ramazan
ramazan

13 دختر و پسر شیطان پرست در تهران دستگیر شدند + تصاویر

13 دختر و پسر شیطان پرست در تهران دستگیر شدند + تصاویر

13 دختر و پسر شیطان پرست در تهران دستگیر شدند + تصاویر

 

ظهر روز گذشته ماموران پلیس کلانتری 109 بهارستان از تجمع عده ای از دختران و پسرانی که دارای گرایش شیطان پرستی هستند، در رستورانی در یکی از خیابان های منطقه 12 با خبر شدند.

 

مأموران به محض اطلاع به محل اعزام شده و این افراد را در حالی که علائم و آرم گروه های شیطان پرستی را با خود داشتند دستگیر و به مقامات مسئول تحویل دادند.

 

این تصاویر پس از دستگیری از گوشی موبایل دختران و پسران شیطان پرست در تهران منتشر شد

 

13 دختر و پسر شیطان پرست در تهران دستگیر شدند + تصاویر13 دختر و پسر شیطان پرست در تهران دستگیر شدند + تصاویر

 

حتما بخوانید و بدانید

شيطان کیست؟

شیطان پس از شش هزار سال عبادت، وارد جرگه فرشتگان مقرب الهي شد، اما تكبري كه در وجودش همچون شعله زير خاكستر بود، به هنگام سجده بر آدم، سر برآورد و نداي «خلقتني من نار و خلقته من طين» سر داد؛

 

ندایی که او را از قله سعادت به قعر شقاوت فرستاد و از آنجا بود كه كمر همت به گمراه کردن آدم(ع) و فرزندان او بست و فریاد زد: «فبعزتک لأغوینهم اجمعین».

 

13 دختر و پسر شیطان پرست در تهران دستگیر شدند + تصاویر13 دختر و پسر شیطان پرست در تهران دستگیر شدند + تصاویر

 

با وسوسه‌اش كام آدم و حوا را به طعم ميوه ممنوعه آلوده نمود و آنان را از بهشت عرشي به منزل فرشي هبوط داد و حال اين قابيل است كه با كمند حسادت شيطان، دست خويش را به خون برادر رنگين نموده و خداوند را بر آن داشت تا انسان را تا ابديت ندا دهد كه: «الم اعهد اليكم يا بني آدم أن لا تعبدوا الشيطان إنه لكم عدو مبين».

 

 

و اكنون سال‌ها از آن عهد جاودانه خداوند با فرزندان آدم مي‌گذرد و در تاريخ همواره قابيلياني بودند كه اين عهد را شکسته و به جرگه عبادالشيطان درآمده‌اند، ولي شيطان بر سر پيماني كه با خويش بسته بود، محكم ايستاده و پيرواني را به عبادت خويش فرا مي‌خواند و نداي «أنا ربكم الأعلي» را كه روزي به واسطه فرعون سر مي‌داد، امروز خود بي واسطه سر مي‌دهد تا مرهمي باشد بر زخم كهنه تكبرش.

 

13 دختر و پسر شیطان پرست در تهران دستگیر شدند + تصاویر13 دختر و پسر شیطان پرست در تهران دستگیر شدند + تصاویر

 

 

روزگار ما اما، روزگار پایه‌گذاری و سازمان‌‌دهی به اجتماع‌های پراکنده شیطانیستی است. سران شیطانیست در تلاشند، این اجتماع را به تحقق برسانند و برای این مقصود، از ابزار‌های گوناگون اطلاع‌رسانی بهره می‌برند.

 

 

از سوی دیگر، در هیاهوی کم توجهی دولتمردان و مسئولان به مسائل فرهنگی و اعتقادی جوانان کشور، جریان‌های متعارض این فرصت را غنیمت شمرده و با اتصال به سرشاخه‌های فرامرزی و در پایان آسودگی خاطر به نشر و ترویج آموزه‌های ضد دینی خود می‌پردازند.

 

 

به گزارش خبرنگار «تابناک»، اخبار رسیده از شهرهای ساری، اصفهان، بندرانزلی، تهران و چندین شهر دیگر، حکایت از آغاز تحرکات جدید گروه‌های شیطان‌پرستی دارد.

 

 

بنا بر این اخبار، نشست‌های مخفی پارتی با نواختن موسیقی راک و متال به صورت هفتگی برگزار شده و در این جلسات، شمار بسیاری از جوانان با ظاهری نامناسب و مزین به آلات و نمادهای شیطان‌پرستی به رقص و حرکات نامتعارف دست می‌زنند. حضور دختران جوان از نکات لازم توجه به این جلسات است.

 

13 دختر و پسر شیطان پرست در تهران دستگیر شدند + تصاویر13 دختر و پسر شیطان پرست در تهران دستگیر شدند + تصاویر13 دختر و پسر شیطان پرست در تهران دستگیر شدند + تصاویر13 دختر و پسر شیطان پرست در تهران دستگیر شدند + تصاویر    

 

گفتنی است، اعضای گروه‌های شیطان پرستی، افزون بر شرکت در جلسات مخفی در هفته نیز از طریق سایت‌های اجتماعی در ارتباط هستند.

 

برترین ها

 

نمادهای شیطان پرستی! عکس

18+ عکس های خفن چهره زنان و مردان شیطان پرست سری اول

18+ خالکوبی های گوشتی و وحشتاک شیطان پرستان (تصویری)

چهره وحشتناک یک جوان شیطان پرست! عکس (14+)

بررسی جالب برخی از نمادهای شیطان پرستی!


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان