فال هفته اول آذر ماه (1 تا 7 آذر)

فال هفته اول آذر ماه (1 تا 7 آذر)

فال هفته اول آذر ماه (1 تا 7 آذر)

 

بی شک بسیاری از شما نیز از آن دسته افرادی هستید که برای آگاهی از وقایع روز و آینده شان خیلی علاقه مند به خواندن فال روز، هفته و ماه خود هستید پس پیشنهاد می کنیم

در ادامه این مطلب شما علاقه مندانِ به فال و طالع بینی هفته اول آذر ماه با وب سایت تفریحی نازوب همراه باشید.

 

فروردین (حمل)

 

فال هفته اول آذر ماه (1 تا 7 آذر)

 

در این هفته با شخص مورد نظر ملاقات و گفتگوی امیدوارکننده ای خواهید کرد.بخشی از نگرانی و دلشوره شما برطرف میشود. به زودی خرج نسبتأ بزرگی به گردن شما می افتد. به خود بقبولانید که هیچ دری برای شما بسته نخواهد ماند و بالاخره بر اثر پافشاری و پشتکار باز خواهد شد. نامه یا سند و یا خبری خوش در راه دارید. آن مشکل مالی که نگرانتان کرده است خیلی زود حل و فصل خواهد شد.

 

 

ارديبهشت(گاو)

فال هفته اول آذر ماه (1 تا 7 آذر)

 

پس از آن همه کشمکش و دلهره روزهای خوب و آرامی در پیش دارید. آن خواسته شما هم به نتیجه می رسد.سعی کنید بیهوده برای خود عوامل نگران کننده به وجود نیاورید.

با ورود و یا ملاقات شخصی روحیه تازه ای به دست می آورید. در امور و کاری که سرانجام مبهمی دارد دخالت نکنید و برای خود دردسر به وجود نیاورید. در هر امری ابتدا نگاهی به مسیر آن بیندازید در صورت روشن بودن راه قدم در آن بگذارید.

 

 

خرداد(دو پيکر)

 

فال هفته اول آذر ماه (1 تا 7 آذر)

 

در مورد یک مسئله احساسی و عاطفی با این هیجان و التهابی که دارید ممکن است گره حل آن را سفت تر کنید.این روزها توصیه های یکی از اعضای سالمند خانواده را به گوش جان بشنوید.

پشیمان نخواهید شد.یک مشکل اداری و یا اجتماعی برای مدتی شما را درگیر خود خواهد کرد و مشغله های فکری نسبتأ آزاردهنده ای برای شما پیش می آورد. مسافرتی کوتاه مدت برایتان پیش می آید که به رغم تمایل خود مجبور به انجام آن می شوید.

 

 

تير(خرچنگ)

 

فال هفته اول آذر ماه (1 تا 7 آذر)

 

برای حل یک مسئله خانوادگی و یا شغلی بهتر است شما کوتاه بیائید و دست از سماجت بردارید. گاهی به نفع آدم است که بخشی از منافع خود را فدا کند تا همه آن را از دست ندهد. در این هفته موجباتی پیش می آید که خود را در نزدیکی های رسیدن به خوشبختی احساس خواهید کرد. در روزهای آخر هفته از خبر و موضوعی که برایتان اهمیتی خاص دارد آگاه خواهید شد. مسافری در راه دارید.

 

 

مرداد(شير)

 

فال هفته اول آذر ماه (1 تا 7 آذر)

 

در این هفته بالاخره موضوعی را که برایتان مهم است به سرانجام می رسانید. از یک دوست و یا همکار ناسپاسی خواهید دید. به زودی از مزاحمت های یک نفر آسوده خواهید شد.

معامله ای و عقد قراردادی را در پیش دارید و در این مورد نگرانی ها را از خود دور کنید چون هدفتان خیر است ، خیر هم پیش خواهد آمد. این روزها کمی حواستان را جمع تر کنید و به هر وعده و وعیدی دل نبندید و اطمینان نکنید.

 

 

شهريور(خوشه)

 

فال هفته اول آذر ماه (1 تا 7 آذر)

 

در این هفته خود را در کنار و نزدیک مقصود خواهید یافت. یک انتظار به پایان می رسد. روزهای خوب و امیدوارکننده ای در پیش دارید. اگر برای تغییر شغل و یا تغییر مسکن فکرهایی در سر دارید، کمی دست نگه دارید.

موفقیت تحصیلی و یا هنری یکی از بستگان نزدیک موجب مباهات شما خواهد شد، با رسیدن خبری و یا سندی از تصمیمی که گرفته بودید ، منصرف خواهید شد.

 

 

مهر(ترازو)

 

فال هفته اول آذر ماه (1 تا 7 آذر)

 

نگرانی شما در مورد یکی از اعضای فامیل برطرف خواهد شد. در مواجهه با یک مشکل و یا اتفاق سعی کنید بر اعصاب خود مسلط باشید و از کاه برای خود کوه نسازید.

آن دسته از متولدین این ماه که در کار ورزشی و یا سایر رقابتها هستند، به موفقیت هایی دست می یابند.در مورد یک اشتباهکاری خود بیش از دیگران به سرزنش از خود خواهید پرداخت.یک ملاقات غیرمترقبه خواهید داشت.

 

 

آبان(کژدم)

 

فال هفته اول آذر ماه (1 تا 7 آذر)

 

دردسرهایی که اوایل هفته پیش می آید در آخر هفته از میان خواهد رفت.یک دوره دوری و یا قهر و کدورت پایان می گیرد. در مواردی این چنین به قول معروف اگر کلاهتان را قاضی کنید و همیشه خود را حق به جانب ندانید، بسیاری از این دست مشکلات بروز نخواهند کرد.

در محیط کار مسئولیت های تازه به عهده شما گذاشته خواهد شد. سعی کنید سهل انگار نباشید و اهمیت قول و قرارهایتان را فراموش نکنید.

 

 

آذر(کمان)

 

فال هفته اول آذر ماه (1 تا 7 آذر)

 

این هفته، هفته شانس شماست و با خوش اقبالی هایی مواجه خواهید شد.یک مشکل مالی برطرف میشود. برای توسعه کار، یکی با شما مذاکرات مفیدی خواهد کرد. در اواخر هفته یک مشکل و یا اختلاف قدیمی حل میشود و پس از مدتی ناراحتی خیال، احساس آرامش مطبوعی خواهید کرد.

با کمی مدارا و سازش می توانید بر بسیاری بگومگو و مشاجره ها نقطه پایان بگذارید. در ضمن مواظب سلامتی خود باشید.

 

 

دي(بز)

 

فال هفته اول آذر ماه (1 تا 7 آذر)

 

ملاقات با یک شخص مهم و یا مورد نظر احساس رضایت خاطر در شما به وجود می آورد. این روزها تا حدی خود را غمگین و بلاتکلیف احساس می کنید.این یک حس مبهم است و اگر خوب در خود بنگرید، خواهید دید علت خاصی موجب به وجودآمدن چنین روحیه ای در شما نشده است پس می توانید با ایجاد سرگرمی و مشغله های مفید بر این احساس فائق آئید. یک شخص مزاحم سعی دارد بر سر راهتان موانعی ایجاد کند، اما موفق نمی شود.

 

 

بهمن(ظرف)

 

فال هفته اول آذر ماه (1 تا 7 آذر)

 

هفته را با یک خبر غافلگیرکننده و یا ملاقات غیر منتظره شروع می کنید. برای رفع یک سوءتفاهم بهتر است شما قدم پیش بگذارید و مطمئن باشید که این کار به هیچ وجه بر اعتبار شما لطمه ای وارد نمی آورد.

در این هفته بیش از پیش جوانب احتیاط را رعایت کنید، چون احتمال یک غفلت و یا برخورد نه چندان مطلوب در پیش رو دارید، اما گریز از آن هم دور از دسترس نیست. در اواخر هفته موقعیت خود را از لحاظ شغلی مستحکم تر خواهید یافت.

 

 

اسفند(ماهي)

 

فال هفته اول آذر ماه (1 تا 7 آذر)

 

برای رفع یک اختلاف مالی اگر مسامحه و تعلل به خرج دهید، این مسئله برایتان گران تمام خواهد شد.احساس به بن بست رسیدن برای شما یک احساس غیرواقعی است.

اگر کمی دقت کنید و تدبیر به کار بگیرید، رهایی از آن چندان مشکل نیست. یک دروغگویی و یا دورویی آن هم از جانب کسی که به وی اطمینان کرده بودید ، حسابی شما را عصبی و خشمگین خواهد کرد .

در اواخر هفته راه ها را نسبت به گذشته گشوده تر و دلبازتر خواهید یافت


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان