ramazan
ramazan

فیلم ربودن یوسف بهمن آبادی پسر ۳ ساله در تهران + عکس

مجموعه : کلیپ و ویدئو
فیلم ربودن یوسف بهمن آبادی پسر ۳ ساله در تهران + عکس

فیلم ربوده شدن یوسف بهمن آبادی پسر ۳ ساله در تهران + عکس

 

 

فیلم گم شدن یوسف بهمن آبادی پسر ۳ ساله در خیابان تهران یوسف سه سال و نیمه ۲۷ تیر ۹۶ هنگام بازی از خانه‌ای در خیابان شهید منتظری در شرق تهران خارج شد و دیگر برنگشت.

 

خانواده او به محض اطلاع از ماجرا پلیس Police را در جریان گذاشتند و تصاویر کودکشان را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند و روی دیوارها چسباندند اما تا این لحظه که پنج روز از ماجرا می‌گذرد، هیچ خبری از یوسف نشده است.

 

فیلم ربودن یوسف بهمن آبادی پسر ۳ ساله در تهران + عکس

 

دایی این کودک می‌گوید: «رو حادثه، یوسف با مادرش به خادایی این کودک می‌گوید: «روز حادثه، یوسف با مادرش به خانه یکی از بستگانمان رفته بود. او مشغول بازی در پارکینگ بود اما در یک لحظه از باز بودن در پارکینگ استفاده کرد و وارد کوچه شد. خانواده فکر می‌کردند او در راه‌پله مشغول بازی است اما ۲۰ دقیقه بعد، از ناپدیدشدنش از موضوع باخبر شدند.

 

با کمک همسایه‌ها همه جا را دنبالش گشتیم اما پیدایش نکردیم.»نه یکی از بستگانمان رفته بود. او مشغول بازی در پارکینگ بود اما در یک لحظه از باز بودن در پارکینگ استفاده کرد و وارد کوچه شد.

 

خانواده فکر می‌کردند او در راه‌پله مشغول بازی است اما ۲۰ دقیقه بعد، از ناپدیدشدنش از موضوع باخبر شدند. با کمک همسایه‌ها همه جا را دنبالش گشتیم اما پیدایش نکردیم.»

 

فیلم ربودن یوسف بهمن آبادی پسر ۳ ساله در تهران + عکس

 

او با بیان اینکه در این پنج روز کسی با آنها درباره آدم‌ربایی یا جرایم مشابه تماس نگرفته، افزود: «ما دوربین یکی از خانه‌ها را بررسی کردیم. یوسف با پای خودش وارد کوچه شد اما پس از چند دقیقه از دید خارج شد.

در این مدت خیلی‌ها تماس گرفته‌اند تا ببینند یوسف پیدا شده یا نه. همه ما امیدواریم با لطف خدا و کمک پلیس و مردم، هرچه سریع‌تر یوسف را پیدا کنیم.»

 

او از هموطنان خواست اگر کوچک‌ترین نشانه‌ای از یوسف پیدا کردند با شماره‌های ۰۹۱۲۵۲۳۴۶۵۰ و ۰۹۱۲۲۴۰۶۰۲۵ تماس بگیرند.

 

 

دانلود فیلم یوسف


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان