ramazan
ramazan

شب جنجالی استقلالی ها رقم خورد

مجموعه : اخبار ورزشی
شب جنجالی استقلالی ها رقم خورد

شب جنجالی استقلالی ها رقم خورد

 

عاملان شکست و بحران تیم استقلال در شب جنجالی در برنامه 90 پس از 4 ساعت برنامه زنده مشخص شد

 

پس از انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال توسط وزارت ورزش و جوانان در نهایت این انتظار می رفت که نفرات جدید بدون حاشیه به کار خود ادامه دهند اما نه تنها این امر صورت نگرفت بلکه در میان راه قریب از سمت خود در هیئت مدیره کناره گیری کرد تا دیگر اعضا به تنهایی به روند خود ادامه دهند.

 

 

اما با تمام این تفاسیر بار ها و بار ها نظاره گر مصاحبه های گوناکون افراد در استقلال علیه یکدیگر بودیم تا جایی که نتایج ضعیف هم به مصاحبه ها اضافه و باعث شد عملکرد این باشگاه زیر سوال برود و پیشکسوتان استقلال هم وقوع این اتفاق ها را تا حدودی از انتخاب های نادرست وزارت ورزش و جوانان می دانستند.

 

 

اکثر پیشکسوتان انتخاب های هیئت مدیره را فامیلی قلمداد می کردند و خواهان بررسی بیشتر سلطانی فر در این موضوع بودند. اما به هر ترتیب این اتفاق ها به خوبی نشان می‌دهد که وزارت ورزش و جوانان و در راس آن مسعود سلطانی‌فر طبق اعلام کارشناسان انتخاب‌های اشتباهی برای استقلال داشته‌ است.

 

 

با این شرایط در روزهای اخیر هم برخی از نمایندگان مجلس به اتفاق های عجیب باشگاه استقلال انتقاد کردند و ضمن تاکید بر داشتن ضعف مدیریتی از وزیر ورزش و جوانان خواستند که به این پرونده رسیدگی سریع داشته باشد و توضیح های قانع کننده برای آنها داشته باشد.

 

 

به همین منظور قرار است نمایندگان فراکسیون ورزش مجلس نیز بررسی‌های لازم درباره علت ناکامی استقلال با حضور نمایندگان باشگاه،‌ فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان انجام دهد تا استقلال بیش از پیش دچار لطمه نشود.

 

 

وزیر ورزش و جوانان هم که این روز ها در ایران به سر نمی برد معاون خود را مامور کرده تا وضعیت باشگاه استقلال را بررسی کند تا پس از بازگشت در نشستی مهم وضعیت این باشگاه را مشخص کند.

 

 

با این وجود می توان اعلام کرد که در وضعیت بحرانی و شکست این روز های استقلال از وزیر ورزش و جوانان تا مدیریت ، کادر فنی و بازیکنان همگی مقصر هستند.

 

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان