ramazan
ramazan

خواص کپسول ساپلاس مدز

خواص کپسول ساپلاس مدز

خواص کپسول ساپلاس مدز

 

معرفی کامل و شناخت کپسول| قرص ساپلاس مدز

 

جهت حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها در کنار رژیم غذایی روزانه، مصرف روزانه دو کپسول Supplus Meds® ، شامل ترکیب موزون شده ای از :

 

ویتامین ها، الکترولیت های قلیایی، آمینو اسیدهای ضروری و عناصر کمیاب، تأمین کنندۀ نیاز بدن فرد به املاح و ویتامین های مورد نیاز است.

 

تشکیل ناخن های مستحکم:

رشد مناسب و موزون ناخن ها به عوامل وراثت و تغذیه بستگی دارد. ویتامین D3 نه تنها موجب تقویت رشد استخوان ها می گردد بلکه باعث تشکیل ناخن های مقاوم و محکم نیز می شود.

 

بنابراین حضور ویتامین D3 در این ترکیب نیاز تغذیه ای فرد را به طور کامل برآورده می کند.

 

خواص کپسول ساپلاس مدز

 

ساختار سالم و عملکرد درست پوست:

تنها در حضور ویتامین A امکان پذیر است که البته دارای منابع تغذیه ای فراوانی است، لیکن به علت فرهنگ غذایی نادرست کمتر در رژیم غذایی روزانه افراد قرار می گیرد. بنابراین می توان با مصرف این مکمل به سطح مورد نظر دست یافت .

 

 

حفظ حالت ارتجاعی و استحکام پوست:

سیلیکون عامل استحکام ساختارهای کلاژن-الاستین و به تبع آن مشبک شدن بافت همبند را می توان جزء مواد اصلی تشکیل دهنده این مکمل یافت.

 

 

تقویت ساقه و ریشه موها:

ویتامین های C و E و مقادیر جزئی عناصر منگنز و روی که موجب تقویت ساقه و ریشه موها و تشکیل موادمعدنی درپوست سر می شوند نیز در ترکیبات این محصول بکار رفته است.

ویتامین C علاوه بر اثرات ذکر شده قادر است میزان جذب آهن را به میزان 5 برابر افزایش دهد.

 

 

رشد پایدار موها و تولید سلول های سالم:

مدت هاست که ثابت شده، داشتن موهایی پر و سالم در گرو داشتن رژیم غذایی غنی از ویتامین های خانواده B-کمپلکس امکان پذیر است.

 

این گروه ویتامین ها رشد موها را پایدار کرده و موجب تقویت تشکیل سلول های سالم پوست سر می گردد از این رو این ویتامین در ساپلاس مدز به وفور یافت می شود.

 

 

حفظ ثبات و استحکام، اکسیژن رسانی و خنثی سازی متابولیسم غیر قابل کنترل موها: از دیگر مواد مؤثره این محصول می توان به آهن (افزایش اکسیژن رسانی)، الکترولیت های بازی (خنثی سازی متابولیسم غیرقابل کنترل موها) و آمینو اسیدهای سولفوری L- سیستئین و L- متیونین (باعث حفظ ثبات و استحکام موها) اشاره نمود.

 

 

وجود ویتامین های اسید پانتوتنیک (تثبیت کننده و نگهدارنده رنگ موها)، بیوتین (افزایش استحکام ناخن ها، بهبود کیفیت موها و کاهش چشمگیر ریزش موها) و اسید فولیک (حفظ سلامت دندان ها، موها و تنظیم دستگاه گوارش) در کنار ویتامین ها و املاح ذکر شده

 

در این محصول، Supplus Meds® را به مکملی کامل و غنی نسبت به کالاهای مشابه در بازار تبدیل نموده که باعث بی نیاز کردن مصرف کنندگان از مصرف همزمان چندین مکمل برای تأمین مواد ضروری شده و شادمانی، طراوت و جوانی را به خانواده ها و جامعه هدیه می کند.

 

 

لیکن از آنجایی که تأمین سلامت مصرف کننده از درجۀ اول اهمیت برخوردار است لذا با وجود حداقل ناسازگاری نسبت به محصولات مشابه افراد خاصی همچون زنان باردار (به دلیل حساسیت زیاد به بعضی داروها و حتی غذاها در این دوران) با مشورت پزشک مصرف نمایند.

 

قابل ذکر است که متأسفانه این مسأله به لحاظ کسب سود بیشتر در اکثر محصولات موجود در بازار نادیده گرفته شده است، بنابراین مصرف کنندگان بایستی در صورت مصرف احتیاط لازم را اعمال کنند.

 

 

کاربردهای محصول:

تغذیه میکرومغذی های پوست، مو و ناخن ها از درون
استحکام و درخشش و تقویت ناخن ها و موها
جلوگیری از چین و چروک و پیری پوست و حفظ شادابی و لطافت آن

 

 

مواد موجود در کپسول ساپلاس مدز

ویتامین A
افزایش مقاومت پوست
ویتامین B-کمپلکس
فعال سازی متابولیسم ریشه موها
بیوتین
تقویت ناخن ها
ویتامین B12
کمک به نوسازی پوست
ویتامین C
تقویت سلول های ساقه مو
ویتامین D3
پشتیبان رشد ناخن ها
ویتامین E
محافظت از ممبران های سلولی
آهن
تقویت گردش خون پوسته سر
منگنز
رادیکال های آزاد را محصور می کند
سیلیکون
پوست، موها و ناخن ها را تقویت می کند.
روی
پشتیبان رشد موها
پارا-آمینو بنزوییک اسید
حفظ رنگ طبیعی موها
کلرین
پشتیبان رشد موها
L- سیستئین و L- متیونین

 

تقویت کننده و پشتیبان تشکیل موها

متابولیسم پوست، مو و ناخن ها
متابولیسم و کارایی پوست، مو و ناخن ها به طور حیاتی توسط دو فاکتور تعیین می گردد:

خون رسانی و تأمین منظم مواد مغذی متناسب. طول عمر سلولهای پوستی تنها چند روز تا چند هفته است، این بدان معناست که بدن روزانه میلیون ها سلول جدید را تولید می کند.

 

بنابراین برای جایگزینی سلولهای جدید با سلولهای مرده، بدن نیاز روزانه به مواد معدنی و ویتامین ها دارد که البته با داشتن رژیم غذایی مناسب و کامل این نیاز تا حد زیادی تأمین می گردد.

 

به طور مثال جهت تقویت خونسازی و افزایش خون رسانی به سلولهای تازه متولد شده حضور ویتامین های خانوادۀ B- کمپلکس ضروری می باشد همچنین جهت تقویت نوسازی موهای سالم و حفظ و ایجاد استحکام در آنها و حفظ الاستیسیته طبیعی پوست، عنصر روی حتماً بایستی در رژیم غذایی فرد گنجانده شود.

 

از طرفی کمبود سیلیکون طبیعی (بعنوان یک عنصر ساختاری در مو و ناخن ها) و همچنین کمبود ویتامین های B12، C، D3 و E و عناصر منگنز و روی (بعنوان تقویت کننده سیستم های آنزیمی محافظ سلولها در بدن) منجر به پیری زودرس می شود که کابوس بسیاری از افراد خصوصاً خانم ها در دوران میانسالی و یائسگی است.

 

بنابراین برای جلوگیری از تمامی موارد ناخواسته ذکر شده تنها راه چاره داشتن یک رژیم غذایی کامل و مناسب است. اما متأسفانه امروزه با تغییر وضعیت زندگی، افزایش مسئولیتها و کمبود وقت مصرف غذاهای آماده و فست فود رو به فزونی گذاشته است.

 

از همه مهم تر استفاده از مواد غذایی اصلاح شده و نه طبیعی (که در واقع خود جای سؤال دارد) نیازهایی جدیدی را برای بدن ایجاد می کند. بنابراین در اینجا راه حلی که بتواند این معضل را تا حد زیادی مرتفع سازد بسیار پرطرفدار است.

 

مکمل های غذایی پیشنهاد پزشکان و متخصصان برای رفع این نیازها به افراد است. چیزی که امروزه طرفداران فراوانی دارد و هر روزه به مصرف کنندگان آن افزوده می شود و با توجه به پیشرفت های جدید و تحقیقات تخصصی تر و گاهی اوقات با نیت سودجویی بر تنوع آن افزوده شده

 

و مصرف کنندگان را دچار گیجی و ابهام در انتخاب می کند. لیکن با تحقیق جزئی بر خصوصیات محصول این ابهام و آشفتگی در انتخاب براحتی قابل رفع خواهد بود.

 

کپسول های Supplus Meds® جهت متابولیسم بهینه پوست، مو و ناخن ها
کپسول های Supplus Meds® (با منشأ گیاهی) که توسط متخصصین تغذیه اروپایی و ایرانی بر پایه جدیدترین یافته ها توسعه پیدا کرده است می تواند پیشنهاد مناسبی برای دوستداران خانواده، اجتماع و سلامتی باشند.

 

 

تاریخچه کپسول ساپلاس مدز

شرکت دارویی اکوفارم کار خود را بر روی تحقیق در مورد ویتامین ها و عناصر کمیاب طبیعی در سال 1988 آغاز نمود.
این شرکت در فاصلۀ سال های 2004-2000 حق انحصاری تولید

 

کمپلکس های ویتامینی و معدنی طبیعی، کمپلکس های عناصر کمیاب معدنی و کمپلکس های اسیدهای چرب طبیعی را بدست آورد و همچنین موفق شد تا علاوه بر کسب دستاوردهایی در زمینه ایمنولوژیکی امتیاز تولید عصارۀ Solanum Tuberosum (تاج خروس) حاوی الکترولیت های مهم، اسیدهای چرب اشباع نشده به شکل پودری و استخراج ویتامین های کمیاب موجود در جنین را نیز از آن خود کند.

 

اکوفارم با داشتن گواهی های بین المللی سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی (HACCP)، استاندارد غذایی بین المللی (IFS) و GMP (Good Manufacturing Practice) توانسته است در سطح شرکت های برتر در حیطۀ بین المللی قرار گیرد.

 

شرکت طبیعت زنده، تولید کننده کالاهای آرایشی-بهداشتی، جهت دست یابی به هدف رضایت مشتری و مصرف کننده و رسیدن به حداکثر نتیجه مطلوب، با همکاری شرکت اکوفارم اقدام به ارائه محصولی جدید نموده تا با تکمیل سبد کالای مشتری و بهبود سطح زندگی، سازمان را در تأمین رسالت و اهداف عالی یاری رساند.

 

پوست انسان به مساحت m2 2-5/1 یک ارگان بسیار مهم و چند منظوره است. این عضو با ایجاد یک مرز بین بدن و محیط، ما را در برابر گرما، سرما و موادی که در سیستم ایمنی تنش و استرس ایجاد می کنند مانند آلاینده های محیطی، ویروس ها و باکتری ها محافظت می کند و به عنوان یک ارگان دفع ضایعات نیز عمل می کند.

 

محرک های حسی از طریق پوست انتقال می یابند. ساختار و کارایی دستگاه پوست، که شامل ناخن ها، موها و غدد عرقی نیز می گردد، وابستگی نزدیکی به سلامت پوست دارد.

 

 

از طرفی پوست، مو و ناخن های زیبا در زندگی انسان به عنوان موجودی اجتماعی تأثیرات فراوانی بر کارایی روابط و روحیه افراد دارد، بنابراین بهداشت مجموعه عوامل فیزیولوژیک و روانی در انسان تا قسمت زیادی تحت تأثیر سلامت این عضو و بافتهای مهم قرار دارد و تلاش جهت حفظ زیبایی و طراوت آنها فواید زیادی را به انسان بازخواهد گرداند که او را همیشه خوشنود و راضی نگه خواهد داشت.

 

برترین ها

 

وازونیدین چه قرصی است

قرص ایمیدین و مجموعه کامل پرسش و پاسخ

قرص آتوروستاتین و موارد استفاده آن Atorvastatin

قرص اریترومایسین و موارد مصرف آن

گل مغربی و خواص دارویی و شگفت انگیز آن

قرص ایمی پرامین برای چه کودکانی تجویز می شود


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان