ramazan
ramazan

نهنگ آبی علت خودکشی دو دختر جوان از پل چمران + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
نهنگ آبی علت خودکشی دو دختر جوان از پل چمران + عکس

نهنگ آبی علت خودکشی دو دختر جوان از پل چمران + عکس

 

به گزارش بخش حوادث ناز وب، فرمانده انتظامی استان از خودکشی دو دانش آموز دختر اصفهانی از پل روگذر و فوت یک نفر از آنان و مجروحیت دانش آموز دیگر تحت تاثیر بازی نهنگ آبی خبر داد.

 

 

علت خودکشی دو دختر اصفهانی از پل چمران

سردار مهدی معصوم بیگی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط دو دختر نوجوان از پل روگذر در شهر اصفهان ، تیم فوریت های پلیسی بلافاصله به محل اعزام شد.

 

 

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه یکی از دختران که ۱۵ ساله بود در دم فوت کرد و دیگری که ۱۶ ساله بود به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

 

نهنگ آبی علت خودکشی دو دختر جوان از پل چمران + عکس

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان هم چنین تصریح کرد: بر اساس گزارش های موجود حال دانش آموز مجروح نیز وخیم اعلام شده است.

 

 

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: این دو نوجوان قبل از پرت کردن خود توسط یک دستگاه ضبط صوت، با خانواده خود خداحافظی کرده و علت این کار را انجام بازی آنلاین نهنگ آبی در فضای مجازی اعلام کرده اند.

 

 

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه نوجوان مجروح شده نیز بیان داشته که تحت تاثیر بازی دست به این اقدام زده است، خاطر نشان کرد:

 

پلیس در خصوص بازی نهنگ آبی هشدارهایی داده بود؛ این بازی در کشورهای مختلف قربانی گرفته و تاثیر بسیاری بر ذهن دارد و افراد را وادار به رفتارهای پرخطری همچون خودزنی و خودکشی می کند.

 

 

وی تاکید کرد: پدر و مادرها می بایست همواره بر رفتار فرزندان خود نظارت داشته باشند و این را بدانند که فضای مجازی در برخی مواقع از فضای واقعی خطرناک تر است.

 

برترین ها

 

بازی شیطانی و کشنده نهنگ آبی + جزئیات بازی

مراحل بازی نهنگ آبی و کشنده + تصاویر

خودکشی دو دختر جوان از پل چمران در اصفهان + عکس

فیلم سقوط دو دختر جوان از پل چمران اصفهان


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان