تیپ و مدل لباس گشت و گذار خانم شهردار در تهران (تصاویر)

تیپ و مدل لباس گشت و گذار خانم شهردار در تهران (تصاویر)

تیپ و مدل لباس گشت و گذار خانم شهردار در تهران (تصاویر)

 

 

گشت و گذار خانم شهردار در تهران

به گزارش وب سایت نازوب، خانم ذکری محمد علوش که یک سال و نیم پیش شهردار شد دکترای شهرسازی دارد و پیش از رفتن به شهرداری، مدیرکل اداره پروژه‌ها و آبادانی وزارت آموزش عالی عراق بود.

 

 

خانم علوش دارای مدرک دکترای مهندسی راه و ساختمان است که پیش از احراز پست جدید، رئیس پروژه های ساختمانی وزارت علوم عالی عراق بود.

 

شهردار بغداد با بیان اینکه آثار تاریخی ایران بسیار جذاب و با ارزش است گفت: تهران به عنوان پایتخت ایران نیز شهری منظم و بزرگ است.

 

خانم ذکری محمد علوش با اشاره به اینکه تهران تاریخی هفت هزار ساله دارد اظهار کرد:

 

می توان نمونه جالب آثار ارزشمند و تاریخی آن را در موزه های پایتخت مشاهده کرد.

 

تیپ و مدل لباس گشت و گذار خانم شهردار در تهران (تصاویر)تیپ و مدل لباس گشت و گذار خانم شهردار در تهران (تصاویر)تیپ و مدل لباس گشت و گذار خانم شهردار در تهران (تصاویر)تیپ و مدل لباس گشت و گذار خانم شهردار در تهران (تصاویر)تیپ و مدل لباس گشت و گذار خانم شهردار در تهران (تصاویر)تیپ و مدل لباس گشت و گذار خانم شهردار در تهران (تصاویر)تیپ و مدل لباس گشت و گذار خانم شهردار در تهران (تصاویر)تیپ و مدل لباس گشت و گذار خانم شهردار در تهران (تصاویر)تیپ و مدل لباس گشت و گذار خانم شهردار در تهران (تصاویر)تیپ و مدل لباس گشت و گذار خانم شهردار در تهران (تصاویر)تیپ و مدل لباس گشت و گذار خانم شهردار در تهران (تصاویر)

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان