ramazan
ramazan

طلسم اولین پیروزی رئال مادرید در تاریخ دورتموند شکسته شد

مجموعه : اخبار ورزشی
طلسم اولین پیروزی رئال مادرید در تاریخ دورتموند شکسته شد

طلسم اولین پیروزی رئال مادرید در تاریخ دورتموند شکسته شد

 

اولین پیروزی ستاره های رئال مادرید در زمین دورتموند در تاریخ فوتبال ثبت شد ! جزئیات این پیروزی تاریخی را در ادامه همین

بخش ورزشی دنبال کنید.

 

 

زیباترین زن جهان با رونالدو و مسی (عکس)

عکس این زن ایرانی توسط دروازه بان مشهور دنیا لایک خورد

ازدواج فوتبالیست رئال مادرید با خواننده آلمانی (عکس)

سخنان جنجالی ساموئل اتوئو درباره رئال مادرید !

 

 

شب اول هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برتری رئال مادرید در زمین بوروسیادورتموند، ادامه پیروزی‌های تاتنهام و منچسترسیتی و تساوی لیورپول به انجام رسید.

 

طلسم اولین پیروزی رئال مادرید در تاریخ دورتموند شکسته شد

 

در مهم‌ترین بازی در گروه هشتم، webnaz رئال مادرید در زمین بوروسیادورتموند به برتری 3 بریک دست یافت و ضمن کسب اولین پیروزی تاریخش در زمین رقیب، 6 امتیازی شد.

 

 

گرت بیل در دقیقه 18 و رونالدو در دقایق 50 و 79 برای رئال مادرید و اوبامیانگ در دقیقه 54 برای دورتموند گلزنی کردند. در دیگر بازی این گروه تاتنهام 3 برصفر در زمین آپوئل نیکوزیا به برتری رسید. هری کین هر 3 گل تیم لندنی را در دقایق 39، 62 و 68 به ثمر رساند.

 

طلسم اولین پیروزی رئال مادرید در تاریخ دورتموند شکسته شد

 

در جدول گروه هشتم، رئال مادرید و تاتنهام با 6 امتیاز به ترتیب اول و دوم هستند و دورتموند و آپوئل بدون امتیاز در رده‌های سوم و چهارم هستند.

 

 

در گروه پنجم، لیورپول در زمین اسپارتاک مسکو به تساوی یک بریک دست یافت.

 

رگس در دقیقه 23 برای اسپارتاک و کوتینیو در دقیقه 31 برای لیورپول گل زدند. از همین گروه، سویا 3 بر صفر ماریبور را شکست داد.بن‌یدر در دقایق 27 و 38 و 83 (از روی نقطه پنالتی) هر 3 گل سویا را زد.

 

سویا با 4، لیورپول و اسپارتاک با 2 و ماریبور با یک امتیاز اول تا چهارم هستند.

 

طلسم اولین پیروزی رئال مادرید در تاریخ دورتموند شکسته شد

 

 

در گروه ششم، ناپولی 3 بر یک میهمانش، فاینورد را برد. اینسینیه در دقیقه 7، مرتنس در دقیقه 49 و کایخون در دقیقهش 70 برای ناپولی و آمرابات در دقیقه 93 برای فاینورد گلزنی کردند. ضمن اینکه تورنستارا در دقیقه 68 ضربه پنالتی فاینورد را هدر داد.

 

در دیگر بازی این گروه، منچسترسیتی با گل‌های دی‌بروین در دقیقه 48 و استرلینگ در دقیقه 90، 2 بر صفر میهمانش، شاختار دونتسک را به زانو درآورد. آگوئروی آرژانتینی در دقیقه 71 یک ضربه پنالتی منچسترسیتی را از دست داد.

 

 

در جدول، منچسترسیتی 6 امتیازی در صدر است و ناپولی و شاختار 3 و فاینورد بدون امتیاز به ترتیب دوم تا چهارم هستند.

 

طلسم اولین پیروزی رئال مادرید در تاریخ دورتموند شکسته شدطلسم اولین پیروزی رئال مادرید در تاریخ دورتموند شکسته شدطلسم اولین پیروزی رئال مادرید در تاریخ دورتموند شکسته شد

 

 

در بازی‌های گروه هفتم، پورتو 3 بر صفر موناکو را برد.ابوبکر در دقایق 31 و 70 و لایون در دقیقه 89 گل‌های پورتو را به ثمر رساندند. دیگر بازی گروه هفتم با برتری 2 بر صفر بشیکتاش در خانه‌اش مقابل راسنبال لاپیزیگ به پایان رسید.

 

بابل در دقیقه 11 و تالیسکا در دقیقه 43 برای بشیکتاش گلزنی کردند. در جدول بشیکتاش 6 امتیازی در صدر است و پورتو با 3 و لاپیزیگ و موناکو با یک امتیاز دوم تا چهارم هستند.

 

اولین پیروزی ستاره های رئال مادرید در زمین دورتموند در تاریخ فوتبال ثبت شد !


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان