برترین عطرهای عاشقانه

برترین عطرهای عاشقانه

برترین عطرهای عاشقانه زنانه

 

 

معمولا قرارهای عاشقانه شبانه قرارهایی خاطره انگیز و رویایی هستند. اما یکی از چیزهایی که این قرارها را خاطره انگیزتر می­کندف استفاده از عطر مناسب چه برای خانم­ها و چه برای اقایان است.

 

در این مطلب در خصوص ۸ عطر زنانه برتر مخصوص قرارهای عاشقانه شبانه صحبت می­کنیم و در پستهای بعدی در خصوص عطرهای مردانه مخصوص قرارهای عاشقانه خواهیم گفت. با ما (نازوب) همراه باشید.

 

“وری سِ ک سی” محصول” ویکتوریا سکرت”

 

برترین عطرهای عاشقانه

 

یکی از بهترین عطرهای مخصوص شب زنانه که طرفداران زیادی دارد عطر “وِری سِ ک سی” برند ویکت.ریا سکرت است. رایحه این عطر به نوعی القا کننده حس تمیزی است و از طرفی ترکیبی از نتهای گل، توت سیاه و پرتقال قرمز است.

 

اگر به دنبال عطری می­گردید که در آن از نتهای میوه­ای استفاده شده باشد اما بعد از مدتی دلتان را نزدف این عطر را به شما توصیه می­کنم.

 

 

“هَپی” محصول “کلینیک”

 

 

برترین عطرهای عاشقانه

 

حتی اسم این عطر هم زیبا و جذاب است. این عطر تلفیقی از رایحه­های گریپ فروت ، توت ، گلهای صد پر جزایر هاوایی است.

 

روی هم رفته استفاده از نتهای گل در ترکیبات این عطر، رایحه دل­انگیزی به این عطر داده است . این عطر به خصوص مناسب قررهای عاشقانه شب است.

 

 

“اُه لولا” محصول” مارک جکوب”

 

برترین عطرهای عاشقانه

 

عطری “اَه لولا” عطری است که به گفته مارک جکوب، مخصوص قرار ملاقاتهای عاشقانه و آن هم شبانه طراحی شده است.

 

نتهای استفاده شده در این عطر بیشتر میوه­ای است و برای همین این عطر یکی از بهترین عطرهایی است که می­توانید در اولین ملاقات از آن استفاده کنید.

 

بهترین چیز در مورد این عطر این است که نتهای بکار رفته در این عطر با اینکه اکثرا میوه­ای هستند اما بسیار متنوع هستند. از هلو گرفته تا رسبِری و وانل و گل.

 

 

“بی دِلیشِز” محصول “دی کیی اِن وای”

 

برترین عطرهای عاشقانه

 

اگر به دنبال عطر مخصوص شب با رایحه­ای هوس انگیز هستیدف این عطر را به شما توصیه می­کنم. رایحه این عطر بسیار تحریک کننده و جذاب است.

 

بهترین مشخصه این عطر، ماندگاری طولانی آن و نتهای استفاده شده در آن که بیشتر میوه­ای هستند، می­باشد.

 

 

“چنس آو فرِشه” محصول شانل

 

برترین عطرهای عاشقانه

 

شاید برند شانل یکی از پرطرفدارتیرن برندهای عطر در دنیا باشد. چیزی که در مورد عطرهای این برند، جالب توجه است، شیشه­ها خاصی است که این برند استفاده می­کند.

 

البته رایحه­ های این عطرها و ماندگاری آنها هم که جای خود را دارد. اما رایحه عطر”چنس” ملایم و ترکیبی از نتهای میوه­ای، گریپ فروت و یاس است.

 

 

در ترکیبات این عطر از موادی استفاده شده است که به عنوان نرم کننده پوست استفاده می­شوند. این عطر یکی از عطرهایی است که در دنیا به عنوان عطرهای مخصوص شب شناخته شده است.

 

 

“داهیلیا نویر” محصول “جیوِنچی”

 

برترین عطرهای عاشقانه

 

 

این رایحهف یکی از رایحه های مورد علاقه من است. ساده و شیک. این عطر به گونه­ای القا کننده حس مرموزی است.

 

رایحه این عطر بیشتر ترکیبی از لیموف مرکبات، هلو و چوب است که همین ترکیب متنوعف این عطر را بسیار خواستنی و پر طرفدار کرده­است.

 

 

“لا وی اِ بِل” محصول “لانکوم پاریس”

 

برترین عطرهای عاشقانه

 

 

حتی تصورش را هم نمی­کنید که این عطر چقدر دوست داشتنی و جذاب است. با استشمام این عطرف به یاد شهر رویای پاریس می­افتید.

 

نتهای استفاده شده در این عطر ترکیبی ازنعناع هندی و زنبق است که شیرینی خاصی به این عطر بخشیده اند. این عطر مناسب قدم زدنهای عاشقانه زیر نور مهتاب است.

 

 

“پاپی بلوسوم” محصول کواچ

 

برترین عطرهای عاشقانه

 

هرگز نمی­وانید لیستی از عطرهای مخصوص شب را پیدا کنید بدون اینکه این عطر آن را کامل کرده باشد. رایحه هوس انگیز و جذاب این عطر ترکیبی است از نتهای گل.

 

صادقانه بگویم که برای من رایحه این عطرف عاشقانه ترین و رمانتیک ترین رایح­ای بود که استشمام کرده­ام. مطمین هستم که نه تنها خوتان بلکه همراهتان نیز از این عطر خوشش خواهد آمد.

 

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir


برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان