فال تاروت کائنات هفته اول شهریور ماه 1 تا 7

فال تاروت کائنات هفته اول شهریور ماه 1 تا 7

فال هفته اول شهریور ماه (1 تا 7 شهریور)

 

نازوب، بخش سرگرمی و گردآوری شده توسط گروه نازوب، بر اساس پیش بینی کائنات رویداد و رخدادهای

 

اولین هفته شهریور ماه بر شما چه خواهد بود؟

 

فروردین

در آغاز اين هفته از هم صحبتي ويژه اي با شخصي جديد لذت خواهيد برد و به احتمال زياد در اين هفته، قطع رابطه با شخصي عزيز، آخرين چيزي خواهد بود که به فکرش هستيد پس سعي نکنيد که بر ديگران امر و نهي کنيد و آنها را به حال خودشان بگذاريد.

همسر یا محبوب تان در اين روزها اصلا آمادگي مواجهه با جنبه رياکارانه و منفي شما را ندارد! ممکن است در روزهاي آخر اين هفته مهرباني و محبت شما مورد سوء تعبير بگيرد پس گرمي و محبت تان را به حداقل برسانيد!

 

فال تاروت کائنات هفته اول شهریور ماه 1 تا 7

 

ارديبهشت

 

در اين هفته حتي المقدور تنها نمانيد و روشن عمل کنيد ؛ ممکن است در روزهاي آخر اين هفته

 

تا حدي دستخوش حسرت گذشته ها شويد ولي بهتر است اجازه ندهيد که خاطرات تلخ گذشته خلق و خويتان را تنگ کنند.

تا آخر هفته با سرعت هر چه تمام به پيشروي ادامه دهيد، کاري که وقتي سر حال، پر انرژي و ماجراجو هستيد اصلا برايتان دشوار به حساب نمي آيد .

در اين هفته انتظار داريد که تمام نيازهايتان برطرف شوند و اگر همسر يا عزيزتان دنيا را از دريچه چشم نبيند و به خواست شما عمل نکند، قطعا با او درگير خواهيد شد، پس حسابي مراقب باشيد.

 

فال تاروت کائنات هفته اول شهریور ماه 1 تا 7

خرداد

 

در آغاز اين هفته افزودن کمي تنوع و سرگرمي به زندگي تان، اصلا عمل اشتباهي به حساب نمي آيد .

ممکن است در آخر هفته نسبت به عشق برخوردي بدبينانه در پيش بگيريد و بعد خيلي زود به ياد مي آوريد که اصلا آمادگي مواجهه با مشکلات ناشي از اين برخورد را نداريد .

به احتمال زياد در اين هفته در مورد روابط دوستانه تان نيازمند صرف اوقات بيشتري ميشويد ؛ فقط مراقب باشيد که در روزهاي آخر هفته به غيبت پشت سر کسي نپردازيد ؛

اگر قصد داريد کانون توجهات را به خودتان اختصاص دهيد مراقب باشيد که اطرافيانتان مي دانند که قصد و نيت واقعي شما چيست و دچار سوء تفاهم نشوند.

 

فال تاروت کائنات هفته اول شهریور ماه 1 تا 7

تير

در شروع هفته توجه تان به افراد منحصر به فرد و غير متعارف جلب ميشود؛ در اين هفته در رابطه با يک موضوع کاري تعهدات لازم را از ياد نبريد.

 

نبايد در اين هفته به واسطه جلب توجه بسيار، طرف مقابلتان را از خود برنجانيد ولي اگر بي تاب هستيد در اين هفته همه چيز به نفعتان خواهد بود تا زماني که پاي عشق به ميان مي آيد؛ برخورد بد بينانه را کنار بگذاريد ؛ به هر حال بايد روزي به آنها بها بدهيد، پس چرا حالا همين کار را نميکنيد ؟

 

فال تاروت کائنات هفته اول شهریور ماه 1 تا 7

 

مرداد

 

در شروع اين هفته آشنايي و ملاقات با افراد جديد و غريبه برايتان جالب و مهيج خواهد بود و همچنان خواستار آزاديتان هستيد.

در اين هفته تبديل به فردي حساس و با ملاحظه خواهيد شد؛ فقط مراقب باشيد که به وابستگي پيش از حد منجر نگردد.

 

هر حرفي را جدي نگيريد که خوشبختانه در اين هفته ارتباط گيري با احساساتتان برايتان آسان خواهد بود و بدون ترس از کسي هر چه را که در فکرتان ميگذرد به زبان بياوريد.

 

فال تاروت کائنات هفته اول شهریور ماه 1 تا 7

شهريور

 

شما اصلا” خواهان درگيري در قيد و بندها نيستيد، ولي يکي از دوستان قديمي باعث ميشود که روي تصميم گيري هايتان تجديد نظري داشته باشيد.

در اين هفته به واسطه عشق به رويا مي رويد ولي همسر يا يکي از عزيزانتان باعث ميشود که هشيار شويد؛ اگر ازدواج کرده ايد لجبازي را کنار بگذاريد تا دچار مشکل نشويد.

 

فال تاروت کائنات هفته اول شهریور ماه 1 تا 7

مهر

 

اگر مجرد هستيد اين هفته فرصتيست با به ماجراجويي و خطر کردن بپردازيد؛ همچنان به دنبال تجربه جديدي خواهيد بود ولي هرگز از جستجو براي يافتن زيبايي هاي وجودي همسر و يا عزيزانتان دست نميکشيد.

در این هفته در حالي که سرشار از انرژي و حوصله هستيد ممکن است همسر يا نامزدتان به شما بي توجه باشد اما نگران نباشید و مثبت بیاندیشید.

 

فال تاروت کائنات هفته اول شهریور ماه 1 تا 7

 

آبان

 

در شروع اين هفته عشق حقيقي را خواهيد يافت، اگر چه به شانس خود بدبين باشيد و حتي ممکن است از نظر احساسي با شخصي درگير شويد، ولي بحث و جدل طولاني به راه نيندازيد.

در این هفته از شخصي کينه به دل ميگيريد که فراموش کردن آن دشوار خواهد بود اما باید بدانید که گذشت از بزرگان است.

 

 

فال تاروت کائنات هفته اول شهریور ماه 1 تا 7

 

آذر

 

در این هفته سخت مشغول روابط دوستانه خواهيد بود اما در عین حال مايليد تنها و در لاک انزواي خودتان باشيد، فقط نگذاريد که اين احساس باعث به هم خوردن روابط دوستي گردد.

در این هفته با توجه به روحیه تان سعی کنید با هيچ کس قرار ملاقات نگذاريد؛ زماني که در خود انرژي هاي مثبت يافتيد برقراري ارتباط با افراد جديد برايتان آسان ميگردد.

 

فال تاروت کائنات هفته اول شهریور ماه 1 تا 7

دی

 

در این هفته مايليد تا تجربيات تلخ گذشته را که باعث ناراحتيتان شده فراموش کنيد! به محض اين که باور کنيد اطرافيانتان قابل اعتماد هستند اين حس بر طرف خواهد شد.

در اين هفته دنيا را از دريچه چشم ديگران نگاه کنيد تا نا اميد نشويد؛ امر و نهي کردن به صلاحتان نيست و اگر اوضاع مطابق ميلتان نبود ناراحت نشويد چرا که اين دوره گذرا خواهد بود.

 

 

فال تاروت کائنات هفته اول شهریور ماه 1 تا 7

 

بهمن

 

بعد از پشت سر گذاشتن يک دوره پر هيجان و جالب آماده ايد تا در آغاز اين هفته زندگي عشقي تان را کاملا جدي بگيريد.

در این هفته اگر چه با بيم و اميدهاي عشق و تعهد مواجه خواهيد بود ولي بردبار و صبور باشيد و اميدوار به روزهاي خوش که دور از ذهن نمي باشد.

 

 

فال تاروت کائنات هفته اول شهریور ماه 1 تا 7

 

اسفند

 

اين هفته براي متولدين اسفند موقع بحث و مکالمه است؛ بويژه جوانان در بسياري از موارد با يکديگر به بحث سازنده خواهند پرداخت، اما سعي کنند اين بحثها تبديل به جدل نشود.

در این هفته باید دختران جوان در مورد خواستگارهاي خود و بطور کلي پيشنهادهاي ازدواج خيلي بيشتر از پيش بررسي و مطالعه کنند، بخصوص اگر متولدين دي ماه در ميان اين متقاضيان باشند.

 

ممکن است خانه دارها از عقب افتادگي موقتي شوهران خود در امور مالي کمي ناراحت شوند اما پايان شب سيه سپيد است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان