ramazan
ramazan

دختر جذابی که داعش از ترور او عاجز است ! + عکس

مجموعه : جالب ترین ها
دختر جذابی که داعش از ترور او عاجز است ! + عکس

دختر جذابی که داعش از ترور او عاجز است ! + عکس

 

ماجرای جالب دختری که داعش توان ترور او را ندارد !…

 

به گزارش وب سایت نازوب، جولیا موناکو، دختر 26 ساله استرالیایی که از هجوم پنج‌شنبه شب 17 آگوست 2017 داعش به شهر بارسلون اسپانیا جان سالم به در برد

 

پیش از این دو بار دیگر نیز شاهد عملیات تروریستی داعش بوده، بدون آنکه آسیبی به او برسد.

 

 

جولیا موناکو زمانی که با دوستانش در یک مرکز خرید در منطقه لاس‌رامبلاس بارسلون حضور داشت، یک خودوروی ون تعدادی از عابران پیاده را زیر گرفته، 14 نفر را کشت و بیش از 100 نفر دیگر را زخمی کرد.

 

 

این سومین عملیات تروریستی داعش است که این دختر استرالیایی شاهد آن بود. او که برای تفریح به اروپا آمده، پیش از این شاهد عملیات ترویستی لندن و پاریس نیز بود؛ عملیاتی که از هر سه آنها جان سالم به در برد.

 

دختر جذابی که داعش از ترور او عاجز است ! + عکس

 

او می‌گوید که همیشه در چنین شرایطی خود را به مردن زده و تا پایان عملیات تروریستی و رفع خطر در آن حالت باقی می‌ماند و تنها زمانی که از نبود خطر مطمئن شود، از جای خود بلند شده و به سوی مکانی امن فرار می‌کند.

 

 

جولیا موناکو در ماه ژوئن 2017 در لندن حضور داشت و زمانی که قصد خروج از یک ایستگاه قطار در نزدیکی لندن‌بریج را داشت، مردی با خودرو به رهگذران حمله کرده و سپس سرنشینان خودرو با چاقو به مردم حمله کردند.

 

 

این گردشگر استرالیایی که سفر تفریحی خود به اروپا را سه ماه پیش آغاز کرده، چند روز پس از حادثه لندن، به پاریس پایتخت فرانسه سفر کرد. او هنگامی که در نزدیکی کلیسای جامع روتردام بود، فردی با چاقو به پلیس فرانسه حمله کرد.

 

دختر جذابی که داعش از ترور او عاجز است ! + عکس

 

 

علیرغم همه این موارد جولیا موناکو تصمیمی برای بازگشت به خانه و ترک قاره اروپا ندارد.

 

او می‌گوید: «احساس می‌کنم رغبتی برای بازگشت به وطنم ندارد. گمان می‌کنم باید اینجا بمانم تا به آنها [تروریست‌ها] اجازه ندهم پیروز شوند.»

 

پلیس اسپانیا بعد از ظهر روز پنجشنبه 17 آگوست 2017 از کشته شدن 13 نفر و زخمی شدن بیش از 50 تن دیگر بر اثر زیر کردن مردم به وسیله یک خودری ون در مرکز شهر بارسلون خبر داد.

 

مقامات رسمی اقلیم کاتولونیا تعداد کشته‌شدگان را 14 نفر و زخمی‌ها را بیش از 100 نفر اعلام کردند.

 

پلیس با اعلام اینکه این حمله اقدامی «تروریستی» است، گفته است شخصی به نام ادریس اوکبیر، متهم اصلی این اقدام دستگیر شده است.

 

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان