ramazan
ramazan

قول و قرار زنان باهوش

قول و قرار زنان باهوش

قول و قرار زنان باهوش

 

شخصیت شناسی هر چه بیشتر خانم ها برای برقراری ارتباط بهتر . قول و قرارهایی وجود دارد که هر زنی با هوش هیجانی بالا با خودش می‌گذارد.

 

این قول‌ها گاهی ساده نیستند، اما واقعیت‌هایی هستند که این زن باهوش با آنها زندگی می‌کند. زمان‌هایی خواهد بود که او با تمام توانش نتواند طبق این قرارها پیش برود اما حتما این را می‌داند و سعی خود را برای برگشتن به مسیر درست خواهد کرد.

قول و قرار زنان باهوش

۱. خودش را باور داشته باشد

یک زن باهوش و خردمند می‌داند چه توانمندی‌هایی دارد. او می‌داند که اگر رویای خواسته‌هایش را در سر بپروراند به آنها خواهد رسید.

او درک می‌کند که این کار ساده‌ای نیست، اما از امتحان کردن نمی‌ترسد. از همه مهمتر، او خوب می‌داند که اگر شکست خورد یا از مسیرش خارج شد، می‌تواند برگردد و دوباره تلاش کند.

 

 

۲. بهترین دوست خودش باشد

بهترین دوست خود بودن یعنی خود را دوست داشتن. یک زن باهوش و عاقل، از تنها بودن نمی‌ترسد. در واقع او می‌داند که باید اوقات خوبی را با خودش سپری کند و گاهی نیاز دارد از دنیای اطراف خود فاصله بگیرد و از استرس رها شود.

او هر آنچه که هست را دوست دارد و پذیرفته است و تمام ویژگی‌هایی را که دلش می‌خواهد دوستش داشته باشد، خودش دارد.

 

 

۳. درک اینکه نمی‌تواند همه‌ی کارها را خودش به تنهایی انجام بدهد

یک زن باید باهوش و منطقی باشد تا بفهمد که نمی‌تواند هر کاری را به تنهایی انجام دهد. او گاهی واقعا نیاز دارد تا برای حفظ شادی‌اش کمک بگیرد. طلب کمک کردن بخشی از زندگیست و هیچ ایرادی ندارد که از افراد درست در موقعیتی درست کمک بخواهید.

قول و قرار زنان باهوش

 

۴. به خودش زیاد سخت نگیرد

بعضی از زنان سعی دارند خودشان را همیشه با تمام استانداردها تطبیق بدهند و احساس می‌کنند هرگز نمی‌توانند به قله‌ی مورد نظرشان برسند.

اما زنانی که از هوش هیجانی بالایی برخورداند می‌دانند که کامل نیستند. آنها شکست می‌خورند، حرف‌هایی می‌زنند که بعدا بابت آن متاسف می‌شوند و ممکن است همیشه هم بهترین دوست، همسرو یا مادر نباشند، اما همین که تلاش خود را می‌کنند کافیست.

آنها از پذیرفتن اشتباهات خود عاجز نیستند و در بلند مدت شادتر و راضی‌تر هم خواهند شد. این نوع زنان می‌دانند که نباید به خودشان خیلی سخت بگیرند چون هیچکس کامل نیست.

 

 

۵. بفهمند چه زمانی باید بیشتر تلاش کنند

یک زن باهوش و عاقل می‌داند که کامل نیست اما این را هم خوب می‌داند که چه زمانی باید به خودش سخت بگیرد و بیشتر تلاش کند. او با خودش روراست است و اگر تصمیم بگیرد سختی را تحمل کند، حتما این کار را می‌کند.

ممکن است دیگران به او بگویند لازم نیست، اما او می‌داند که می‌تواند بهتر از این باشد و برای استفاده از تمام توان خود، هر کاری خواهد کرد.

 

یاد گرفتن تمام این قول و قرارها، به زمان و درک نیاز دارد، اما تداوم‌شان همان چیزی است که یک زن باهوش را موفق می‌کند. شاید پایبند ماندن به این قول‌ها دشوار باشد اما ارزشش را دارد.

 

برترین مطالب مرتبط

 

راه های بی نظیر برای تحت‌ تاثیر قرار دادن اطرافیان

4داستان واقعی و خواندنی از عشق‌های عجیب

عقده چیست؟

واقعا ما چند درصد از مغزمان استفاده می کنیم


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان