زیباترین دختران دانشجو ایران و جهان در جشنواره سوچی + تصاویر

زیباترین دختران دانشجو ایران و جهان در جشنواره سوچی + تصاویر

زیباترین دختران دانشجو ایران و جهان در جشنواره سوچی + تصاویر

 

به گزارش ناز وب، سوچی Sochi در روز یکشنبه(16.10.2017)مبدل به پایتخت جهانی جوانان شد.

 

سازماندهندگان، مراسم افتتاحیه فستیوال جهانی جوانان و دانشجویان در کاخ یخ «بالشوی» را به مسائل حاد دنیای کنونی اختصاص دادند و آشتی و صلح را به نمایش گذاشتند.

 

مهمانان خارجی تعریف کردند که دکوراسیون و شو موزیکال، سخنرانی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و هنرنمایی گروه One Republic آنها را شاد و خوشحال کرد.

 

روسیه برای سومین بار میزبان فستیوال جهانی جوانان شده است، اما بر خلاف فستیوال سال های 1957 و 1985، نه شهر مسکو، بلکه سوچی از حق برگزاری این فستیوال برخوردار شد. فستیوال رکورد کشورهای شرکت کننده و تعداد شرکت کنندگان را شکست: 20 هزار نفر از 180 کشور جهان.

از کشورمان ایران نیز دانشجویانی که در کشور روسیه در حال تحصیل هستند نیز در این جشنواره شرکت میکنند.

 

روز گذشته این مراسم در شهر سوچی برگزار شد و از کشورهای مختلف جهان دانشجویانی حضور داشتند.

 

زیباترین دختران دانشجو جهان

لازم به ذکر است که این جشنواره به قدری جدی گرفته میشود که دانشجویانی که مقیم کشورهای اطراف روسیه هستند خود را به شهر سوچی رسانده و در این فستیوال شرکت میکنند.

 

جشنواره زیباترین دانشجویان جهان

 

اسامی همه افراد شرکت کننده به همراه تصاویر انها بر روی یک تابلوی بزرگ نصب میشود و شرکت کنندگان به سه نفر میتوانند رای بدهند و رای خود را در صندوق رای قرار دهند.

 

شرکت کنندگان سعی میکنند که بهترین عکس های خود را در این مراسم استفاده کنند برخی از دانشجویان کشورهای
اروپایی برای اینکه بتوانند نظرات دانشجویان را جلب کنند تصاویری با ژست های جالب از خود به اشتراک میگذارند.

 

فستیوال زیباترین دختران دانشجو

قسمت جالب این جشنواره رژه دانشجویان هر کشور میباشد که هر کدام به سبک خاصی وارد منطقه کالینینگراد میشود این
منطقه ساحلی یکی از مناطق توریستی روسیه محسوب میشود

 

که روزانه گردشگران بسیار زیادی را به سمت خود جذب میکند و این جشنواره نیز درواقع یکی از روش های جذب گردشگر است و مقامات روسی با استفاده از دانشجویان خارجی برگزار میکنند.

 

کشورهای اروپایی از هر حقه ای برای جذب گردشگر استفاده میکنند انها با برگزاری جشنواره های مختلف علاوه بر یک مراسم شاد به تجارت با جذب توریست نهایت استفاده را میکنند.

 

در واقع کشورهای اروپایی جذب گردشگر را یکی از روش های مهم کسب درامد خود میدانند و برای این کار سرمایه گذاری های زیادی کرده اند.

 

زیباترین دختران دانشجو ایران و جهان در جشنواره سوچی + تصاویرزیباترین دختران دانشجو ایران و جهان در جشنواره سوچی + تصاویرزیباترین دختران دانشجو ایران و جهان در جشنواره سوچی + تصاویرزیباترین دختران دانشجو ایران و جهان در جشنواره سوچی + تصاویرزیباترین دختران دانشجو ایران و جهان در جشنواره سوچی + تصاویرزیباترین دختران دانشجو ایران و جهان در جشنواره سوچی + تصاویرزیباترین دختران دانشجو ایران و جهان در جشنواره سوچی + تصاویرزیباترین دختران دانشجو ایران و جهان در جشنواره سوچی + تصاویرزیباترین دختران دانشجو ایران و جهان در جشنواره سوچی + تصاویرزیباترین دختران دانشجو ایران و جهان در جشنواره سوچی + تصاویرزیباترین دختران دانشجو ایران و جهان در جشنواره سوچی + تصاویرزیباترین دختران دانشجو ایران و جهان در جشنواره سوچی + تصاویرزیباترین دختران دانشجو ایران و جهان در جشنواره سوچی + تصاویر

 

برترین ها

 

عکس های زیباترین زنان و دختران قرن 21

عکسهای جدید زیباترین دختر باربی با 200 عمل زیبایی

عکس های زیباترین دختر جهان بخاطر فرم لبهایش

ناز و زیباترین دختران دنیا بدون جراحی در نازوب


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان