ramazan
ramazan

دختر زیبا و میلیاردر سعودی دستگیر شد + (عکس)

دختر زیبا و میلیاردر سعودی دستگیر شد + (عکس)

دختر زیبا و میلیاردر سعودی دستگیر شد + (عکس)

 

ماجرای دستگیری دختر زیبا و میلیاردر سعودی تیتر بزرگ رسانه های خبری شد …

 

با شروع اصلاحات در عربستان ، موج دستگیریهای افرادیکه مفاسد اقتصادی ارند عربستان را در برگرفت و موجب خوشحالی و رضایت مردم شده است . به گزارش سایت تفریحی ناز وب دهها تن از شاهزاده های عربستان تاکنون دستگیر شده اند و یکی از معروفترین ثروتمندان عرب یعنی ولید بن طلال نیز یکی از دستگیر شده هاست. در این میان دختر این میلیاردر سعودی نیز بازداشت شد.

 

به گزارش نازوب منابع رسانه ای از بازداشت «ریم» دختر «ولید بن طلال» شاهزاده میلیاردر سعودی سعودی توسط نظامیان آل سعود خبر می دهند.

 

دختر زیبا و میلیاردر سعودی دستگیر شد + (عکس)

 

خبرهایی مبنی بر بازداشت «ریم» دختر ولید بن طلال شاهزاده میلیاردر سعودی وجود دارد.بر اساس این گزارش، گفته می شود که وی روز چهارشنبه توسط نظامیان سعودی بازداشت شده است.

 

 

گفتنی است، ۱۳ آبان ماه سال جاری عربستان سعودی اعلام کرد که در پی حکم کمیته جدید التأسیس مبارزه با فساد در این کشور، ۱۰ نفر از شاهزادگان سعودی و ۱۲ نفر از وزرای سابق این کشور را بازداشت کرده است.

 

 

گزارش ها از افزایش شمار مقامات و شاهزادگان سعودی بازداشت شده از سوی کمیته مبارزه با فساد حکایت دارد. بر این اساس شمار افرادی که تاکنون در این رابطه دستگیر شده اند به بیش از ۵۰ نفر رسیده است.

 

 

نکته قابل تأمل اینجا است که «محمد بن سلمان» ولیعهدِ قدرت طلب و مغرور سعودی، ریاست کمیته مبارزه با فساد عربستان را که به تازگی تشکیل شده است، برعهده دارد.

 

دختر زیبا و میلیاردر سعودی دستگیر شد + (عکس)

 

 

از چهره های شناخته شده میان بازداشتی های روز اول این اقدام بن سلمان می توان به متعب بن عبدالله پسر شاه سابق عربستان و وزیر پیشین گارد ملی این کشور و ولید بن طلال شاهزاده میلیاردر سعودی اشاره کرد.

 

دختر زیبا و میلیاردر سعودی دستگیر شد + (عکس)

 

برخی کاربران شناخته شده سعودی دلیل بازداشت ولید بن طلال را مخالفت او با پروژه «نیوم» دانسته اند. این در حالی است که رسانه های وابسته به عربستان اعلام کرده اند ولید بن طلال یکی از ثروتمند ترین مردان جهان به اتهام پولشویی بازداشت شده است.

 

برترین مطالب مرتبط

 

سرنوشت 26 دختر و پسر نیمه عریان در پارتی نیاوران (تصاویر)

دستگیری میلیونر ایرانی به جرم درست کردن حرمسرا (عکس)

دستگیری 70 دختر و پسر عریان در آغوش هم در یک خانه ! عکس

دستگیری 35 دختر و پسر عریان یک پارتی در قزوین

13 دختر و پسر شیطان پرست در تهران دستگیر شدند + تصاویر

دستگیری 3 تن از قویترین مردان ایران در پارتی شبانه


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان