدرش دور می‌شد را ضبط کرده بود. اما دوربین بانکی که در همان مسیر و چندین متر آن‌طرف‌تر بود تصویری از دختربچه ضبط نکرده بود. این یعنی دختربچه پیش از اینکه به دوربین دوم برسد، مسیرش را تغییر داده بود.

 

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌داد در این مسیر به‌خاطر جوی آبی که وجود داشت و همچنین حضور چندین دستفروش کنار پیاده‌رو، امکان اینکه دختربچه از پیاده‌رو به آن‌سوی خیابان رفته باشد، وجود نداشت. پس بی‌شک او پس از عبور از مقابل دوربین اول و رسیدن به دوربین دوم، ناپدید شده بود.

 

عکس تجاوز به دختر 7 ساله آتنا اصلانی در پارس آباد + جزئیات

 

مأموران وقتی متوجه شدند که در این مسیر، مغازه اسماعیل رنگرز وجود داشته که آتنا گاهی اوقات برای خوردن آب به آنجا می‌رفت، حدس زدند که وی روز حادثه نیز به این مغازه رفته و پس از آن ناپدید شده است.

 

به این ترتیب مرد رنگرز به ‌عنوان نخستین مظنون پرونده تحت بازجویی قرار گرفت اما مدعی شد که آن روز دختربچه را ندیده و او اصلا به مغازه‌اش نیامده است.

 

عکس تجاوز به دختر 7 ساله آتنا اصلانی در پارس آباد + جزئیات

 

 

کشف بشکه آبی رنگ

اما در نهایت پس از گذشت ۱۸ روز جسد آتنا از پارکینگ خانه او در حالی که داخل یک بشکه آبی رنگ قرار داشت پیدا شد.
در حال حاضر جسد آتنا به پزشکی قانونی انتقال یافته و تحقیقات جنایی با توجه به وضع مالی مناسب متهم و کم رنگ شدن فرضیه قتل بخاطر سرقت النگوهای آتنا و سابقه دار بودن متهم در خصوص جرایم تجاوز و آدم ربایی ادامه دارد.

 

عکس تجاوز به دختر 7 ساله آتنا اصلانی در پارس آباد + جزئیات

 

 

آتنا در خاک آرام گرفت

پیکر بی جان آتنا اصلانی دختر ۷ ساله پارس آبادی امروز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در پارس‌آباد با خاک سپرده شد

 

عکس تجاوز به دختر 7 ساله آتنا اصلانی در پارس آباد + جزئیات

 

 

به گزارش ناز وب ، امروز مردم پارس آباد با غم اندوه پیکر بی جان را به خاک سپردند و در معصومیت این فرشته کوچک ماتم گرفتند.

 

آتنا که از بهار عمرش فقط ۷ سال گذشته بود اشکهای مادر و دلنگرانی پدر را به دنبال خود کشاند و زودتر از موعد ازین جهان پر کشید و معصومانه رفت.

 

امروز خیابانهای پارس آباد پر از ماتم بود چرا که آتنای کوچک این شهر ناجوانمردانه به آغوش خاک رفته بود. پیکر بی جان آتنا اصلانی در میان خانواده چند هزار نفری خود دروادی الرحمه پارس آباد آرام گرفت.

 

 

دادستان پارس آباد:

قاتل، انگیزه قتل آتنا را مالی عنوان کرده است/در پرونده قاتل،فوت مشکوک و قتل سر به مهر هم هست

 

دادستان پارس آباد گفت: هیچ پرونده ای از پزشک قانونی مبنی بر تائید اختلالات روانی قاتل برایمان ارسال نشده است.

 

 

همچنین طباطبایی دادستان شهرستان پارس آباد در نشست خبری خود با خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: اقرار متهم به قتل آتنا، پرونده به عنوان یک ابر پرونده وارد مرحله جدیدی شد به طوری که با پیگیری‌ها و بررسی‌های صورت گرفته احتمال رمزگشایی چندین پرونده دیگر همچون فوت مشکوک و قتل سر به مهر مانده وجود دارد.

 

 

دادستان شهرستان پارس آباد با بیان اینکه قاتل تمامی اقدامات خود را در این زمینه برنامه ریزی شده انجام داده است، افزود: ما با یک قاتل حرفه‌ای روبرو هستیم که در گذشته هم چندین پرونده بر علیه وی تشکیل و بازداشت شده اما بنا به نبود دلایل کافی متهم آزاد شده است.

 

 

طباطبایی در خصوص اظهارات قاتل افزود: قاتل هیچ گونه اختلالات روانی نداشته و دلیلی هم مبنی بر این رفتار از پزشکی قانونی تاکنون برای ما ارسال نشده به طوریکه قاتل تنها انگیزه خود را از این قتل انگیزه مالی عنوان کرده است.

 

 

وی با تکذیب شایعات مطرح شده در فضای مجازی افزود: جسد آتنا دختر هفت ساله پارس آبادی سالم و دست نخورده بود و قاتل با خفه کردن این دختر را به قتل رسانده است.

 

 

طباطبایی از همکاری همسر و برادر قاتل در کشف جسد خبر داد و گفت: این پرونده نتیجه یک معضل اجتماعی بوده و منحصر به شهرستان پارس آباد نمی‌شود، بنابراین از عموم مردم شهرستان و مسئولین تقاضا داریم از دامن زدن و اظهار نظر به این موضوع پرهیز کنند.

 

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان