ramazan
ramazan

ماجرای تکان دهنده قتل بخاطر عضویت در گروه تلگرام !

مجموعه : اخبار حوادث
ماجرای تکان دهنده قتل بخاطر عضویت در گروه تلگرام !

ماجرای تلخ قتل بخاطر عضویت در گروه تلگرام !

 

به گزارش وب سایت نازوب، بخش خبرهای حوادث به جزئیات تکان دهنده و ماجرای تلخ قتل بخاطر عضویت در تلگرام می پردازیم !!

 

شامگاه سه‌شنبه 17 مرداد امسال ساکنان مجتمعی در یکی از محله‌های شهر قدس در غرب استان تهران با شنیدن صدای فریاد و کمک‌خواهی سراسیمه از خانه‌هایشان بیرون آمدند و متوجه شدند صدای مشاجره و کمک‌خواهی از خانه زوج همسایه شنیده می‌شود.

 

 

همسایه‌ها مقابل آپارتمان آنها رفته و از مرد صاحبخانه خواستند در خانه را باز کند اما او امتناع کرد تا این‌که صدای فریادهای زن جوان خاموش شد و سکوت همه جا را فراگرفت.

 

همسایه‌ها که احتمال می‌دادند مرد جوان بلایی سر همسرش آورده باشد، با پلیس تماس گرفتند. ماموران با حضور مقابل در آپارتمان هرچه در زدند کسی در را باز نکرد. سرانجام آنها وارد آپارتمان شده و با رد خون در خانه رو‌به‌رو شدند.

 

وقتی رد خون را دنبال کردند، به اتاقی رسیدند که زن و مرد جوان غرق در خون در داخل آن افتاده بودند. شواهد حکایت از آن داشت که مرد جوان ابتدا همسرش را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده و بعد خودزنی کرده است.

 

ماجرای تکان دهنده قتل بخاطر عضویت در گروه تلگرام !

 

دقایقی از حضور پلیس نگذشته بود که امدادگران اورژانس و تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی شهر قدس (قلعه حسن‌خان) در آنجا حاضر شدند. جسد زن جوان به پزشکی قانونی و شوهر زخمی او به بیمارستان منتقل شد .

 

 

تحقیقات از همسایه‌ها نشان داد، آنها این اواخر متوجه دعواهای میان این زوج شده‌اند، اما نمی‌دانند علت اختلاف و درگیری آنها چه بوده است. شب جنایت هم صدای دعوا و درگیری این زوج را شنیده‌اند و قصد کمک داشته‌اند که موفق نشده‌اند و مرد جوان همسرش را کشته است.

 

 

با جمع‌بندی این اطلاعات ماموران برای رازگشایی از این جنایت در بیمارستان حاضر شدند و به تحقیق از مرد زخمی پرداختند.

 

 

وی به افسر تحقیق گفت: از مدتی قبل، رفتارهای همسرم تغییر کرده بود و هر بار که از او علت ماجرا را می‌پرسیدم، از حرف زدن طفره می‌رفت. یک روز به‌طور اتفاقی متوجه شدم او عضو یک گروه تلگرامی شده و در آن با افراد غریبه حرف می‌زند.

 

ماجرای تکان دهنده قتل بخاطر عضویت در گروه تلگرام !

 

 

با اطلاع از این ماجرا عصبانی شدم و از او خواستم دست از حضورش در این گروه‌های تلگرامی بردارد و کمی به من و زندگی‌مان برسد که بی‌فایده بود. شبی که جنایت رخ داد، متوجه شدم در تلگرام مشغول چت است. بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم.

 

به آشپزخانه رفتم و چاقویی برداشتم و به سمت همسرم رفتم. او التماس می‌کرد رهایش کنم. اما دیگر تحمل نداشتم و با زدن ضربه‌های متعدد او را کشتم. دیگر نمی‌خواستم زنده بمانم و با همان چاقو ضربه‌هایی به خودم زدم تا بمیرم که نشد .

 

 

بعد از اعتراف‌های اولیه مرد همسرکش، او همچنان در بیمارستان بستری است و تحقیقات درباره ادعای او ادامه دارد.

 

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان