فال هفته دوم شهریور (8 تا 15 شهریور)

فال هفته دوم شهریور (8 تا 15 شهریور)

فال هفته دوم شهریور (8 تا 15 شهریور)

 

نازوب، بخش سرگرمی و گردآوری شده توسط گروه نازوب، بر اساس پیش بینی کائنات رویداد و رخدادهای

 

اولین هفته شهریور ماه بر شما  چه خواهد بود ؟

 

 

 متولدین فروردین

اراده و همت شما در ترک عادتی که به واقع برایتان مضر بود، تحسین برانگیز است، فقط باید این اراده را تا آنجا که امکان دارد حفظ کنید. از رقابت نترسید چرا که برایتان مفید است و به جنبه های منفی تان که حسادت است نباید چندان فکر کنید.

 

در این مورد نیت آدمی حرف اول را می زند. در مورد عاطفی که فکر شما را مشغول کرده باید طبق معمول اقدام کرده و خانواده را نیز در جریان بگذارید.

 

 

 

فال هفته دوم شهریور (8 تا 15 شهریور)

 

 

 متولدین اردیبهشت

استراحت و خواب به موقع از ارکان مهم سلامتی شماست. تصور نکنید که چنین بی حساب و بدون برنامه و استراحت در درس خواندن و فعالیت کردن، می تواند بار باشد.

 

کارهای گروهی را فراموش نکنید و قدری در اجتماع خود را درگیر کنید تا از انزوا خارج شوید. دلسوزی جای مناسبی باید داشته باشد و نباید برای دوستی آدمی زیان آور باشد.

 

طالعتان نشان می دهد که یک مشکل عمده که آزار و اذیت شما را باعث شده بود، به کمک یک دوست خوب برطرف می شود.

 

 

فال هفته دوم شهریور (8 تا 15 شهریور)

 

 

 متولدین خرداد

شما از هر کس دیگری بهتر با شرایط خود آشنا هستید، بنابراین مطابق آنچه عقلتان به شما حکم میکند رفتار کنید و مطمئن باشید که به خودتان ضرری نمی رسانید.

 

تصمیمات ناشی از هیجان می تواند برای کوتاه مدت موثر واقع شود، امام برای بلند مدت به تصمیماتی که ناشی از تامل و منطق است نیاز دارید.

 

اتفاقاً سطح آرزوهای شما بسیار مهم و بالاست و بی تفاوتی که گریبانتان را گرفته از بی آرزویی نیست، بلکه از عوامل دیگری است، مانند خانواده و یا دوستان که از آنها دوری جسته اید.

 

 

فال هفته دوم شهریور (8 تا 15 شهریور)

 

 

 متولدین تیر

سعی کنید خود را از حاشیه ها دور کنید. اگر بیش از حد، زمان و فکر خود را به حاشیه ها اختصاص دهید، آنگاه از متن اصلی زندگی خود خارج می شوید در حالی که اهداف اصلی تان در متن قرار دارد. یک مشکل مهم که در خانواده وجود داشته سرانجام به نحو احسن حل می شود.

 

باید برای هدفی که در پیش دارید زمان بیشتری بگذارید و شجاعت هم به خرج دهید، چون هدف شما استحقاق این فعالیت های بیشتر را دارد.

 

در موردی که شک و تردید شما را برانگیخته اگر با مادر یا شخص نزدیک دیگری مشورت کنید به نتیجه مطلوب دست می یابید.

 

 

فال هفته دوم شهریور (8 تا 15 شهریور)

 

 

 متولدین مرداد

برای انجام یک کار مهم باید به تمام قسمت های آن توجه کنید و فقط یک یا دو قسمت و یا شروع را مورد توجه قرار ندهید، چرا که اقدام شما باید همه جانبه باشد.

 

برای ساعات فراغت خود باید یک مشغله مهم پیدا کنید وگرنه افکار و ذهنیت های منفی آسوده تان نمی گذارد. یک پیام بسیار خوشحال کننده به شما می رسد.

 

برای پروژه ای که در ذهن دارید، مقدماتی لازم است که با توجه به هوش و پشتکار شما انجام دادن آنها برایتان مشکلی ایجاد نمی کند. استقلال در عمل باید با استقلال فکری همرا باشد و بدون یکی در دیگری نمی توانید موفق شوید.

 

 

 

فال هفته دوم شهریور (8 تا 15 شهریور)

 

 متولدین شهریور

 اگر در نیمه دوم شهریور ماه به دنیا آمده اید تولدتان را تبریک می گوییم.
موضوع مهمی را که باید در نظر بگیرید تفاهم فکری است و این امر نیاز به زمان و نگرش دقیق تری دارد.

 

چند تن از دوستان و نزدیکان هدایایی برایتان می آورند که البته بیشتر به خاطر روز تولد شماست، اما در عین حال از میزان محبوبیت شما در میان آنها خبر می دهد. با آنکه در یک مورد معمولی اختلافی با دوست خود دارید،

 

اما نکات آموزنده ای در همین ماجرا نهفته است که می تواند برای شما مفید واقع شود. روی پیشنهادی که به شما می شود بیشتر و دقیق تر فکر کنید و با عجله تصمیم نگیرید.

 

 

 

فال هفته دوم شهریور (8 تا 15 شهریور)

 

 

متولدین مهر

در راهی که قدم گذاشته اید خطرات و انحرافاتی وجود دارد اما هوش و درایت شما اجازه نمی دهد به دام بیفتید پس با اعتماد کامل به سوی اهداف خود حرکت کنید.

 

در برابر بزرگتر ها چه در خانواده و چه در محیط کار تا آنجا که ممکن است مودب و مطیع باشید، چون ظاهر شما ممکن است نشان دهد که کمی جسورید و این باعث قضاوت اشتباه در میان بالاترها و مسوولان شود. بنابراین واقعیت وجودی تان را، بخصوص ادب ذاتی خود را بدون واهمه نشان دهید.

 

 

 

فال هفته دوم شهریور (8 تا 15 شهریور)

 

 

 متولدین آبان

علاقه مندی و پایبندی در عاطفه در سنی که شما هستید باید معنای مسوولانه تری داشته باشد. بنابراین اول تصمیم خود را در مورد زندگی بگیرید. هیچ کس از شما انتظار ندارد تا بدون هیچ خطایی عمل کنید، بلکه مطابق استعداد و قابلیت خودتان آنچه را که از دستتان بر آید انجام دهید.

 

روحیه شاد و پرشور شما باعث می شود از یک جریان بحرانی به بهترین شکل ممکن عبور کنید. یک عمل اخلاقی مناسب از جانب شما تحسین همه اطرافیان را بر می انگیزد.

 

 

 

فال هفته دوم شهریور (8 تا 15 شهریور)

 

 

 متولدین آذر

برای رهایی از یک فکر آزار دهنده باید تدریجی عمل کنید و سعی نکنید به یکباره از آن خلاص شوید. طلب و یا دریافت کمک از دوستان هیچ اشکالی ندارد و آنچه از دوست رسد نیکوست مشروط به آنکه آن دوست را در شرایط مشکلی قرار ندهید.

 

اگر میخواهید به یک کار جدید دست بزنید و یا هدف تازه ای را در پیش دارید، بهتر است ابتدا آنچه را که قبلاً شروع کرده بودید به انجام برسانید چرا که طالعتان اهمیت به سزایی را در به اتمام رساندن وظایف و مسوولیت ها نشان می دهد.

 

 

 

فال هفته دوم شهریور (8 تا 15 شهریور)

 

 

 متولدین دی

موضوع مطرح شده را باید به صورت رسمی انجام دهید و از حالت باری به هر جهت، آن را خارج کنید. روحیه شما یکی از وجوه مثبت در شما به شمار می رود

 

و باید حداکثر استفاده از این روحیه بالا را ببرید. تمایل شما نسبت به یک موضوع مهم فقط نیمی از ماجراست و باید در طرف مقابل هم این تمایل را مشاهده کنید و بعد تصمیم لازم را اتخاذ نمایید.

 

عدم موفقیت در مسائلی که امکان تکرار و یا جبران آنها وجود دارد، نباید ذهنتان را آزار بدهد بلکه باید از دلایل عدم موفقیت به عنوان عنصر راهنما برای جبران استفاده کنید.

 

 

 

فال هفته دوم شهریور (8 تا 15 شهریور)

 

 

متولدین بهمن

از ناراحتی هایی که در زندگی پیش می آید نباید هراس به خرج دهید بلکه باید آنها را بیشتر تحلیل کنید تا نتیجه گیری بهتری عایدتان شود.

 

به یکی از مکانهای محبوب خود سفری خواهید داشت که در ایجاد آرامش اعصاب برایتان مفید واقع خواهد شد. اگر حالتهایی غیر طبیعی در کسی که طرف شما یا نزدیک شماست مشاهده میکنید

 

باید مستقیماً از خودش درباره آنها سوال کنید و از برداشتهای شخصی صرف نظر کنید چرا که امکان اشتباه وجود دارد. تامل و استخاره و راز و نیاز با خداوند می تواند در حل مساله ای که ذهنتان را مشغول کرده به شما کمک کند.

 

 

 

فال هفته دوم شهریور (8 تا 15 شهریور)

 

 

 متولدین اسفند

از یک مشکل جسمانی که مدتی شما را آزار می داد، خلاص می شوید. در یک مجلس در گفتگوی حساسی شرکت می کنید و از نتایج به دست آمده بعداً بهره مند می شوید.

 

در مورد ازدواجی که در زندگی شما مطرح شده یک نکته انحرافی وجود دارد که باید ابتدا به آن بپردازید و طالعتان نشان می دهد که در صورت آگاهی و پرداختن به آن، تصمیم گیری به مراتب آسان تر می شود.

 

از موسیقی برای آرامش استفاده کنید و با کسانی که باعث تحریکات عصبی در شما می شوند معاشرت نکنید.

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان