متن شکایت خانواده آتنا اصلانی از تتلو + (عکس)

متن شکایت خانواده آتنا اصلانی از تتلو + (عکس)

شکایت خانواده آتنا اصلانی از تتلو + (عکس)

 

 

به گزارش وب سایت نازوب با توجه به اخبار تکان دهنده و تاسف بار روزهای اخیر درباره آتنا اصلانی دختر پارس آبادی در اردبیل و واکنش و پست های تمامی هنرمندان ایرانی و حتی جهانی شدن این خبر شوکه کننده در این باره تتلو خواننده زیر زمینی پستی در باره این دختر نگون بخت منتشر که خشم و انزجار مردم و حتی خانواده این قربانی را برانگیخت.

 

 

 که در این خصوص خانواده آتنا اصلانی از تتلو را درباره این پست شکایت کردند و خواستار حمایت مسئولان از این شکایت شدند.

 

متن شکایت خانواده آتنا اصلانی از تتلو + (عکس)

 

بعد از اینکه امیر تتلو خواننده جنجالی زیر زمینی با انتشار پستی در اینستاگرام گفته بود که آتنا اگر حجاب داشت مورد تجاوز فرار نمیگرفت جنجال گسترده ای به راه انداخت که سردار آزمون و مهدی طارمی ملی پوشان فوتبال کشورمان به او واکنش نشان دادند و البته تتلو به این فوتبالیست ها نیز فحاشی کرده و رسما انها را تهدید کرده است.

 

 

خانواده آتنا اصلانی این چنین گفتند: 

 

از حمایت دولت و هنرمندان و مردم تشکر می کنیم اما پس از انتشار چنین پستی با متن عجیب از تتلو خواننده معروف سنگینی داغ ما چند برابر شد چگونه می توان گفت دختر 7 ساله حجاب خود را رعایت کند مگر نه این که او فقط یک دختر بچه بود و این توهین بزرگی به خانواده و دختر پر پر شده من است .

 

 

و  از هنرمندان خواستند تا آن‌ها را در شکایت علیه خواننده رپ معروف، حمایت کنند. خانواده دختر هفت ساله ای به نام آتنا که یک ماه پیش به قتل رسیده بود، از هنرمندان خواستند تا آن‌ها را در شکایت علیه امیر تتلو، خواننده رپ معروف حمایت کنند.

 

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان