ramazan
ramazan

راه کم کردن میل جنسی در دختران و پسران مجرد

راه کم کردن میل جنسی در دختران و پسران مجرد

راه کم کردن میل جنسی در دختران و پسران مجرد

 

متاسفانه مشکلی که امروزه در جوامع بشری کم نیست و جوانان در این زمینه ناآگاه و سر در گم هستند که چطور

با این غریزه ذاتی مواجه شوند این بخش کمک زیادی به شما دختران و پسران مجرد می کند با ما همراه باشید …

 

میل جنسی، غریزه جنسی، شهوت یا به هر نامی که این کشش را بخوانند، یکی از ضروری‌ترین نیازهای بدن و حیات بشر می‌باشد که در انسان سالم، پس از رسیدن به بلوغ شکوفا شده و به مراتب تکامل یافته و تشدید می‌گردد و پس از سنینی نیز شدت آن کاهش یافته و با کهولت سن از بین می‌رود.

 

 

پس، شهوت جنسی نه تنها چیز بدی نیست [که اگر بد بود، خداوند حکیم در وجود انسان قرار نمی‌داد]، بلکه بسیار خوب و از نشانه‌های سلامت و کمال و نیز از ضروریات حیات و بقای نسل است.

 

 

از این رو، نه اسلام و نه عقل و نه علم، هیچ یک توصیه ندارند که کسی فشار شهوتش را کاهش دهد و این قوا را در خود تضعیف نماید. در اسلام، چنین ریاضت‌هایی که در برخی ادیان چون مسیحیت و یا مکاتب بشری چون هندوئیسم و بودیسم ترویج می‌شود، نه تنها توصیه نشده، بلکه جایز نیز نمی‌باشد.

 

 

منتهی تأکید شده که هر نیازی (چه مادی و چه معنوی = روحی، روانی و …)، باید از طریق حلال و معقول که تنها راه سالم است، ارضا گردد تا تکامل فردی و اجتماعی از مسیر خود خارج نشود.

 

 

متأسفانه باید اذعان نمود که ما مسلمانان، با چند قرن الگو پذیری از غرب و شرق و هر متد دیگری به غیر از اسلام شریف، همه حلقه‌های یک زنجیره را از هم جدا می‌کنیم و همه قطعات یک پازل را به هم می‌ریزیم و وقتی با مشکل مواجه می‌شویم، می‌گوییم:

 

پس چرا چنین است و چنین شد و چه باید کرد؟ آیا می‌توان زنا، لواط، اسمتناء، همجنس‌بازی و … نمود یا خیر؟ اگر نمی‌شود، پس چه کنیم یا چگونه میل جنسی خود را کاهش دهیم؟!

 

 

فرمود: دختران و پسران خود را زود متأهل کنید. اما مردم فکر کردند که العیاذ بالله بیشتر از خالق کریم خیر و منافع بشر و ملزومات یک زندگی مشترک را می‌دانند؛ لذا گفتند:

 

خیر، تا پسر درس و دانشگاهش به پایان نرسد، تا سربازی نرود، تا یک شغل مناسب پیدا نکند، تا از خانه و خودروی شخصی برخوردار نگردد، تا حقوق یا درآمد مناسبی نداشته باشد، نباید ازدواج کند.

 

و دختر نیز تا پس از دیپلم، تا به دانشگاه نرود و دست کم کارشناسی نگیرد (که 24 ساله می‌شود) و اگر موفق بود، تا ارشد نگیرد (که 26 یا 27 ساله می‌شود) – و تا شغل مناسب با تحصیل پیدا نکند و تا خواستگاری مناسب با این شرایط و آمال بلندش نداشته باشد، نباید ازدواج کند!

 

خُب معلوم است که همین وضعیت اسفناک در سلامت جسم، اخلاق و رفتار فرد و جامعه پیش می‌آید. چرا که این پسر و دختر، از ابتدای سن بلوغ با شهوت آشنا شده‌اند و در سنین نوجوانی و جوانی شهوت‌شان به اوج رسیده است و البته بهترین فرصت‌های ازدواج را نیز از دست داده‌اند.

 

 

در هر حال، راه کار پسر یا دختر مجرد، این نیست که فشار و میل شهوت خود را کاهش دهند، بلکه اگر ازدواج نکرده و فعلاً نمی‌توانند ازدواج کند، راه کارش این است که این میل و فشار قدرتمند شهوت را دست کم بی‌جهت تحریک اضافی نکنند.

 

 

دختری که خودش را برای جذابیت بیشتر آرایش کرده و در معابر می‌چرخد، قبل از آن که پسران و مردان رهگذر را تحریک کند، خودش را به صورت ناخودآگاه تحریک کرده است 

 

پسر یا مردی که چشم‌چرانی می‌کند، تحریک مضاعفی بر خود تحمیل می‌نماید. دیدن فیلم، عکس، تعریف صحنه‌ها و بالاخره خیال و تصور جنسی، خوردنی‌های تقویت کننده یا گرم، ورزش نکردن و عدم سوخت طبیعی انرژی و …، همه تحریکات مضاعف برای میل و شهوت جنسی است.

 

 

بدیهی است که اگر نیروی شهوت، تحریک مضاعف نگردد، بدن طبق مکانیزم خود عمل می‌نماید. و البته که اینها همه فرعی هستند و اصل این است که پسر و دختر زود ازدواج کنند، و ضمن لذت بردن از بهترین لحظات عمر خود، شهوت خود را حلال و سالم ارضا نمایند.

 

برترین ها

 

چرا خود ارضایی حرام است؟

عوارض خود ارضایی در دختران و رهایی از آن

خود ارضایی در دختران و پسران چه تفاوتی دارد

خود ارضایی؛ تمام پرسش و پاسخ درباره خود ارضایی

آیا با خود ارضایی پرده بکارت پاره می شود

آیا اثرات بد خودارضایی بعد از ترک از بین می رود

خود ارضایی بی شرمانه این مرد با درخت (عکس)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان