ازدواج جنجالی همایون شجریان با سحر دولتشاهی بمب خبری + تصاویر

ازدواج جنجالی همایون شجریان با سحر دولتشاهی بمب خبری + تصاویر

ازدواج جنجالی همایون شجریان با سحر دولتشاهی بمب خبری شبکه های اجتماعی از حقیقت تا شایعات! + تصاویر

 

 

ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی خبری بود که در سراسر رسانه هاي مجازی ایران منتشر شد و با سکوت هر دو طرف مواجه شده هست.

 

شایعه ازدواج سحر دولتشاهی , یکشنبه این هفته خبری مانند بمب شبکه های مجازی را ترکاند. ابتدا همۀ چیز از چند مزاح شروع شد که محتوای آن‌ها به ازدواج دوم سحر دولتشاهی با همایون شجریان مربوط می‌شد.

 

 

خیلی‌ها این شایعه را یقین نمیکردند و معتقد بودند این دو هنرمند وجه اشتراکی ندارند ولی هر چه زمان گذشت منابع معتبری به پوشش این خبر پرداختند. اما واکنش دولتشاهی و شجریان به این موضوع سکوت بود!!!؟

 

 

این ماجرا به این علت غوغایی شد که سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان مرد عدد یک خندوانه تلویزیون ایران هست. هنگام جدایی این زوج هم کمتر کسی این موضوع را یقین می کرد ولی همان زمان هم دولتشاهی هیچ واکنشی نشان نداد.

 

ازدواج جنجالی همایون شجریان با سحر دولتشاهی بمب خبری + تصاویرازدواج جنجالی همایون شجریان با سحر دولتشاهی بمب خبری + تصاویر

 

دلیل جنجالی شدن شایعه ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی

چندی قبل هم رامبد جوان درمورد حضور همایون شجریان در خندوانه گفته بود که بارها از او خواسته تا به برنامه بیاید اما او به تلویزیون نمی آید.

همایون شجریان از چهره‌هاي هنری بدون حاشیه هست اما بعد از این حکایت تقریباً برای همۀ مسلم شد که وی از همسر سابق خود جدا شده هست.

همسر سابق همایون شجریان, گیتا خوانساری

 

خواهر کتایون خوانساری همسر دوم محمدرضا شجریان هست و در واقع پدر و پسر هنرمند همریش میباشند. حاصل ازدواج همایون شجریان و گیتا خوانساری دختری به نام یاسمین شجریان هست.

 

احتمالا حضور همایون شجریان بعنوان خواننده و سحر دولتشاهی بعنوان بازیگر در کنسرت نمایش “سی” باعث این آشنایی شده هست.

 

چه این موضوع شایعه باشد و چه رنگ واقعیت بگیرد, ما برای این دو هنرمند پرطرفدار کشور آرزوی سعادت داریم.از همراهی شما مخاطبان عزیز با سوژه داغ این هفته متشکریم.

 

 

ازدواج جنجالی همایون شجریان با سحر دولتشاهی بمب خبری + تصاویر

 

سحر دولتشاهی
اساس فعالیت تئاتر, سینما, تلویزیون
تولد 16 مهر 1358 «36 سال»
شهر تهران, ایران
پیشه بازیگر
سال‌هاي فعالیت از سال 1380 تا کنون
همسر«ها» رامبد جوان «سابق»

مدرک تحصیلی لیسانس ادبیات نمایشی و لیسانس مترجمی زبان فرانسه

 

 

سحر دولتشاهی «متولد 16 مهر 1358 شهر تهران» بازیگر سینما, تئاتر و تلویزیون ایران هست.او فارغ‌التحصیل رشته‌هاي ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه میباشد.

بازی در فیلم طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان در سال ۱۳۸۸ برایش نامزدی پاداشٔ برترین بازیگر نقش دوم زن از چهاردهمین جشن منزل سینما را در پی داشته هست.

 

ازدواج جنجالی همایون شجریان با سحر دولتشاهی بمب خبری + تصاویرازدواج جنجالی همایون شجریان با سحر دولتشاهی بمب خبری + تصاویر

 

سحر دولتشاهی توانست در سی و سومین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر, سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش مکمل زن را برای بازی در فیلم عصر یخبندان به دست بیاورد.

شروع فعالیت هنری وی با تئاتر بود, که گرچه بازی در تئاتر, موقعیت‌هاي خوبی پیش روی او گذاشتو وی را با سینما و تلویزیون آشنا کرد.

همین حضور در صحنهٔ تئاتر بود که منجر به آشنایی او با رامبد جوان شد.دولتشاهی در 27 اسفند ۱۳۸۷ با رامبد جوان ازدواج کرد و در 93 از وی جدا شد.

 

ازدواج جنجالی همایون شجریان با سحر دولتشاهی بمب خبری + تصاویرازدواج جنجالی همایون شجریان با سحر دولتشاهی بمب خبری + تصاویرازدواج جنجالی همایون شجریان با سحر دولتشاهی بمب خبری + تصاویرازدواج جنجالی همایون شجریان با سحر دولتشاهی بمب خبری + تصاویرازدواج جنجالی همایون شجریان با سحر دولتشاهی بمب خبری + تصاویرازدواج جنجالی همایون شجریان با سحر دولتشاهی بمب خبری + تصاویر

 

 

برترین مطالب مرتبط

 

بیوگرافی سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان + تصاویر

ازدواج بی سر و صدای رامبد جوان با سحر دولتشاهی (عکس)

مدل مانتوهای شیک به سبک سحر دولتشاهی

تمامی همسران رامبد جوان + تصاویر

مدل تکِ لباس سحر دولتشاهی خوش پوش ترین بازیگر (عکس)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان