تصاویر قاتل آتنا پس از تجاوز در زندان

تصاویر قاتل آتنا پس از تجاوز در زندان

تصاویر قاتل آتنا پس از تجاوز در زندان

 

 

قاتل آتنا اصلانی در زندان عکس اسماعیل رنگرز ، قاتل آتنا اصلانی را در لباس زندان و جلوی دوربین مشاهده میکنید. این مرد ۴۱ ساله جنایتکار اقدام به ربودن و جنایت جنسی دختر ۷ ساله پارس /آبادی کرده و اکنون منتظر دادگاه و رسیدگی به پرونده قتل و تجاوز به آتنا اصلانی می باشد.

 

 

به گزارش سایت نازوب، ظهر یکشنبه ۲۸ خرداد آتنا اصلانی، دختر بچه ۷ ساله پارس آبادی زمانی که قصد داشت از پیش پدر دستفروش خود در یکی از خیابان های پارس آباد به خانه بازگردد ناپدید شد.

 

خبر گم شدن آتنا خیلی سریع تر از آنچه که در انتظار بود در شهر پیچید و تمامی ارگان ها و سازمان های مربوطه اعم از پلیس آگاهی، هلال احمر و… پای کار آمدند.

 

 

کاراگاهان دایره جنایی پارس آباد در اولین قدم دوربین های مداربسته را مورد بررسی قرار دادند

 

اما به خاطر سد معبر در خیابان محل گم شدن آتنا موفق به یافتن سرنخی نشدند. تلاش اکیپ های هلال احمر نیز به صورت همه جانبه و با کمک سگ های امداد و نجات ادامه داشت و حتی عملیات جستجو به خارج از شهر نیز کشیده شد

 

 

اما نیروهای امداد و نجات نیز نتوانستند اثری از آتنای هفت ساله پیدا کنند و بعد از پیدا کردن وی در یک بشکه ابی رنگ پی بردند که این مرد رنگرز اقدام به قتل این دخترک کرده است.

 

عکس قاتل آتنا در لباس زندان

 

تصاویر قاتل آتنا پس از تجاوز در زندان

 

عکس قاتل آتنا جلوی مغازه رنگرزی

 

تصاویر قاتل آتنا پس از تجاوز در زندان

 

عکس اسماعیل را مشاهده میکنید که همان روز که جسد آتنا کشف شد و این مرد جنایتکار با خیال راحت جلوی مغازه رنگرزی خود ایستاده بود

 

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان