ramazan
ramazan

فیلم؛ با نیاز جنسی مان چه کنیم

فیلم؛ با نیاز جنسی مان چه کنیم

فیلم، با نیاز جنسی مان چه کنیم

 

مصاحبه بدون پرده و بی سانسور از افراد جامعه در خصوص اینکه با نیاز جنسی مان چه کنیم؟ این مصاحبه که از دل جامعه و افراد رهگذر و نظراتشان ضبظ شده و در شبکه ی خبر نیز پخش شد.

 

در ادامه پس از مشاهده کلیپ نظرات برخی کاربران را نیز بخوانید.

 

شاگرد رائفی پور

هم جوون ها جرئت ازدواج ندارن، هم بزرگترا با ازدواج در جوانی مخالفن (یکی نیس بگه آخه این جوون بدبخت چقدر باید سرکوب کنه) شرایط فرهنگی جامعه هم که داغون، ما رو به زور به سمت گناه سوق میدن، عزیزان بیاید خط شکنی کنیم!

 

به راستی جوان ها یا هر انسانی که نیاز جنسی دارد چگونه باید برطرف کند؟؟

 

اگر همه بخواهند در چهار چوب اخلاقی بمانند چطور این مسئله را حل کنند؟ در نظر داشته باشید که اسیب اجتماع خیلی بدتر از آسیب فردی است.

کسانی که افسار گسیخته در رابطه های متعدد می روند تنها برای رفع نیاز جنسی علاوه بر آسیب شدید به خودشان دیگران را نیز درگیر می کنند.

پس برای دوستی های خود حدو مرز بگذارید.

 

نظرات خواندنی کاربران درباره اینکه با نیاز جنسی مان چه کنیم:

 

 

مریم…
 طب سنتی خیلی اثبات شده و کار آمد هستش. شما نباید به پیشنهاد دیگران توهین کنید.

حسین…
با روزه گرفتن،نماز خوندن،قرآن خودن و پناه بر خدا هم میتونین از گناه خودتون رو دور نگه دارین.چون خودتون بهتر میدونین که جامعه بسیار بدشده.

پس سعی کنید با روش های قرآنی و طب سنتی این نیاز رو برای مدتی کاهش داده تا ایشالا زودتر،مشکلاتتون برطرف بشه و تشکیل خانواده بدین.

باید این رو هم اشاره کنم که،این راه های طب سنتی برای ازبین بردن این نیاز نیس فقط برای کاهش مدت داره.اگه شما خودارضایی میکنید بهتون پیشنهاد میکنم این کار رو به شدت کاهش بدین.

 

مثلا ماهی یکبار یا دوماه یکبار.چون ممکنه وقتی ازدواج میکنین،نسبت به همسرتون بی میل باشید و خودارضایی رو ترجیح بدین که این باعث مشکل میشه.

 

امیر…

پس اگه شرایطی پیش نیومد که ازدواج کنیم همیشه باید میل جنسی رو سرکوب کنیم؟ چرا الان کسی جواب این سوال و نمی ده؟

بدن نیاز داره که یه سری مواد نمی دونم چی رو از خودش دفع کنه مثل ادرار و مدفوع. اگر نشد ازدواج کنیم چطوری میشه خواسته های احساسی رو سرکوب کرد؟

 

این بجث بسیار گسترده است امیدوارم با شرایط بسیار بد جامعه و مشکلات بی شمار مردم روان شناسان با سواد راهکاری در این زمینه ارائه دهند.

 

مشاهده کلیپ جدید و فرهنگ سازی برای اینکه از نیازهایمان فا


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان